29 Şubat 2012 Çarşamba

Travestiyle İlk Defa

Alkollüyüm... kafam bozuk... saat gecenin 3 ü... ben antalya 100. yılda sinirden daire çizip duruyorum... sevgilimle kavga ettiğim için, bana haketmediğim kadar kötü davrandığı için ona çok kızgınım... etrafıma bakıp kendi kendime "neden,neden,neden" diye söylenirken hayatımda ilk defa bir travestinin uzun bacakları benim aklımı aldı! daha önce onlara sadece bakıp gülerdim ama bu inanılmaz bir şekilde cezbetmişti o akşam beni! bir anda hiçbirşey düşünmeden yaklaştım, yan camı açtım, bana doğru geldi, arabaya eğildi ve:-selam canım ben seda. dedi-selam bende levent, çok tatlı görünüyosun biraz eğlenmek ister misin?-olur tabi neden burdayız güzelim... evde mi yoksa arabada mı eğlenicez? diye sordu gülerek.bende o anda buna karar verdiğim için hazırda hiç boş ev yoktu, ayrıca hiç kimsenin benim bir travestiyle birlikte olduğumu bilmesini istemiyordum bu yüzden:-arabada canım, hadi gel. dedimve arabayı kepezüstü ne çektim. boş bir ormanlık alandı ve ben ilk defa o anda heyecanlanmıştım... herhalde heyecanımı farketmiş olacak ki gülümseyerek üzerime doğru geldi ve boynumu yalamaya başladı. ilk anda hiç hoşuma gitmemişti ama sonradan alkolünde etkisiyle bende kaptırdım kendimi... öndeki koltukları en geriye dayadık, pantolonumu ve boxer ımı çıkarttım, üzerimde sadece bir t-shirt kalmıştı ve şoför koltuğunda oturuyodum. oda tangasını çıkartıp mini eteğini sıyırarak üzerime oturdu. çok tuhaftı çünkü benim sikim onun götüne, onun sikide benim karnıma değiyordu... bildiğiniz ilk travesti seksi şokuna girdim... neyseki beni hiç boş bırakmıyordu ve kendimi kaptırmamı sağladı. biraz üzerimde oturup beni yaladıktan sonra tekrar yan tarafa geçti ve bana sakso çekmeye başladı... inanılmaz emiyordu, tahminimce bir erkeğin nasıl sevdiğini bildiği için bu kadar marifetliyd. kafasından bastırmaya başladım. en dibine kadar alabiliyordu ve içerde diliyle öyle şeyler yapıyordu ki hayatımda böyle birşey görmemiştim. daha sonra kalkıp bana sırtı dönük bir şekilde kucağıma oturdu. eliyle biraz muamele çektikten sonra göt deliğini biraz tükürükleyip benimkini içine aldı. inceden bir "ıhhhhh" sesiyle kendini bana sürtmeye başladı. inanılmaz zevkliydi. onunda hoşuna gitmiş olacak ki "oh oh oh" diyerek kucağımda zıplamaya başladı. deliği o kadar dardı ki sikimin giren her santimetre sini hissediyordum... yaklaşık 7-8 dakika bu şekilde seviştikten sonra arka koltuğa doğru domaldı ve:-"hadi bebeğimmmm çok hoşuma gitti böyle devam et" dedi-"tamam güzelim"diyerek arkasına geçip içine girdikten sonra hızlı hızlı gidip gelmeye başladım. 2 dakika sonra elini arkaya uzatıp sağ elimi tuttu ve sikine götürerek tutmamı istediğini gösterdi. o dakikadan sonra hiçbirşey umrumda olmadığı için hiç direnmedim ve tuttum, oda üstten benim elimi tutarak kendine 31 çektiriyordu... tahrik olmuştum! vuruşlarım ve elim hızlandı... araba deli gibi sallanıyor, seda ise artık "ahhh ohhh" diye haykırıyordu... en sonuda geliyorum dedim ve tamam bende geliyorum dedi... ikimizde aynı anda boşaldık! inanılmaz bir keyifti. ben onun içine, oda arka koltuğa boşalmıştı... sonra toparlandık. giyindik gülümseyerek...şehir merkezine gelene kadar inanılmaz bir muhabbet ettik... her konudan konuştuk ve cidden çok eğlendim. çok şaşırmıştım ve cidden mutlu olmuştum. bundan sonra arada bi seda ya uğramayı planlıyorum :) tabi arabamın içine boşalmasına bir çözüm bulduktan sonra :) V-Pills Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.