29 Şubat 2012 Çarşamba

Sarisin Iri Goguslu Cekici Komsum

bn efe 22 yasında 1.75 boyunda sarışın mavi gözlü bi erkeğim bizim apartmanda 20 yaslarında sarışın iri göğüslü ve kalçaları büyük bi kız oturuyordu gnler geçtikçe içmde bu kızı sikme arzusu uyandı bir gün bu kızla asonsöre bindk ve ikmiz ynlzdık ve kızın arkası donktu bn yavas yavas sikimi kızın o koca götüne değdiriordum ama kız bna hiç bisey demiordu ve bn asonsörün stop düğmesine basıp kızı öpmeye basladım önce itiraz etti ama sonra dayanamayıp kndini bnm kollarıma bıraktı once amını yaladım sonra o da bnmkini yaladı e sonra onu domaltıp götünden siktim ve ikimizde bosaldık ve onu amından sikmek istedm izn vermedi sonra zorla yaırıp amındanda siktim ve seksin doruklarına vardk ark her asonsörde yanlz kaldığımızda sikişiyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.