29 Şubat 2012 Çarşamba

Seks

selam arkadaşlar ben batı karadenizin şirin bir ilinden yazı yorum.35 yaşındayım vede evliyim.eşimle cinsel ilişkilerimiz hiç iyi gitmiyordu,o yüzden bende internete takılıyorum.bir chet sitesinde (isimleri değiştiriyorum)Hasan adında biriyle tanıştık.Konuştukca konu cinselliğe gelmişti bende dürüstce eşimle mutsuz olduğumu cinsel yönden arayış icinde olduğumu yazmıştım.Hasan beyde gel ankaraya seni bara götüreyim orda bayan arkadaş buluruz dedi.Kabul edip hafta sonu ankaraya gittim.Hasan beyle buluşup yemek yiyip sohbet ettik ve gece bara gittik.Aman allahım barda çok güzel bayanlar vardı.hasan bey sec birini dedi bende sectim tabiki hasan beyde secti.bayanlar geldi içkilerimizi içtik ordan otele gitmek için ayrıldık.otelde odalarımıza cıktık 10dk sonra hasan bey ve partneri bizim odaya geldi.ben şaşırdım ne işiniz var dedim yanındaki bayan beraber seks yapacağız dedi.hasanla bayan arkadaşı öpüşmeye başladı benim yanımdaki bayanda benim aletimi cıkardı ağzına aldı çok sevdiğim hareket çünkü eşim hiç oral sex yapmaz bana. hasan beybir yanda ben bir yanda sevişip işimizi bitirdik.hasan bey çok güzel sex yaptığımı söyledi bende kendisinin iyi olduğunu söyleyip yattık.sabah hasan bey kalk gidelim evde hanım bekliyor dedi peki gece sen nasıl kalabildin dedim.oda iş icin gelemeyeceğini söylemiş.hasan bey eşini arayıp misafirimle geliyoruz kahvaltıyı hazırla dedi.sonra taksiye atlayıp eve gittik.Hasan beyin cıtı pıtı güzel sayılabilecek eşi vardı eşinin adı sema.Sema hanım çok güzel kahvaltı hasırlamış .kahvaltı bittiğinde Sema eşine geceniz nasıl gecti diye sordu hasanda çok güzel iki bayanla eğlendik vede arkadaşımın performansı çok iyi dedi ben çok şaşırmıştım.Hasan beyde şaşırma eşimin herşeyden haberi var dedi.o sırada sema hanım hasan beyin yanına gidip aletin okşamaya başladı.Hasan beyde misafirimizin yanına gitdedi Sema hanım yanıma gelip aletimi cıkararak ağzına aldı bende artık tedirginliğimi atmış karşılık veriyordum.ateşli ateşli opüp yalaşıyorduk.sema yı yatırıp güzel amını yalamaya başladım hasanda gelip semanın ağzına vermişti.ben semanın içine girerken sema cıldırmış gibiydi.sema beni sırt üstü yatırıp üzerime cıktı eşi hasan beyde semanın arka deliğini yalamaya başladı ve sonunda ben altta oda üstten arka deliğini sikiyorduk.bu posizyon semanın çok sevdiği posizyonmuş.ben artık gelmek üzereydim.sema hemen doğrulup sikimi ağzına aldı vede hepsini ağzına boşaltırdı.ogün 2 kere daha bu şekilde sex yaptık.bir kadının iki erkek tarafından sikilirken aldığı sevki sema hanımda gördüm.çünkü cıldırmıştı adeta sevkten

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.