29 Şubat 2012 Çarşamba

sınıfın kızları

Merhaba Arkadaslar bn acibademde bi okula gidiorumdaha 7.sınıftaydık bizim sınıfta cok güzel kizlar var elif esra ve idil bnim arkamda oturuolar hepsi her zaman siyah kilotlu corap giyerler bnde bi arkadasımla oturuorum biz iste arkadasımla bi gün ole silgiyle kaleden kaleye oynuoDk silgi birden elif ve idilin sırasının altına düstü bacak bacak üstüne atmıslar arkadasım dedi bn alamam bnde mecburiyetle aLdm alirken elim elifin bacağına deydi ve elif hafiften gülüp ayağıyla bana dokunda noldu dedim bnde o cıkısta görsrn dedi tenefüste noldu noldu dedim bise demedi en sonunda dersin sonundaydik ve bn idil esra ve elif kaldık noldu dedi bnde hadi bizim evde solicem noldunu eh gittik evlerine bise istiomsn dedi bn sizi dedim onlar güldü cokmu istiosn dediler evT burdakiler aramızda kalcak ama dimi dediler evt dedim ve bn ayak fetshyim dedim onlar sasırdı oley dediler o kdar aradik bulduk dediler ve sen bizim artik köpeğimzsin dediler ve arkamdan elif bi tasma bağladı bn sasirdim hepsi sırayla ayaklarını temizletti ayakkabı vardı ter temiz oldu üstündeki toprağı fln hepsini yedim derken elifin ayağında iz vardı bn hep temizlemessem götlerini yalıycaktım ve  "sexhikayelerr.blogspot.com" o an geldik ilk elifin götünü yaladım elifin götü cok güzeldi amcığınıda yaladım zevk suları vardı hepsini ictim esra yok saol dedi ama idil gel buraya dedi sen benim tuvaletimsin dedi ve azını ac dedim noluo ya dedim arkadan jopla vurdular tm actim ve birden azima isedi noluoo ya dedim sen bizim kölesmisin dediler hersey olur dediler ve ondan sonra bni bağladılar sigara iciodular onların önündeydim ağzındaki balgamları 10dk boyunca bnim ağzıma attılar ve külleri yüzüme koydular canim acimiyodudda bu hale nasil düstüm derken birden elif bnim kakam var bn gidiorm dedi giderken idil elif unttunmu bu bnim tuvaletim sende y ararlana ilrsin dedi ve eyvah dedim bni bağladılar kafamı fln hareket edemioRm yemessem sikini makasla kesriz dediler bn o telasla korktum ve hemen yedim bokunu iğrencti amaonlar glüodu sonra bide ağzıma isediyedim hepsini sonra ee pecete yok dedi ee burda varya dedi götünüde yalattı ve bir kız da geldi devamı gelioo

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.