29 Şubat 2012 Çarşamba

Süper şeftali

Ben 19 yaşında bir erkeğim.Aydında bir lisede okuyorum.2 sene sınıfta kaldığı için okulun en büyük elemanıyım.Bütün kızlar arasında bir karizmam var.Ama ben bizim yan sınıftaki bir kızdan çok hoşlanıyorum.Bu anlatacağım olay 3 hafta önce gerçekleşti. o gün cumaydı ve herzaman olduğu gibi okul çıkışı tören vardı.Ben gene herzamanki gibi kızı kesiyordum.Ve bir an onunda bana baktığını gördüm.Bu beni gaza getirmişti.Törenden sonra yanına gittim ve ona birşey söyleyeceğimi, haftasonu benimle bir cafede buluşup buluşamayacağını sordum.Oda tamam dedi ve ayrıldık. Ertesi gün geldi ve buluştuk.Hemen konuya girerek ondan nekadar hoşlandığımı söyledim.Meğerse oda benden hoşlanıyormuş.Cafeden çıktığımızda onu bize davet ettim .Evdekiler amcamlara gitmişlerde.Eve gittik ve soğuk birşeyler içermisin dedim evet dedi.Ona içeceğini getirdikten sonra ben üstümü değiştirmeye gittim. Birden odamın kapısı açıldı ve onu karşımda gördüm...Üzerimde sadece boxerım vardı.Bİrden üsteme doğru geldi ve dudaklarıma yapıştı.Bende ona karşılık verdim.Deliler gibi öpüşüyorduk.Bu arada bende göğüslerini sıkmaya başladım.Bu işin sonu belliydi.birden boxerın içine eline soktu ve kobrayı sıkmaya başladı. İyice azdım ve bende onun pantolonunu indirdim.İç çamaşırı giymemişti ve oşeftali gibi amı ortaya çıkmıştı.Amını yavaşça yalamaya başladım.Zevkten kuduruyordu.Birden onu üstüme aldım ve hoplatmaya başladım.Meğer bakireymiş.Bütün çarşaf kan oldu.Ağlamaya başldı.Bende onu teselli ettim. Ama azmıştım bi kere.Domalttım ve şeftalisine yavaşça girdim.2-3 dakika sonra ikimizde aynı anda boşaldık.Çok mutluyduk.Babamların gelme vakti gelmişti.Onugiydirdikten sonra evine bıraktım.O günden beri ne zaman ev boşalsa sevişiyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.