29 Şubat 2012 Çarşamba

TEYZEMIN sikismeyi isteyen oglu ile

meraba ben ezgi 19 yaşındayım hemen hikayeme geçmek istiyorum bi gün teyzem ve oğu bize gelmişti sadece bi oğlu var adı ismail ben hep kardeşim gibi görüyodum o gün annem ve teyzem çarşıya alışverise gitceklerdi yarım saat oturdular ve biz alışverişe gidiyoruz dediler ismail ben evde kalcam bilgisayarda ugraşırım dedi bende çamaşır yıkıycaktım nese annemgil gittiler ismail odanın kapısını kapattı bilgisayarla ugraşıyordu bende çamşırlarımı çamaşır makinesne atcaktım tüm kilotlarımı sütyenlerim toplayıp koydum makineye nese ismailden hiç ses çıkmıyo du kpıyı vurdum 2 dk sonra gell dedi girdgimde msn acıktı ama ismailin önü kabarmıştı birden aklıma şeytan girdi napıon falan dedim bilerek önüne eğildim sütyen olmadıgı için gögüslerim ismailin önündeydi bişey yapmadı ben kırıtıyorum ama ismailde tık yok iyice yaklaştım ismail hla bekliyodu snra ben kıyafetlerimi değiştircem dedim kendi odama gittim kapıy kapattım ismailin gelmesini bekliyodum aslında benim tanıdıgım ismailin beni orda parcalaması lazımdı ama hiç bişi yapmadı sonra ben yavaş yavaş soyundum kilotumu çıkardım çırılçıplattım sonra bi mini etek giydim ve bi badi çok seksi olmuştum sonra ismail beni görünce şaşırdı ben firikikler variyodum snra ismailin önü tekrar kapardı snra yanıma geldi hç bişi sölemeden ağzıma yapıştı ben cok heycanlanmıştım her tarafımı yalıyodu sen benimsin artık kimse alamaz seni benden diyodu sonra eteği çıkardı amımı yalamaya başladı ben çok heycanlanıyodum daha önce hç seks yapmamıştım sonra aletini çıkardı agzıma zorla soktu ben nefes alamıyodum ama yavaş yavaş zevk suları agzıma degiyodu ssonra önden sikme dedim oda tabiki salak seni başıma bela mı etcem dedi arkmı dönder diparmagını soktu yavaş yavaş oynatıyodu sonra yeter artık dedi ben korkuyodum aletini iyice bi kremledi başını soktu ben çok kötü olmuştum çıkartmasını istiyodum ama ismail durmadı birden köklendi ben ahhhhhhhhh dedim snra sen istedin bunu dedi git gel yapıyodu artık alışmıştım boşalcagı sıra meme arama geçti git gel yaparak boşaltı memelerim dölden görünmüyodu snra yıkanalım dedi banyoya geçtigimiz de tekrar yapıştı bana duvara yaslayıp arkadan geçirdi çok açıyodu ama müthiş zevk aliıyodum şimdi ayda bi kez yapıyorum harika ekleyin msn de boşalmak isteyenler ama bende kamera yok:( hadi byby

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.