29 Şubat 2012 Çarşamba

Taksicinin Kalın Yarrağı

Gece gec saatte eve taksi ile donmeden once genelde taksi soforlerinin tipine bakip secerim. Genc yapili esmer sofirleri tercih edip on koltuga otururum. Gecen haftasonu yine bu sekilde bir secim yaparak sabaha karsi 4 te bindim taksiye.Isler nasil, gece taksi soforlugu yapmak zor degil mi inen binen belli olmuyodur muhabbetine girdim hemen.Zevkli taraflarida vardir ya yokmu takside macerlar diye sordum…Olmazmi dedi, takside nasil kari siktigini, odemeyi gotuyle yapan karilari anlatmaya basladi…senin isler nasil diye sordu bana. kotu dedim iyi olsa bu saatte eve donmezdim tek basima dedim.Kot pantalonun onu kabarmisti. kocaman bi siki oldugu belliydi, muhabbetten dolayi sikin kalkti galba dedim.evet dedi inmiyo hic zaten dedi.kac cm seninki diye sordum 19 cm mis. pantalonun durumundan dogru soyledigide garantiydi zaten.Hic erkeklerden sarkan oluyomu dedim. Oluyo ben de begenirsem affetmiyorum dedi.lafi daha fazla uzatmaya gerek yoktu, elimi pantalonunun onune atip bacak arasina soktum ve oksamaya basladim pantalonun ustunden. ben de ne zaman harekete geceksin diye bekliyodum dedi…fermuarini acip sikini disari cikarttim. gercekten kocaman ve kalindi. govdesi kalin basina dogru incelen et renki temiz yarraklardandi. etli yarrak, yalamayi ens evdigim.o taksiyi kullanirken emmeye basladim, cok guzeldi gercekten ama tamami azima sigmiyodu, zorlaniyodum. bi yandanda kafama bastirmaya basladi. agzima sokup sokup cikartiyodum, basini emiyodum. Normalde bu sekildeki maceralarimda sevismek istemem ama bu adamla sevismek istedim. yer yok tabi napicaz cektik kenara biraz opustuk sonra tekrar asagi inip yalamaya ve elimle 31 cekmeye devam ettim. Agzima bosalinmasini coksevmesemde adam hosuma gitti. bosalicam diye uyarmasina ragmen asini vakumlamaya devam ettim ve yavas yavas yarraginin damarlari sismeye ve sonrada kasilmaya basladi. dolleri agzima fiskiriyordu, 4-5 kere kasilip inleye inleye firkirtti.bosaldiktan sonra yarrrak hafif sertligini kaybedince ama hala inmemisken yalamaya devam etmeye bayilirim o yuzden uzun uzun yaladim. sonrada kapiyi acip dolleri tukurdum…inerken elimi tutup tesekkur etti, o da cok keyif almisti. bole yarraklar her zaman cikmiyo insanin karsisinaoral sex seven ve yarragina guven arkadaslar mesaj atsin anadolu yakasindayim 27 ap v-pills

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.