29 Şubat 2012 Çarşamba

Sibel aplam hikaye

Herkeze slmlar tekrardan, ben Tufan bundan 3-4 Hafta öncede Hikaye eklemistim ve simdi ise devami geldi. 4.12.2010 Cumartesi aksami bizim köyden tanidiklarimizin Balo Düyünü vardi, O aksam düyüne gittik ailecek, yarim saat 1 saat kadar oturduk düyün basladi, calgili türkülü hos bir düyündü. Düyün devam ederken bizim masamiza 2 Bayan yaklasti, biri 60-70 yaslarinda bir teyze ve kizi 30 yaslarinda ismide Sibel idi.Sibel ablanin babasi yillar önce öldügü icin bir bakimdan evde kalmis. Bizim köyden akrabaymisiz, ancak Sila ya geldikten sonra herkez baska eyaletlere dagildigi icin tanismiyordum. Bizim Masamiza oturdular hos sohbet devam ettiler, benimde gözüm kivirtan hos bayanlarda ve kizlarda. Cogunun yaninda ya erkek arkadasi var yada ailesinden biri,tabi bende bakmakla yetinmek zorunda kaldim. Aradan zaman gecti yemekler geldi gecti canim skildi. Disariya söyle bir yürüyüse gittim. Yolda yürürken karsimdan Sibel abla geliyordu,bana dogru yaklasti ve: Sibel:Hayirdir nereye böyle? Ben: Hic söyle bir yürüyeyim dedim Sibel:Caninmi skildi yoksa? Ben:Heya, pek tanidigim kimse yok zaten Sibel:Benimde yoktu simdi siz varsiniz Sibel abla tahmin olarak 70-60-70 figürlü. Kizil sacli kalcalari her yürüdügünde dikkatimi cekmisti,gögüsleri pek büyük olmasada cok kücükte degildi yani anliyacaginiz hos bir bayan. Sibel abla: Istersen beraber dolasalim, hem tanisiriz, dedi. Bende "olur" diyip yürüyüse cikmistik. Yürürken sohbet ortami acildi, laf dönüp dolasti Sibel abla benim kiz arkadasim olup olmadigini sordu, bende olmadigini söyleyince sasirdi. Sibel:Neden yok? Yakisikli cocuksun halbuki! Ben: Zaman bulamadim, okula,antremana,is yerine gidip gelmekten zamanim olmuyor Sibel: Haklisin zaten bu zamanda ne evlenmek kolay nede sevecek birini bulmak Ben: Peki, Sibel abla sen evli degilmisin? Sibel:Yok, henüz degilim! Neden sorun? Ben:Hic merak ettim o yüzden Sohbet tabiki baska yerlere kaydi ve sonra Salona geriye döndük. Mayasa oturduktan aradan 5 dakika gecti gecmedi Sibel abla geldi. Annemle sohbet ediyorlardi. Sibel abla annemden bizim nerede oturdugumuzu ve Telefon numarasi istedi ve kendilerinkini verdi. Sibel abla bize 200 km uzaklikta Frankfurt ta oturuyorlar ancak Enistesi bizim buraya 30 km var yok. Bundan 5 yil öncesi Babam beni Sibel abla ile evlendirmeyi düsünmüs.Tabi ben 15 yasinda oldugum icin olmamis. Aslinda Sibel ablanin Anneside kabul etmis ama Almanya kanunlarina göre olmuyor ve üstüne üstün para cezasi veriliyor. 11.12.2010 Cumartesi günü bizimkiler Münih teki Akrabalarimiza gittiler, benim Macim oldugu icin gitmedim. Ancak ögleye dogru Antrönörüm telefon acti ve Macin yüksek kar nedeniyle iptal oldugunu söyledi. Bende firsatta istifade evde yan gelip yattim. Saat 12 ye gelirken bir telefon geldi. Sibel abla ariyordu, annemlere sordu ,"yoklar" dedim. Biraz bekledi sonra Sibel: Tüh, ben asilda sizin kapinizin önündeydim ve size süpriz yapmak istiyordum, ama neyse baska bir zaman gelirim,dedi. Bende camdan baktim, disarida kar firtinasi vardi sanki, Lapa lapa kar yagiyordu. Sibel ablaya iceriye girmesini teklif ettim ancak girmek istemedi, bende zorlamadim. Kapiyi actim ve Ben: Istersen seni Stuttgart a kadar götüreyim,dedim. Sibel: Olur, bende zaten kaybolurdum yoksa,dedi. Sibel ablayi bizim buradaki tren garindan Stuttgart taki büyük tren garina kadar eslik edecekim. Trene bindik,tren birkac istasyon gittikten sonra bir anons geldi, yogun kar yüzünden Tren seferlerinin hepsi iptal olmustu. Trenden indik Ben: Istersen burada bir kac saat bekleyelim, yada bizim eve gidelim. Bizim ev ise ortalama 7-8 km uzakta Sibel: Acaba nekadar sürer sizin oraya? Ben: Pek fazla sürmez, benim bildigim tarla yollari var oradan kestirme gideriz Sibel:Eminmisin? Ben: Evet, eminim. Sibel:Iyi peki ozaman gidelim, dedi. Yola koyulduk beraber, Tarla yoluna girinceye kadar yürümek iyidi, ancak tarla yoluna girince Kardan yürümek pekte okadar kolay olmuyordu. Bir kac km yürüdükten sonra ikimizde cok yorulmustuk.Karsimiza bir kulübe cikmisti, tek kapili kuvarlari kapali,hic penceresi yoktu. Beraber oraya girdik, baktim iceride yakacak kuru odunlar vardi. Cakmakla onlari yaktik ve en azindan birazda olsa isinmaya calistik. Sibel ablanin o gün üzerinde ince bir ceket ve Jeans görümününde etek vardi. Sibel abla tir tir titriyordu, üzerimdeki kalin ceketi cikarttim Sibel ablaya sardim. Sibel:Cok sagol, peki sen üsümeyecekmisin? Ben:Yok, nasil olsa ates yaniyor oradan isinirim Sibel abla bana bakti sonra yanagima bir öpücük kondurdu, ben saskinlik icinde ayagiya kalktim ve biraz yüksek sesle "NE yapiyorsun sen" dedim Sibel:Kusura bakma, sana sadece tesekkür etmek icin öpmüstüm,böyle bir tepki beklemiyordum senden, dedi ve gözleri yasardi ve aglamaya basladi.Sibel ablanin yanina oturdum Ben:Kusura bakma Sibel abla,sana bagirmak istemedim, ne olursun beni affet,dedim Sibel abla ayagiya kalkti ve disariya dogru cikiyordu,hemen arkasindan gittim omzundan tutarak iceriye cektim. Sibel abla beni ittiriyordu disariya cikmak icin bende reflex olarak geriye ittiriyordum, ancak dikkat etmedigim birsey vardi,yanlislikla gögüslerini dokana dokana ittiriyordum. Sibel abla gögüslerine bakti ve bana bakti sonra Sibel: Bana Tacizmi ediyorsun sen? dedi Ben: Kusura bakma düsünmeden hareket ettim,özür dilerim Sibel abla bagirarak: Cekil önümden, ben gidiyorum,dedi Ben dogrusu cok üzülmüstüm,yardim edeyim derken hata üstüne hata yaptim. Sibel abla gidiyordu,bense arkasindan bakarak gözlerim dolmustu. Iceriye girdim ve yere oturdum,basimi önüme egdim ve gözlerimden yas akiyordu cünkü Sibel ablayi cok seviyordum. Aklimdan ise kötü kötü seyler geciyordu."Ya kaybolursa yada baska birsey olursa". Aradan biraz zaman gectikten sonra Sibel abla iceriye girdi, bana bakti ve Sibel:Sen agladinmi? Ben:Evet Sibel:Niye agladin sen? Yoksa ben gittim diyemi agladin? Ben:.......evet sen gittin diye agladim,kötü birsey olur diye cok korktum Sibel: Ben sadece kulübenin arkasindaydim,biraz kafami dagitmak istedim okadar. Ben Sibel abladan özür diledim oda kabul etti ancak istedigi birsey vardi. Sibel:Senin özrünü bir sartla kabul ederim Ben:Peki nasil? Sibel:Sen benim gögüslerimi elledin,bende senin ufakligi ellemek istiyorum Ben:Nasil yani? Benim alttaki seyimi ellemek istiyorsun? Sibel:Evet,hersey karsilikli. Sen nasil ellediysen bende ellemek istiyorum Ben:Olmaz,ben yanlislikla elledim Sibel:Bende yanlislikla ellerim ozaman Ben:Olmaz! Sibel:Cok merak ediyorum, nasil bir his öyle birsey olmasi? Benim cevabim biraz Cem Yilmaz in espirisi gibi: Onun pesinden gidersen pisman olursun. Sibel:Hmm.....peki,ama en azindan görmek istiyorum Ben:Olmaz! Ben senin gögüslerini elledim sende benim gögüslerimi elle ozaman Sibel:Peki,ben senin Sikini ellersem sende benim Amimimi elleyecen yoksa? Ben:Yok,öyle sey mi olur Sibel:Peki neremi ellersin? Ben:Hicbiryerini Sibel:Ama mecbursun biryerimi ellemeye,hersey karsilikli Ben:Olmaz! Sibel:Peki seninle bir oyun oynayalimmi? Ben:Nasil bir oyun bu? Sibel:Ben senin 3 yerini elleyecem,sende bende ayni yerlere elleyeceksin, tamammi? Aslinda coktan azmistim ama belli etmemeye calisiyordum ve en sonunda bu oyuna kabul ettim, Sibel abla cok hosuma gidiyordu cünkü. Ben:Peki, nasil istersen öyle olsun. Sibel abla benim kalcalarimi,Sikimi ve Gögüslerimi ellemisti kiyafetlerimin özerinden. Sibel:Hadi sira sende Ben:Ya, olmaz ya ben sana dokanamam Sibel:Istersen ciplak olarakta elleye bilirsin Ben:Iyi peki,elliyorum Ve Sibel ablanin güzelim kalcalarini,Amini ve Gögüslerini elledim harikaydi adeta Sibel abla. Ellediktan sonra Sibel abla gülmeye basladi,hemde baya uzun süre gülmüstü. Ben: Ne oldu? Sibel:Hic, beni ellerken kipkirmizi oldun, o yüzden gülüyorum Ben: Ilk kez bir bayani elliyorum Aslinda Yengemi becermistim ancak Sibele Yengemi siktigimi söyleyemezdim Sibel:istersen daha fazlasini verebilirim Ben:Nasil? Sibel:Hosuna gittiysem beni ciplak olarakta elleye bilirsin Ben:Yok olmaz! Sibel abla resmen azmis gibiydi,bende aslinda onu istiyordum ama bir türlü bombayi patlatamiyordum. Biraz zaman gecti disariya ciktim, hâla firtina vardi,Kulübenin arkasina gecmistim ve su koyuverdim. Aklimda hâla Sibel abla vardi ve 31 cekmeye baslamistim. Bi ara ses duydum arkama dönüp baktim ve ne göreyim, Sibel abla arkamda dikeliyordu,hemen sikimi iceriye soktum ve niye disariya ciktigini sordum Sibel:Ya, merak ettim simdi senin sikin acaba büyükmü? Ben:Ne yapacan? Sibel:Yakindan görmek istiyorum sadece Ben:Gel iceride göstereyim Iceriye girdik ve ben sikimi cikarttim,Sibel abla saskin bir halde bir bana bakiyor birde sikimi. Sonra ellemeye basladi yavas yavas,gittikce sakso cekmeye gidiyordu Ben:Tamam yeter artik bukadar inceledigin Ancak Sibel ablanin hic birakacak gönlü yoktu ve yalamaya baslamisti,bende artik hepsini Sibel ablaya birakmistim. Sibel abla hem yaliyor ve hemde cekiyordu. Bende ufaktan ufaktan Sibel ablanin gögüslerini elliyordum. Sibel:Bekle üzerimi cikartiyim, ozaman daha iyi ellerisin Bende artik azmistim ve gögüslerini yalamaya baslamistim, arada Sibel ablayi yanaklarindan öpüyordum. Sibel abla isi uzattikca yanak öpüsmeleri dudak öpüsmelerine gitmisti. Sibel abla ile sevisiyordum artik. Sibel: Bak, bunlarin hepsi aramizda kalacak, tamammi? Ben:Söz aramizda kalacak Sibel:Bak sana bir teklifim var,gel seninle iliskiye girelim arka yoldan Ben:Peki, olur ama neden ön taraftan degilde arka taraftan? Sibel:Orasi olmaz,götümden sikeceksen yaparim ama amimmdan siktirmem. Ben:Iyi,peki ne yapalim artik  " sexhikayelerr.blogspot.com "  Sibel abla altindaki etegi cikartti,ve ic camasirinida. Sonra cömeldi ve Sibel:Hadi,yap Ben ilk önce götünün deligini yalamaya baslamisti,Yengemde edindigim tecrübeyle. Sibel abla "ohhh" luyordu. Ben artik sikimi sokmaya baslamistim, yengeminki kadar olmasada yinede kolaylikla giriyordu sikim Sibel ablanin göt deligine. Sibel ablayi artik sikiyordum, Sibel ablada bagiriyordu.Ben soktukca Sibel abla ciglik cigliga kaliyordu. 5 dakika kadar siktim,sonra Sibel:Offf, kicimin deligi aciyor Ben:Eeee, Amindan yaptirmassan olacagi bu Sibel:Hmmm...dogruda oradan olmaz Ben: Neden? Ha götten yapmissin ha amindan, ne fark var bunda? Sibel:Birinde cocuk oluyor,birinde ihtiyac gideriliyor. Ben:Yani, götünden tatmin oluyorsun? Sibel:Yok pek olmuyorum Biraz bekledikten sonra ic camasirlarimi giymeye baslamistim Sibel:Ne oldu?Bukadarmiydi? Ben:Ee sen aciyor diyince biraktim artik Sibel:Biraz daha yap sonra birakiriz Ben tekrar camasirlarimi cikarttim ve devam sikmek icin sikimi götüne soktum.Sibel abla ile ben terliyorduk. Disaridaki hava bizi etkilemiyordu bile. 15 dakika dan sonra Sibel abla beni öptü ve Sibel: Bir sartle amimdan veririm sana Ben: ne o sart? Sibel:Bana bosalmayacaksin, tamammi? Ben: Yeterki onu iste Sibel abla artik namusunu bana vermisti, amini yaladim ve sikimi soktum. ilk seferde pek fazla girmemisti, ancak biraz bastirinca Sibel ablanin Bakire oldugu ortaya cikti. Sibel ablaya baktim, Sibel:Ne var?Hadi zevkini cikart artik ben seninim sende benimsin. Bende artik is isten gecti diye sikmeye devam ettim,ancak Sibel ablaya 1 defa bosaldim. sibel abla aglamaya baslamisti,hüngür hüngür agliyordu. Ben aldiris etmiyordum ve 2 defada suratina bosalmistim. Sibel abla ne oldugunu anlamamis bir sekilde kalmisti. Sibel:Ne yapiyorsun sen? Suratima bosaldin. Ben: Suratina bosalinca hamile olmuyorsun Sibel:Okadarini biliyoruz ama simdi suratim yapis yapis olacak Ben: Olsun disarida kar ile temizleriz Sibel:Peki namusum artik senin ve bu demek oluyorki benimle evlenmek zorundasin Ben:Yoo niye evlenmek zorundaymisim? Sen kendin verdin bana namusunu ben zorla almadimki? Sibel abla biraz düsündü ve "Hadi devam yapalim" dedi. Bosalmak bitmek bilmiyordu, biraz götünden biraz amindan sikiyordum artik, her iki delikte acilmisti. Biraz götüne biraz amina boslaip duruyordum. Haval kararmaya basliyordu ve giyinip biran önce eve gitmek icin giyiniyorduk. Yarim saatte eve varmistik ve beraber ilk önce dus ettik. Birkac fotograf cekildik beraber öpüsürken. Sonra Sibel ablayi arabayla Stuttgart taki Tren garina götürdüm. Ve yolcu ettim. Beni gecen gece aradi ve gecen günü unutamadigini söyledi ve beni Kocasi olarak istedigini. Bende aslinda cok Seviyorum Sibel Ablayi ancak aramizda 10 yas fark var. Acaba Sibel Abla ile evleneyimmi? Cevaplarinizi bekliyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.