29 Şubat 2012 Çarşamba

Teyzemle sikiş

Günlerden salı ßizim kiler Tatile qittiler bize de teyzem sürekli qelip qider ne war ne yok iye sorar .. ßende ßunu fırsat bilip daha öncede teyzemde qözüm wardı tabi.. Arkadaşlar teyzemde bi göğüs war size yemin ede bilirim kafam kadar ama çok qüzel dir kendisi.. neyse ßi qece teyzem qeldi ben bu gece sizde kalcam dedi kalbim küt küt attı bi yandan heycanlı bi yandan sewinçliydim.. neyse akşam oldu terasta yatıyorus hava sıcak teyzem şortuyla yattı tabi teyzemin 1 tanede çocu war çocunu da yanına aldı neyse gece saat 2 ben uyandım çocu kendi yerime aldım çocun nyerine de ben qeçtim hafiften teyzemim qöğüslerini okşamaya başladım tabi uyuyor kendisi farknda dil.sonra yawaşça sütyeni çıkarmaya başladım offf o kocaman göğüsler avcumdaydı yalamaya başladım o da yetmedi şortun içine elimi soktum ammını karıştırdım we olan oldu teyzem uyandı bana ne yapıyorsu lan sen dedi yok bişey dedim çocuklar uyuyormu evet dedim.kendisi şortunu aşa indir di qeç bacaklarımın arasına ve yala vajinamı dedi.şok oldum hemen qeçtim yalanamaya başladım soyundum bende teyze sikimi sokmak istiyorum dedim tamam dedi ne istiyosan yap o qüzelim kıllı ama yarrağımı nasıl soktum bilmiytorum inlemesi hoşuma qidiyordu.Sonra yarrağımı ağzına aldı ohh çok sıcak sakın boşalma dedi tamam dedim. sonra yarrağımı göğüslerinin arasına aldı hızlı hızlı hareket ettirmeye başladı ölmüştüm artık derhal teyze yeter boşalacam dededim yarrağımı ağzına aldı gidip qelmeye başladı ve boşaldım ama nasıl boşaldım ağzı bembeyaz qörünmüyordu doydunmu dedim doymadım dedi teyzemi domalttım göt delşiğine geçirmeye çalıştım geçmedi iyi ce tükürükledikten sonra tekrar denedim yarrağım göte . girdi o götten tısss diye bide hava çıktı off manyak bi geceydi hızlı hızlı gidip qelmeye başladım teyzem elleriyle beni geri itiyordu ama çaresizdi köküne kadar sokmu$tum yarrağımı artıx yorulmuştuk ikimizde ammımı yala dedi yaladım koparıyordum ammını boşaldı ßende boşaldım birkez daha çok güzel bi anı ... teyzeler herzaman qüzeldir ..suratı ne kadar çirkin olsada ateş qibi yanarlar..

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.