29 Şubat 2012 Çarşamba

Sevdiğim Kadın

Merhaba size 15 yaşımdayken başımdan geçen ensest hikayemi anlatacağım;Ailem genellikle yazın tatile çıkmaz, beni de anneannemin yanına bırakırlar bazende geceleri anneannemde kalırım anneannem 65 yaşında ve ortalama bir yaşlıdan daha güzel bir kadın (hala makyaj yapıyor) . Bir gün onu    odasında giyinirken gördüm ve çok takrik oldum, hemen ardından tuvalete .    gidip 31 çektim. Anneannem oldukça rahat giyinir. Bir gömlek, bir    pantalon, gömleğide boldur genelde. Anneannem tek torunu olduğum için beni çok sever her istediğimi yapar. Bir gün yine çay yapmıştı    getirdi çayı masaya koymak için eğildiğinde gömlegi bol olduğu için memelerini gördüm ve hemen azdım bi süre sonra tuvalete gidip .    31 çekim...Ertesi gün okuldan döndüğümde anneannemi kapıda beklerken buldum. O herzaman bize birşeyler getirirdi yiyecek yine getirmişti fakat okulumun bu    kadar geç bitçeğini düşünmediğinden erken gelmişti ve kapıda kalınca beklemeyi tercih etmişti.İçeri girdik hemen getirdiklerini masaya çıkarttı birden sikim kazaık kadar oldu artık zamanıdır diye düşündüm arkasına geçtim ve dayadım anlamadı ben de işi bitene kadar arkasında kaldım. Sonra tam gitcekken “bi dakka gelsene dedim” onu odama götürdüm ve soyunmaya başladım “ne oluyor??” dedi ona bi solukta tüm durumu açıkladım.    “Aaaa olmaz” diye yaygara koparda ama öyle bir yalvardımki beni kıramadı nedense sonra soyunduk öpüştük onun sarkık memelerini yaladım sonra    hemen sikimi ağzına verdim uzun uzun emdi sonra götüne ve amına girdim içine patlayana kadar seviştik o da zevk alıyordu bundan “anneanne harikasın” diye bağırdım o da “evet evet diye inledi hayatımda en çok ondan zevk aldım!!!!!Gönderen: tarik_baba

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.