29 Şubat 2012 Çarşamba

Şişe Çevirmece

Selam millet. Bu anlatçaklarımda bir insanın göründüğü gibi olmadığı doğrulanmış ve kanıtlanmıştır. Şimdi başlıyorum... 2001 Yılıydı. Yani 8 inci sınıftan yeni mezun olmuştum ve lise 1 e geçmiştim. Bir cumartesi günü aklıma manyakça bir fikir geldi. Bizim seksi ve taş gibi olan kızları çağırıp çayırlıkta biz erkekler şişe çevirmece oynayacaktık. . Tabi sadece cesaret ve o sıcak yaz gününde kızlara bascaktık. Neyse bizim kızlar konuştuğumuz gibi geldi. En gözde jülide diye bi kızdı. Tam taş gibiydi. Göğüsleri dik kalça yerinde eh daha ne diyeyim? Okulun arzu ewdilen kızıydı işte. Biz kızlara planladıklarımızı söyledik. Onlarda kabul etti (biz bile şaşırdık hiç itiraz yok :)) oyunda sadece cesaret vardı ve oyun kuralı emme, gömme, okşama, amı parmaklama sokma... Vb bildiğiniz zevk gereksinimleri... Oral yap bana dedi...Biz başladık ve ilk talihli kişi ben olmuştum ve arzuladığım kız gelmişti. Şansın bu kadarı. Sordum kıza, oral yap bana dedi. Eh razı olduk daha ilk adım ne de olsa. kız çıkardı eteği bende donunu çıkardım ve işte o şahane am, ayna gibi karşımda. İlk başta ovuşturdum parmağımla kızın amını sonra da bi güzel yaladım (herkesin önünde ama no problem) lastik gibi bıraktım. Hikaye benim olduğu için araları geçiyom. Ve sıra yine bende yine aynı kız. Bu sefer bi istisna yaparak iki kişi seçtim. O jülide benimkine emerken ben diğer kızın göğüslerini ve amını yalayacaktım. kız başladı yalamaya. Ben kendimden geçiyordum ve sonunda dedim boşalıcam ağzına diye. Şans bu ya itiraz yok. Beni doruklarıma çıkardı ve işte sizi dünyanın bütün dertlerinden bikaç saniyede olsa kurtaran o zevki kızın ağzına verdiğimde bir kere daha yaşadım. Boşaldıktan sonra kız yuttu menimi ve kızla son olarak french kiss yaptıktan sonra oyun sona erdi ve herkes dağıldı. Arzuladığım o kızdan beklenmeyen bi davranıştı bu ama iyi olmuştu. Ben onun böyle bişi yapmayacağından adım gibi emindim ama yanılmışım. Ama bundan dolayı çok mutluyum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.