29 Şubat 2012 Çarşamba

Sarhoş Ablamı Düzdük

slm bundan 3 ay önce ablamlara oturmaya gitmiştik abimle eniştem köyde oldu için ablam yanlız kalmasın diye yanına gittik abimle akşam olunca bir şişe rakı bitirdik kaflar güzeldi ben dusa girdim kendime geldim ablamda ablam çok içmiti ne sölesem duymuyordu ben yatıyorum dadim duymadı yandaki yata yatım abimle banyodadı 15 dakika sonra abim çıktı ben uyuyordum uykum ağır oldu için tek abim çıktını hatılyorum abim geldi ablamı sesledin ben uyandım ama uyuyor numarsı yaptım bakim abim ablamı nasıl kaldırcak diye baktım abim sesledi duymadı bende merak etim nasıl yatırcak yerine diye ablamı kucanı aldı yatak odasına götürdü bende peşinden gitim komik bişi olcakmı diye abim yatıtdı yattırken abla duyuyormusun beni dedi ablamdan ses yok abla dedi bu fırsat birdaha gelmededi ablam içkili oldu için sızmıştı abim bunu fırsat bilim ablamı soydu kamaryı aldı aynın önüne koyudu yatan tam karsındadı ev karanlık oldu için beni görmüyorum ablamı soydun ablamı kilodunu çıkardı südüyenide çıkardı kendisinde biçamasını çıkardı soyunmaya başladı yanın uzandı abim kendi kendine ablamla konusyordu seni sikicem şimdi dedi bur yarama pezatifi çıkartim aya kaldı çüzdandan pezatif baktı evde kalmış pezartif abla diyoru abi ablam duymadı içi abim kendi kendine konusuyordu abla pezartif yok sansına artık pezartifsiz sikcem dedi bişi olmaz merak etme dedi saten kısırsın dedi salak kendi kendine konuyordu hadi başlayaıl oruspu dedi yanına uzandı yaranı ablamın amına şoktu git gel  " sexhikayelerr.blogspot.com "  yapmaya başladı 10 dakika sonra boşaldı amına ohhhh diyerek ablamı gevirdi aya kaldı kamarnın yanına gitti amarayı aldı ablamı yaıkndan çekmeye başladı amından akan döleri bende bu arda sessizce sikimle oynamaya başladım abim ablama bekle dedi amına bir posta daha atcam dedi kamaryı yerine koydu ablamın ayanı kolulamaya başladı hem kokuluyor kem yalıyoru ayanı baçaklarını göt delini dudanı yaladıktan sonra amına yenden girdi başladı ponpalamaya dedi bende dayanamadım sesizce girdim abi dedim kolay gersin dedi 1.30 saatir sikiyorsun hala doymadınmı dedi abim sen durmadın evet daha ilk baştan bir sizi izledim sonunda dayanadım bende geldim ablamı bende simcem dedim tamam ama kimseye söleme dedi yoksa yanarız dedi ok tamam sölemedim ho abim amına akıtmsın dedim akıtımtabi olum saten kısır dedi bişi olmaz dedi bu fırsat birda gelmez dedi abi bak bişi olmasın dedi olmaz anlarsa dedim anlamaz oğlum dedi işimiz bitdikten sonra her yerin temizlicez dedi tmam dedim sen sikmeye devam et abi dedim bende karyı aldım o sikerken bende onraı çekiyordum yakından abim boşlamadan uğur dedi hem bu arda benim adım uğur abim emre ablam aysel dir ben 23 yaşındayım abim 25 ablam 28 yaşındadır bu arda konuya geri dönerlim abim boşaldmadan uğur dedi gel ablamın amı geni iki yarak alır dedi sen altına yat bendeüsten ağrı sikerim dedi bende altına yatım amına geçirdim abimde altan arı geçirdi ben heme boşaldım amına abim daha boşamamıştı abi dedim daha boşalmadımı dedim yok uğur dedi 2 zor boşlaıyor dedi ben dindendim 5 dakika sonr abim boşaldı abim benim siktim yeteli ben dida banyo yapmaya gidiyorum dedim sen devam et kamara kayıta kalsın dedi bende tamam kalsın dedim abim düşa girdi bende ablamı sırt üstü yatırdım amına girdim baaşladım 2.ci postayı atmaya bu arda üstüne uzandım iki elimi omuzlarından tutup abladım sikmeye başladım 25 dakika sonra amına 2.ci postayı attım sonra amınan çıkardım yaramı çıkardım zaman ablamın amından öğle döl geliyorki şelale gibi abim geldi bittimi dedi biti abi dedim abi yenimki doydu dedim abi iyi ozaman sen ablamı alda bende yata çarşaf serim dedi ablamı yataktan kaldırdım abim çarsafı destiyordu temiz çarşafı seriyordu abi sen çarfaf serken bende ayakta popalim dedim boş durmayım dedim abim uğur popalaması bişi dide uğur dedi aleti bozarsın dikati oldu dedim abim olsun iç olmasa boş bumasın dedi sen bilrsin dedin pompaladım hem pompalıyordum hemde ablamı evin içinde geziyordum butfakan bir biraa aldım bi yandan sikiyorum bir yandan içiyorum nakardar siksemde 3. postayı akıtmadım gelmedi abim yata hazıladım ablamı temizledikten sonra yatırız dedim tama dedim ablamı aldık banyo gitik küfete yatırdık abima amına keslemeye boşladı sabun döktük her yerini temizledikten sonra ablamın amına abim işedi işerken bende amına iki yandan tutup içine çiş girtsin diye iyik ayırdım çişi ettikten sonra amını bir bezle temizledik sonra piçamasını gidirken sonra yata yatırdım benden banyo yapmaya başladım sonra yatık sabak olunca ablamdı

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.