29 Şubat 2012 Çarşamba

Sikimle dalga geçtiler | sex kölesi hikayeleri

Sınıfımda gizem ve melek diye iki güzel kız vardı,onları sikmeyi çok arzuluyordum ve bunu sınıf arkadaşlarımla paylaşıyordum. Bir gün sınıfça pikniğe gittik,bizim sınıfta gizem ve melek ortalıkta yoktu,piknik yaptığımız alandan uzaklaşıp tuvaletimi yapıyordum ki, birden gizem ve melek penisime bakıp güldüler...

Ertesi gün okulda bana bakıp sürekli gülüyorlardı, meğerse video mu çekmişler. onlarla bu durumu konuşup kimseye söylememelerini istedim. Onlardan bende her istediklerini yapmamı istediler. Mecbur kabul ettim. Gizem beni evine çağırdı, gittiğimde melekte oradaydı. Pantolonumu indirmemi söylediler. İndirdim ve gülmeye başladılar. Sikim inik haliyle 5 santimdi. Birden utandım ve kendimi ezik durumda hissettim. Sonra ellerimi bağladılar. Gizemde külotunu çıkartıp ağzıma dayadı ve bantladı. Ve beni odasına götürerek aynanın karşısında makyaj yaptı. Kafama bir peruk taktılar, göğüslerime bir sütyen ve altıma da kısa etek giydirdiler. Sonra içeriden takma yarak getirdiler ki en az 20 santim vardı. Sonra beni bir masaya domalttılar. Gizem alaycı bir şekilde: sen gerçek yarak görmemişsin deyip takma yarrağı götüme sokmayı denedi ama başaramadı. Sonra içeriden bir krem getirip götüme sürdüler. Bu sefer yine deneyerek takma yarrağı götüme soktu. Çok yanıyordu ve acıyordu. Ağzımdaki bandı çıkarıp nasıl hissettiğimi sordular, bende kendimi sikilmiş hissettiğimi söyledim ve güldüler...

Gizem bi 5 dakika siktikten sonra sırasını Meleğe verdi. Melek bana küfürler yağdırarak sikiyordu. Melek:siktiğimin pezevengi, sen bizi istiyordun öylemi, al sana yarrağın büyüğü, o ufaklığına bakmadan bize orospu mamelesi yaparsın ha, şerefsiz, siktiğimin oruspusu. Sonra beni düz yatırıp penisime masturbasyon yapmaya başladılar. Boşalttığım dölleri bir kapta toplayıp ağzıma aktardılar. Kendi dölümü bana içirdiler. Bütün olanı biteni bir video ya çekip beni tehdit ettiler kimseye söylemem için ve her istediklerini yapmam için. Ve bu son olmadı...
Hikaye Yazarı : EmrahMail Adresi     : YayınlanmasınDiğer Hikayeleri : Bu yazarın ilk hikayesidir.
En yeni ensest, erotik, adult hikayeler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.