29 Şubat 2012 Çarşamba

Takside 2011

yakın bir arkadaşımın doğum günü partisinden çıkmıştık, meydandan taksiye bindik 3 kız 2 erkek, kızlardan sadece birini tanımıyordum o da spontane bir şekilde arka koltukta yanımdaydı.. bir süre sonra iyice sıkıştık kendini biraz ileri alarak sinemle benim birer dizimize oturdu, gece boyunca kızı fark etmemiştim ama sol dizimde kıçını hissedince işler değişti.. taksi sağa sola dönerken bir an kolumu tuttu bende kavradım belinden artık sinemle ilgimiz kalmamıştı sol elimle ona sarılırken sağ elimle de hafifçe kolunu bacak arama getirdim.. o da dünden razıydı yeteri kadar alkollüydük zaten eliyle sikime dokunmaya başladı üstümde kanvas bir pantolon vardı rahatça sikimi hissediyordu.. bi süre sonra kendini iyi hissetmediğini söyleyip sinemin kucağına geçti birden şok olmuştum tamda zevkin doruğundayken.. sinemin kucağına geçer geçmez benim dizime doğru uzandı hiç vakit kaybetmeden kaldığı yerden oksamaya devam etti artık bende sağ elimle gögüslerini okşayıp sıkıyordum, sinemle betül herşeyin farkındaydı onların fark etmesi beni daha da azdırıyodu, ama taksici fark etmemeli hepimizi siker : sonra usulca çıkardı benimkini dudakları ağzı dili sanki sakso için doğmuş yumurtalarımı emerken gögüs ucunu misket  " sexhikayelerr.blogspot.com "  gibi tuttum canını acıtmak istedim öyle bir kökledi ki sikimi yutucak sandım dayanamıyordum başını bastırdım ağzına bıraktım harika biliyordu işi,boşalmama rağmen c.bağdan mertere kadar emmeye devam etti... sonra birden kalktı dudağımdan küçük bir öpücük aldı.. işte o an taksicinin dikiz aynasında ki yüzü hepsinden keyifliydi

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.