29 Şubat 2012 Çarşamba

Sevgilimin Dayısıyla Sikiştim

merhaba ben 20 yaşında 175 boylarında ince bir bayanım bu anlatacağım olay 2 yıl önce başımdan geçti.Lisede bi sevgilim oldu doğan aslında dağanla 4 yıllık arkadaşlığımız vardı.doğanın sex e olan düşügünlüğünü herkes bilirdi bnde son zamanlarda azmaya ve kendimi okşarkende doğanı düşünmeye başlamıştım sonra biz doğanla çok yakın arkadaşken sevgili olduk arada birçok olay oldu ama onları anlatmicm.doğanla ilk zamanlar bişey olmadı normaldi sadece el ele tutuşurduk fln sonra dudaktan masum öpücükler ateşli sevişmeler halini almaya başladı.bi gün doğan böle olmicak bize gidelim sadece sevişiriz senin istemediğin hiç bişe olmaz dedi bende kabul etmek zorunda kaldım çünkü çok istiyordum rahat rahat sevişmeyi.eve girdik hemen birbirimizin dudaklarına yamulduk ikimizde çırılçıplak kalmıştık doğan benim yeni trşlenmış amımı yalıyordu sonra ben onunkini ağzıma aldım ve emmeye başlarım bi anda kapı çaldı çok korkmuştuk hemen toparlandık doğan gidip kapıyı açtı bnde dışardaydım dayısı içeri girdi ne olum bu halin fln dedi işte doğan dayı . ece içerde oturuyodk dedi oda hmm iş üstündemiydin dikkatili ol olum fln dedi bu arada doğanımın dayısı 35 yaşında bekar yakışıkılı bi adamdır. nese sonra bende çıktım gittim yanlarına konuştuk fln dayısı hadi bize gidelim dedi bizde birazdan doğanın annesi ile babası işden gelckleri için kabul ettik. gittik içkide almıştık doğan çok içti biz odaya gittik biraz seviştikten sonra doğan uyuyakaldı bnde içeri gittim dayısı tv izliyodu ne oldu uykumu tutmadı dedi ben yok doğan uyudu dedim aa saçmalama bnm yiğenim işini bitrmeden uyumaz dedi:) bende uyudu dayı git bak dedim kaldım böle dedim.bi anda elini amcığıma attı dedi gibi . öpmeye başladı bnde dur yapma fln dedim ama dinlemedi nolur dedim dedim ellirimi tutmultu hçç bişe yapamadım yere yapmıştık artık bnde istiyordum deli gibi azmıştım amcığım sulamaya başlamıştı aşağa indi ve yalmaya başladı dili harikaydı:) sonra sikini ağzıma dayadı ve aşağı indirdi tam sokacakken dur nolur kızım daha dedim.bakire olduğumu duyunca olurmu öle şey doğan sikimiştir seni dedi hayır dedim bende o zmn ilk bnm olcaksın doğanda şansına küssün dedi ve soktu birden çok canım yanmıştı hızlı hızlı gidip gelmeye başladı 5 dk fln geçti içime boşaldı üstüme yığıldı kaldı yerler hep kan olmuştu.kalktık bni banyoya götürdü bi güzel yıkadı sonra o duşa girdi bende yerleri sildim. daha sonra doğanın yattığı yatağa elini kesip kan damlattı doğanı soyduk bnde soyundum ve yattık.sabah soğan uyandırdı beni bunlar ne die bnde yaptık ya hatırlamıyomusun dedim ve oda aa evet kusura bakma çok güzeldi fln dedi:):):)) ama bu işin sonu felaket oldu ben daha sonra bol bol doğanada vermeme rağmen ilk geceden hamile kaldım ailem öğrenince delirdi.bnm için hçç iyi olmadı şimdi doğanla evliyim çocuk da dayısından.herkes bu çocuk dayıya çemiş dio. dayısıda evlendi onunda çocuğu oldu...güzel bi zevkti sonu böle oldu.dileğim doğan hiç bir zaman bu sırrı öğrenmez.okuduğunuz için teşker ederim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.