29 Şubat 2012 Çarşamba

Teyzemin Koca Götü

ben 18 yaşında oldukça yakışıklı bir gencim.teyzem 40 yaşların da koca götü ve göğüsleri olan süper bir kadın.eniştem kamyonculuk yaptığından sık sık uzun yola gider.bende teyzem le arkadaş gibiyim.eniştem gittiğinde yanlız kalmaktan hoşlanmadığı için beni çağırır.bi gün yine beni çağırdı.kapıyı açtığında karşıma bornozla çıktı.teyzemle kapıda öpüşürken koca göğüsleri sikimi dimdik etti.akşam otururken söz kızlardan açıldı .mert daha milli olamadınmı diye sordu.biz teyzemle böyle konularda rahat rahat konuşuruz.bende olamadım dedim.amcam yurt dışına gittiği için uzun zaman yanlız kaldığından yakınırdı.yine amcam uzun süredir eve gelmediği için teyzem de bana karşı bi değişiklik hissettim.sürekli sikime bakıyodu. mert pantolunu çıkar diyince anladımki teyzem fena azmış öteki odada üstümü değiştirirken beni gözetlediğini farkettim.bende zaten teyzemi sikmeyi hayal ediyodum.teyzemi içeriye gelmesi için külotlarını sikime sürtmeye başladım teyzem hemen içeri girdi aşkım burda beni sikmek varken külotlarımı mı sikiyosun der demez ikimizde kendimizi yuatakta bulduk.teyzemi amından siktikçe sokkkk sokkk diye inliyodu.teyzemin o koca götünü domaltım kremledikten sonra soktum bağırışını eniştem bile duymuştur :).sabah kadar seviştik şimdi eniştemin gittmesini dört gözle bekliyoruz.teyzem aşkım enişten gitti götüm seni özledi diye arıyo.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.