29 Şubat 2012 Çarşamba

Tatilde Odama Travesti Geldi.

Selam ben Hülya, size yaşadığım bir ile travesti hikayesi anlatıcam. Bu zamana kadar okuduğunuz en ilginç travesti hikayelerinden biri olduğuna emin olabilirsiniz. Bende bu siteyi tesadüfen buldum. İnternet üzerinde travesti hikayeleri ararken kendimi burada buldum. Hikayeler gerçekten çok hoş, lafı fazla uzatmadan size en güzel travesti hikayeleri arasında benim travesti ile yaşadığım seks hikayesi anlatıcam. Birgün eşimle birlikte tatile çıktık. Oldum olası masaj konusunu çok istiyordum. Fakat eşim istemesine rrağmen pek taraftar gibi değildi. Gittiğimiz yer çok büyük bir tatil köyüydü. Kocam bira içmek için dışarıya çıktı bende duş alarak havluya sarıldım ve uyuyakalmışım.Yaklaşık 20 dakika sonra kapı çaldı. Eşim sanarak kapıyı açtığımda çok hoş ve dekolte bir bayan karşımda duruyordu. Minicik eteğinin altından sütğün gibi bacakları can alıyordu. Bana gülerek hanfendi masaj istermisiniz? Ben otel personeliyim. dedi. Bayan olduğundan eşimin kızmayacağını düşünerek tamam dedim fakat yinede sormak geldi içimden. Tuvalete gitmek için izin istedim ve oradan mesaj attım. Hemen cevap geldi eşimden. Bayansa sorun yok diyordu. Bende masözün dediğini yaparak yüzükoyun uzandım. Havluyu üzerimden aldı. Tamamen çıplaktım. Bacaklarını sırtıma dolayarak üzerime çıktı ve masaj yapmaya başladı.Fakat yaptığı masajdan ziyade okşamaydı. Sırtımdan başlayarak aşağıya amıma doğru ellerini gezdiriyordu. İlk defa böyle bir zevk ile berraberrdim. Çok hoşuma gitmişti. Benimde ondan zevk aldığımı anlayınca sert ve uzun dilini amımda hissettim. Amım adeta dere gibi olmuştu. O yalıyordu ben inliyordum artık. Dayanamıyordum. Birden amıma sert birşeyin girdiğini hissettim. Sırtımdan üst; zerime doğru uzanarak arkadan kulağıma fısıltıyla hoşuna gittimi bebeğim sikim dedi. Bu söze bayılmıştım. Sırtımı çevirerek sırt üstü hale getirdi beni. Birde baktım ki gerçekten siki var. Yani Travestiymiş. Artık resmen inliyordum.Eşim kendine ait anahtarıyla kapıyı açtığında hiç oralı olmadık. Sadece göz göze geldik ve üstümdeki travesti ise beni amımdan habire sikiyor ve memelerimi koparırcasına sıkıp bırakıyordu. Birkaç dakika sonrra eşimin soyunarak yanımıza geldiğini gördüm. Beni dudaklarımdan sert bir şekilde öptü. Hemen dizlerinin üzerinde durarak sikini travestinin ağzına verdi. Adını Canan diye söyleyen koca sikli travesti kocama dönerek sende bana gir yavrum dedi. Travesti beni kocamda onu arkadan sikiyordu artık. Biraz sonra ikisininde menileri birleşerek ılık bir şekilde göbeğime aktığını hissettim. Ellerimle göbeğimde yaydım. Daha sonra sırayla beni sabaha kadar siktiler. O tarihten beri he gece canım bir kaç kişiye sikilmek istiyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.