29 Şubat 2012 Çarşamba

Tek kişilik yıllık izin

merhaba bir şirkette yöenticiyim. evliyim ancak çocuğum yok. eşimle hiç bir sorunumuz ya da bir rahatsızlığımız yok ve ben evine bağlı bir kadınım. sarışın ela gözlüyüm. saçlarım beyaza yakın sarı uzun ve dalgalı. ince bedenime rağmen dolgun kalçalarım ve iri göğüslerim var uzun bacaklarım da kocamı belinden saracak kadar iyi durumda. bir yetmiş boyumla standartların üzerindeyim. yıllık izinlerimizi her sene olduğu gibi kocamızla birlikte ayarlamış ve birlikte yazlığımıza gidecektik ancak kocamın çalıştığı yerde son dakikada gelişen bir olay sonucu yıllık iznimin üç gününü tek başıma geçirecektim. cuma günü akşamdan kocamla birlikte yazlığımıza girdik gece her zamanki gibi deliler gibi sevişip oynaştık tüm hafta sonumuzu bu şekilde geçirip pazar gecesi kocamı iş için tekrar eve uğurlayacaktım. istersen sen de gel dedi ancak ben buralarda takılmalacaktım çünkü çok yorucu bir seneydi. kocamı uğurlayıp uzandım yatağa ve derin bir uykuya dldım fakat uyandığımda saat sabah beşti daha. sezon henüz doğru dürüst açılmadığından buralar sakindi. bende getirdiğim koşu elbiselerimi giyinip biraz sahilde koşacaktım. güzel ve tempolu bir koşudan sonra iyice ter atmıştım. sahile çıkan yola dönüp kendimi denize bırakmak istedim üzerimdekilerle de olsa azıcık ıslanmak ve serinlemek istiyordum. kıyıya çıkan sokağı dönünce yüzüme tertemiz ve serin bir hava çarptı. işte bu herşeye değerdi. ancak sahile girince sevincim azıcıkta olsa kursağımda kaldı. sahilde iki delikanlı uzanmış uyuyorlardı. muhtemelen buralarda garsonluk işleri için gelmişlerdi. kıyı boyunca koşup onlardan uzak bir yerdendenize girmek istedim, ancak denizin sabah güzelliğini görünce hiç uğraşamam deyip kumun üzerine bıraktım kendimi çok yorulmuştum. adamlar benden yaklaşık yüz metre ileride kumun üzerine sereserper serilmiş uyuyorlardı. ayakkabılarımı ve çoraplarımı çıkartıp daracık ve kısacık şortum ve üzerimdeki T-shirtle kaldım. ter içindeydi T-sihrt sessiz sedasız denize doğru yürürken adamlardan birisi doğruldu yerinden gözlerini bana dikmiş bakıyordu. nem suya girip kıyıdan biraz uzaklaştım. bir kaç dakika yüzüp tekrar döndüm kıyıya adamlardan birisi benim sudan çıkacağım yere yaklaşmış üzerini çıkartıyordu. altındaki slip donla denize girecekti. diğeri ise eski yerinde oturmuş adamı izliyordu. ben döndüm ve tekrar suya girdim. adamlarla konuşmak istemiyordum. biraz ilerleyip daldım bir kaç metre ileriden çıktım. arkamdan adam sağa sola sular saçarak bana doğru yüzüyordu. sakin bir şekilde beklemenin en sağlıklısı olacağını 21. yüzyılda çeşmede deniz ortasında tecavüze uğrayacak halimin olmadığını düşündüm. adam yanıma gelip köpekbalığı gibi etrafımda yüzmeye başladı. ben istifimi bozmadan kıyıya doğru yüzüp adamdan uzaklaşmak isterken karşımdan diğer adam yaklaştı. işin kötü tarafı kıyıda da kimsecikler yoktu. bu yeni çocuk diğerine göre daha temiz yüzlüydü. yanımdan geçerken günaydın dedi adam. dönüp baktığımda bizim eski şirket şoförü harundu bu adam. günaydın haruncuğum dedim. arzu hanım nasılsınız diye sohbete başladık denizin ortasında. sonra kıyıya doğru yüzdük beraber diğer arkadaşı da yaklaştı bize en azından içim rahatlamıştı. harun beni korurdu diğer arkadaşından. sahile çıktığımızda buyrun deyip beni kendi havlularının yanına davet etti. oraya geçtik. bana bir havlu verdi harun kurulandım ve oturup sohbet etmeye başladım bu iki adamla. sohbet koyulaştıkça hem ben hem de onlar rahatlamışlardı. nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde gayet sıcak davranıyorlardı bana harun bizim şirketten ayrılalı yaklaşık bir sene olmuştu ama sanki hala benim elemanımmış gibi yakın davranıyordu bana. diğer arkadaşın adı ise resuldü bana çok iyi davranıyordu o da tıpkı harun gibi. bir ara resulün gözlerini benim bacak arama diktiğini farkettim. yavaşça baktığımda dar şortum kasığımın altından etimi sıkmış ve iki dudak şeklinde şortun üzerinden belli oluyordu. oturuşumu değiştirdim ve bu kez harunun gözlerini memelerime diktiğini farkettim. çaktırmadan baktığımda ise hala tam kurumamış olan T-sihrtümün göğüslerimin en ufak ayrıntısına kadar ortaya döktüğünü farkettim. izin isteyip kalktığımda harun da kalktı benimle. buraya üçüncü arkadaşları ile geldiklerini ama bu üçüncü adamın onları ortada bıraktığını ve iş bulana kadar kalacak bir yer aradıklarını anlattı bana. otellerin pahalılığı ve bu adamların çaresizliklerini düşününce itiraz edecek bir şey yoktu. ya onları bir otele yerleştirecek ve masraflarını karşılayacak ya da bir iki gün benim evimde kalmalarına göz yumacaktım. düşündüm ve en mantıklısının benim evim olduğunu onları fazla görmeden bu işi çözebileceğimi düşündüm zaten üçüncü gün eşim gelecekti ve ister istemez gideceklerdi durumu onalara anlatıp sadece iki günlüğüne bende kalabileceklerini söyledim. yeter de artar diye cevap verdi bana harun. evin alt katında onlar üst katında ben kalacaktım. ancak fazla evde durmamalarını ve kimselere görünmemelerini tembihledim. biz harunla önden yürüyorduk resulse arkamızdan geliyordu. elinde telefonuyla oynuyordu resul. eve geldik ikisi aşağıda salonda kalalım dediler. benim için daha iyiydi. eşyalarını bırakıp iş aramaya çıktılar bende denizde iyice yanmak için sahile gittim. umudum ilk günden iş bulup bir an evvel evimden gitmeleriydi ancak resuluün kolları da aklımdan çıkmıyordu. eve akşam üstü döndüğümde resulü evin yakınında gördüm. içeri geldiler yemek yiyip sohbet ettik. akşam oluyordu serinlik çıkınca denizin daha iyi olacağını denize gideceğimi söyledim. resul bizde gelebilirmiyiz abla dedi. sinir olsam da bu abla lafına kabul ettim. denize indik yine boştu sahil bu mevsimi özellikle seviyordum. kimseler olmuyordu ama resul ve harunla olmayı da planladığımı söyleyemem. sahilde kumlara uzanıp biraz daha güneşlendim resulle harun denizden çıkmıyorlardı. ikisininde denizin keyfini çıkarttıklarına emin olunca etrafı süzüp kimse olup olmadığına baktım. benden başka ileri de bir kadın daha vardı sadece plajda. bikinimin üst bağlarını çözüp azıcık indirdim bikinimi. tekrar gözucuyla süzdüm ikisi de hala denizdeydi. bir kaç dakika sonra azıcık daha indirme kararı aldığımda artık o bayan da yoktu kumsalda sadece bizim iki kurbağa ve ben vardık plajda. gözucuyla süzdüm ikisi de denizdeydi hala az daha indirdim. eşim bikini izini sevmiyordu ve üstsüz güneşlenmem konusunda rahat ollmamı isterdi. resulün denizden bana baktığını farkedince artık kapanayım dedim ama gerekte yoktu baksın ne olacak deyip devam ettim bu şekilde güneşlenmeye. bir ara bacaklarımın arasından resulün bana doğru geldiğini farkedip toparlanmaya karar verdim, sonra da gereksiz buldum bu tavrımı adam gelir birşeyler alır geri döner dedim öyle de oldu. bir iki saniye durup denize geri döndü. iyice yayılmıştım. akşam güneşinin keyfini çıkartacakken harunla resul arka arkaya geldiler yanıma oturdular denize girmeyecek misin dedi resul bu kez abla demeden. birazdan dedim. resul ayaklarımın ucuna oturmuş ve tüm dikkatini benim bacaklarımın arasına ve göğüslerime vermişti. mayosunun üzerinden belli oluyordu. hoşuma gitmedi değil ama yine de toparlandım. harun hadi denize dedi daha bikinimin üzerini tam bağlamadan ve kolumdan tutup çekti beni resul ise ayaklarıma yapışmış beni havada denize atacaklardı. bikinimin üstünü iyi bağlayamamıştım telaştan sadece tutar diye umuyordum. attılar beni denize suya girince elimle yokladım açılmamıştı bikinim. toparlanıp ayağa kalktım, ayağa kalkınca ikisi de bana bakıyorlardı ancak gözüme kaçan tuz sebebiyle nereye baktıklarını kesitiremiyordum. dönüp suya attım kendimi. güneşten yanmıştım ama su iyi gelmişti dalınca altta tekrar kontrol ettim bikinimin üstünü herhangi bir problem yoktu. biraz tüzdüm resulle harun yanımdaydılar sürekli şakalaşmalar başlamıştı. bir ara nasıl olduğunu anlamadan resul benim bacaklarımın arasına girip havaya kaldırdı. deve güreşi pozisyonundaydım. yerinde zıpladıkça kalçalarım ve vajinam adamın omuzlarında sallanıyordu. beni havada zıplatıp tekrar suya attı. ayağa kalktım suda ne kadar saçma sapan oyun varsa hepsini oynadık. her fırsatta beni suya atıyor ve ayağa kalkınca da yüzüme su atıp salak olmama sebep oluyorlardı. bir kaç seferinde resul benimle oynarken eli bilinçli ya da bilinçsiz bilmiyorum ama kıçıma ve memelerime geldi. hoşuma gitmşti açıkçası yıllardır ilk kez bir başka erkeğin eli değiyordu gizem bölegelerime otobüslerde ki fordçuları saymazsak. bir keresinde de ben yüz üstü suya düşerken harunun aletine yüzüm sürtülmüştü. ayağa kalktığımda ise hepimiz olayı farkedip çokça gülmüştük. eve döndüğümüzde daha akşam yeni olmuştu. üzerimizi değişip bir bara oturduk. barda bir hayli dağıtmıştım. masanın üzerine dans ettiğimi hatırlıyorum en son. daha sonrası ise eve geldikten sonrası ise çok net. eve geldik daha üst kata benim odama çıkmadan harun elini abuk subuk yerlere sürtmeye başladı. yatağa girdiğimde yanıma iliştiler hemen birisi bacaklarımı birisi göğüslerimi okşuyor sıkıyor yalıyordu. zevk içinde inlemeye başlamıştım ki dudaklarıma bir şey değdi gözümü açtığımda haşmetli bir alet ağzımın önündeydi hiç itiraz etmeden aldım ağzıma harikaydı inanılmaz zevk alıyordum. diğeri ise bana oral yapıyordu dilini en gizli ve derin yerlerime kadar itiyor çeviriyor beni delirtiyordu. doğruldum başım deli gibi dönüyordu. az evvel dilini içime sokan adam ardıma geçmiş diğeri ise benim kalktığım yere uzanmıştı ağzıma aldım yeniden diğeri ise içime girdi birisi pompalıyordu diğeri ise altımda inliyordu. kendimi kaybettiğim belliydi çünkü ikisi birden girmeye başladılar bana ikisinin arasında sandwich pozisyonunda sadece bu harika zamanın tadını çıkartıyordum. bir anda benimla anal ilişkiye giren yani götümden siken harun içime boşaldı. hissetmiştim kalçamın çeperlerinden süzülen spermeleri. diğeri ise inleyerek çıktı içimden ensemden yakalayıp ağzıma verdi yeniden gürültülü bir şekilde yüzüme gözüme boşalıp çıktılar odadan sabaha kadar daha kaç kez birlikte oldular benimle bilmiyorum ama sabah uyandığımda artk çarşafım kullanılmaz haldeydi. her yanım sperm dolmuştu. duş aldım ortalığı topladım ve nevresim takımını attım. ertesi gün kocam geldi hiç bir şey olmamış gibi benimle mutlu bir şekilde yaşamaya devam ediyor. ben ise hala o iki azgın boğayı arıyorum eminimki ilk gördüğüm yerde onlarla yeniden yazlığa gideceğim. merak etmeyin gidersem yazacağım size de.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.