29 Şubat 2012 Çarşamba

Sevgilim ve Ablası 2

Tatil dönüşü uzunca bir süre Seda ile görüşmedik. Seçille neredeyse hergün buluşuyorduk Seda'yı da yanımıza davet ediyorduk ama Seda türlü bahaneler uydurup yanımıza gelmiyordu.İlerleyen günlerde Seçil ile ilişkimiz sona ermişti. Benden ayrılmak istemişti. Bende açıkcası pek üstelememiştim ve iki medeni insan gibi ayrılmıştık ama bu ayrılıkta Seda'nın parmağı olduğunu hissediyordum. Tatilde yaşadığımızı anlatacağını düşünmüyordum ama bir şeyler söyleyip beni Seçil'den soğutmuş olacağını düşünüyordum. Bu yüzden Seda'yı arayıp bu konu hakkında görüşmek istedim. İlk başta görüşmek istemedi ama bir kaç zorlamadan sonra görüşmeyi kabul etmişti.Bir akşam iş çıkışı randevulaştık. Dışarıda bir cafede buluşup konuştuk. Ben düşüncelerimi açık seçik Seda'ya anlattım. Önce inkar etti ama daha sonra her şeyi anlattı. Tatilde yaşadıklarımızdan sonra çok pişman olduğunu söyledi ve Seçil'in yüzüne bakamadığını anlattı. Daha sonra beni Seçil'e kötülemeye başlayıp, ayrılmamız için tavsiyelerde bulunduğunu söyledi. Ben söyleyecek bir şey bulamıyordum "haklısın" dedim ve Seda asıl bombayı patlattı "o geceden sonra aklımdan hiç çıkmıyorsun" dedi. Bunun üzerine bende Seda'nın elini tutup "sende benim aklımdan çıkmıyorsun" dedim. Seda elini çekmek istedi ama sıkıca elini tutup "hadi kalkalım" dedim. Seda "nereye?" diye sordu, bende "o geceyi tekrar etmeye" dedim. Seda "olmaz bence bizde artık görüşmeyelim" dediysede ben ısrar ettim ve Seda'yı eve gelmeye razı ettim.Eve girer girmez Seda'yı kendime doğru çekip dudaklarından öpmeye başladım. Biraz öpüştükten sonra Seda "sakin ol gece daha uzun" dedi. Birlikte salona doğru geçip koltuğa oturduk "bir şey içer misin" dedim. "olur" dedi. Mutfağa gidip votkayı sek bir şekilde bardaklara koyup getirdim. Bir yandan içkilerimizi içiyor bir yandan öpüşüyorduk. Yavaş yavaşta Seda'yı soymaya başlamıştım. İlk etap üstündeki gömleği ve sütyenini çıkarıp göğüslerini emdim. Bir yandanda elimle vajinasını okşuyordum. Ardından ayağa kalkıp pantolonunu ve külodunuda çıkardım. Zevkten vajinası sırılsıklam olmuştu. Önünde eğilip vajinasını dillemeye başladım. Sonra bende soyundum ve aletimi Seda'nın eline verdim. Seda aletimle biraz oynadıktan sonra ağzına alıp sakso çekmeye başladı. Bende Seda'nın saçlarından tutup kafasını aletime bastırıp geri çekiyordum. Biraz daha sakso çektirdikten sonra Seda'yı koltukta domaltıp sikmeye başladım. Köküne kadar sokup Seda'yı zevkten bağırtıyordum. Sonrasında ben koltuğa oturdum Seda'da yüzü bana dönük bir şekilde aletimin üstüne oturup zıplamaya başladı. Ben o sırada Seda'nın göğüslerini emiyordum. Biraz daha kucağımda zıpladıktan sonra bu sefer ters şekilde kucağıma otutturdum. Kalçalarını tokatlaya tokatlaya kucağımda zıplatmaya devam ettim. O şekilde biraz daha takıldıktan sonra "geliyorum" diyip Seda'yı kucağımdan kaldırıp, koltuğa yatırdım. Aletimi ağzına sokup ağzına boşaldım.Ardından yatak odasına geçip 2 posta daha attıktan sonra Seda ile birlikte duş aldık. Vedalaşırken gülerek "Seçil söylemişti ayak fetişistiymişsin ve kırmızı ojelere bayılıyormuşsun bir daha ki sefere ayaklarım kırmızı ojeli olacak" dedi dudağıma bir öpücük kondurarak gitti evine.Bir daha ki buluşmamızında fantazisi ortaya çıkmıştı; "kırmızı ojeli ayaklar" :) V-pills Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.