29 Şubat 2012 Çarşamba

Travesti Seks Hikayesi

Merhaba Travesti Hikaye takipçileri. Yine harika bir travesti seks hikayesi ile sizlerleyiz.Hikayeyi İstanbul'dan Mehmet isimli ziyaretçimiz göndermiştir. Merhaba, ben Mehmet. Sizlere İstanbul'da yaşadığım harika bir seks öyküsünü anlatacağım. Bir haftasonu çok azmıştım ve arabamla çıkıp dolaşmay başladım. Niyetim güzel bir travesti bulup onunla sevişmekti. Biraz dolaştıktan sonra aradığım travestiyi buldum. Harika vücut hatlarına sahip, dolgun vücutlu müthiş kalçaları olan biriydi. Uzun boyundan ve ses tonundan başka onun erkek olduğunda dair hiçbir iz taşımıyordu. Elbette üzerindeki kıyafetleri çıkardığında bir süpriz daha bekliyordu beni. Arabama bindi ve eve doğru yola koyulduk. Eve geldiğimizde benim aletim travestinin güzelliği karşısında çok taş gibi ve dimdik olmuştu. Güzel travestim bunu çok geçmeden fark etti ve eğilip beni yalamaya başladı. Sikimi deliler gibi yalıyordu. Elleri ile harika dokunuyordu. Çok fazla dayanamadım ve de ağzına boşaldım. Ağzına boşalttığım spermlerin bir kısmını yuttu ve ayağa kalkıp gözlerimin içine baktı sonra da dudaklarıma yapıştı. Ağzında hala benim spermlerim dolaşıyordu. Öpüşürken spermlerimin bir kısmını bana yutturdu, "nasıl? Sipermlernini tadını beğendin mi" diye sordu. "evet ama ben seninkilerinde tadına bakmak istiyorum" deyince gülümsedi ve de eteğini indirdi. Dolgun bir aleti vardı ve de çok pürüzsüzdü. tek bir kıl dahi yoktu ve de tam yalamalık bir aletti. Ağzıma aldım ve deliler gibi yalamaya başladım. Aleti ateş gibiydi. Harikasın daha önce yaptın mı dedi Çok küçükken" diye cevap verdim ve yalamaya devam ettim. Sonra nefes alıp verişi değişti ve ağzıma boşaldı. Ben yutamadım ama kalkıp hepsini onun ağzına boşalttım. Kendi spermlerini de yuttu ve de içeri geçtik. Uzun süre seviştik ve de benim aletim yine taş gibi olduğu an önümde domaldı. Harika bir götü vardı. Sik beni. Aletini sok dedi. Sonra bir krem çıkartıp verdi Sikime ve de götüne sürdüm. Sonra sikimi dayadım ve kolayca girdi. Sikmeye başladım. Kalçalarına çarptıkça sallanıyordu. "oh topların.. topların toplarıma çarpıyor.. ohh harikasın hepsi içimde devam et kökle sik sik düz beni" diye inliyordu. Onu siktim siktim ve de boşalacağım an çıkardım ve de bütün beline boşaldım. Harika bi andı. Kendini siktirmeyi çok iyi biliyordu. Ritmi harikaydı. O geceden sonra arkadaş olduk ve de hala evine konuk olup sikerim. Aynı zamanda arkadaşızıda. Travesti veya crossdresser arkadaşlar buradan bana yorum yoluyla ulaşabilirler. Hergün takip ediyorum bu sayfayı yorumlarınızın hiçbirini yanıtsız bırakmayacağım. Sevgiler... daha fazla travesti hikaye okumak ister misiniz?

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.