29 Şubat 2012 Çarşamba

Sex Çılgını Karımın Bunu Kabul Edeceğini Beklemiyordum.....

Merhabalar Entest Hİkayeler okurları..... Yaklaşık 1 aydır sitenizdeki yazıları takip ediyorum. Etkilenmedim desem yalan olur. Epeycee düşündüm bende yazsam diye ve paylaşmaya karar verdim.14 yıldır evliyiz, normal bir seks hayatımız vardı ama son 5 yıldır çılgınlık düzeyinde renklendi.Ben bekarken bir tatil beldesinde plajda yanıma yakışıklı,30-35 yaşlarında italyan bir adam geldi.Plajda dikkatini çektiğini beraber oturabilme isteğini iletti ama bakışları çapkıncaydı.Daha önce hiç bir deneyimim,düşüncem olmamasına rağmen hoşuma gitti adamın bana olan ilgisi.Adam ingilizce bildiği için iletişim kurmamız kolay oldu.Oturduk kumlara sohbet koyulaştı sırtıma yapışan kumları temizleme bahanesi ile sırtımı ve belimi okşamaya başladı.Ne gariptir ki hoşuma gitti.Gözlerimi kapattım sadece okşaması uzadı mayomun üstünden kalçalarımı ellemesi ile sertleştim ama bir kadın gibi de popomu diktim bilinçaltından.Otelime gidelim diyerek talimat veren bir havada ayağa kalktı.Hipnoz olmuş gibi kalktım ve oteldeki odasına girip duştan çıkana kadar tek kelime dahi konuşmadık.Hazır olup olmadığımı sordu 40 yıldır bu işi yapıyormuş gibi havluyu belimden çözdüm ve aletini okşamaya başladım.Kendime inanamıyordum ama biraz merak birazda hoşuma gitmişti aslında.Şu an bile gözümde canlanıyor çok güzel bir aleti vardı.Yaladım ürkekçe,cesaretlendikçe emmeye başladım,elinden tutup başımdan çekmesini işaret ettim.Hem biseksüelliğim,hemde sekste partnerimin patron olmasından zevk aldığımı öğrenmemin bana sağladığı avantajları bilseydim daha önce denerdim.Yaklaşık 10 dakika oral seks yaptım ama o an bakire bir kız gibiydim.Uysalca aletini ağzımdan çıkarıp beni yatağa yatırdı götüm zaten ayrılmıştı kremledi ve arkama geçti.Kalbim inanılmaz bir tempodaydı.Hiç pişmanlık hissetmiyordum.Sadece sikilmeyi bekliyordum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.