29 Şubat 2012 Çarşamba

Sevgilim ve Arkadaşı

Selamlar size başımdan geçen çok ilginç ve aynı zaman da çokta zevkli anımı sizinle paylaşmak istedim sevgilim Leyla kız arkadaşı hülya ve ben denize gitmiştik malum sizinde anlıcanız sevgilimle güzel bir gün geçirmek istedim leylayla denize girdik hülya girmedi bizi seyrediyordu ha hülyada harika bir kızdı niye yalan söyleyim ama gerçekten leyladan daha güzel ve seksiydi kusursuz vücudu ve elma kadar göğüsleri harikaydı neyse biz hikayemize gelelim Leyla suda rahat durmuyordu devamlı beni tahrik edip canının çok seks istediğini söylüyordu tabiki bende öyle ama deniz çok kalabalıktı herkesin dikkatini çekeriz diye önceleri uzak durmaya çalıştım ama Leyla suyun içinde benim sikimi eline almış devamlı oynuyor ve beni çıldırtıyordu arada bir suya dalıp suyun altında sikimi ağzına alıyor buda benim hoşuma gidiyordu tabiki bu arada hülyanın gözü bizdeydi ben artık dayanamayıp leylayı kucağıma alıp kocaman sikimi bikininin arasından ammının içine bir harekette soktumO kadar harika bir şeydi ki anlatamam leylayı suyun içinde sikmeye başladım sikim leylanın ammında zevke gelirken gözlerim hülyadaydı oda bizi izlemeye devam ediyor arada bir ellerini göğüslerinde ve amında dolaştırıp bana gösteriyordu bende kafaya koydum hülyayı sikmem lazım ama nasıl Leyla varken olmazdı. Hemen aklıma bir fikir geldi leylaya pansiyona gidelim bir şeyler atıştırırız ve birer bira içeriz sonra yatakta sekse devam ederiz dedim oda hemen evet dedi biz sudan çıkarken hülyanın gözleri benim sikimde olduğunu fark ettim ve belli etmeden pansiyona gittik, ben duş almaya giriyorum dedim duştan sonra Leyla bende duş alacam dedi ve duşa girmişti ben ve hülya tek kalmıştık bu benim için bulunmaz bir fırsattı belliki hülyada böyle bir fırsat bekliyordu hemen hülyanın yanına oturup bir harekette dudaklarına yapıştım tepki gelir diye beklerken hülya aşka susamış kedi gibi dudaklarımı somurmaya başladı bir anda ne yapacağımı şaşırmıştım çünkü hülya azgın boğa gibi saldırıyordu leylada duştaydı ikisini bir arada nasıl idare edecem derken Leyla duştan çıkmış ve bizi izliyormuş kahpe ikimizde donup kalmıştık Leyla bir anda üzerindeki havluyu atıp hadi bakalım ikimizi birde becer dedi ve yanıma gelip dudaklarımı somurmaya başladı bu arada hülyada sikimi okşayıp yalamaya başlamıştı kendimi rüyada gibiyim sanmıştım iki bayanla ilk defa seks yapıyordum ve sikim direk gibi olmuştu sırt üstü yattım ve önce hülya üzerime çıktı deliler gibi üzerimde zıplıyor ve çığlıkla atıyordu sikim hülyanın amındayken leylada taşşaklarımı yalıyordu çok geçmeden ben hülyanın içine boşaldım sırada Leyla vardı ayağa kalkıp sikimi hülyanın ağzına verdim çok geçmeden sikim kalkmıştı leylayı yatağın üstüne doğru domalttım ve göt deliğini yaladım sonra yavaşça götüne soktum biraz zor oldu ama kaltak sikimin hepsini içine almıştı gidip gelmeye başladım bu duygu çok güzel gerçekten hemen hülyayı da leylanın yanına domalmasını söyledim oda domalmıştı leyladan çıkardım hülyanın götüne soktum hülya çıldırmıştı iki güzel kadın benimle ve ikisini sırayla sikiyordum yaklaşık bir saat kadar siktim tabiki aralıklarla artık dayanacak gücüm kalmamıştı son postayı boşalırken ikisini diz çöktürüp suratlarına boşaldım çok güzel bir gün geçirmiştim bir daha böyle bir günü hiç bulamadımBu sitede yazılan yazılar tamamen hayal ürünü ve alıntıdır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.