29 Şubat 2012 Çarşamba

sanaldan tanıştık reelde başladık

bu anlatacağım olay yaklaşık olarak 1 yıl önce başımdan geçti ve tamamen gerçektir. slm ben 175 boyunda 67 kilo 32 yaşında bir beyim internette dolaşırken bir arkadaş edindim mustafa (isimleri değiştiriyorum) mustafa pasif olduğunu ve reel birliktelik istediğini söyledi yaklaşık 3 ay süren konuşmalarımızdan sonra telefonlarımızı aldık birbirimizin ve onun bulunduğu ile gittim ilk önce acaba gelirmi düşüncesi vardı indiğimde aradım ve buluştuk dikkat çekmemesi için bana ve kendine otelde oda ayırtmış neyse çıktık odamıza bavulumu bıraktım biraz seviştikten sonra 1 posta analdan beraber oldum sonra banyomuzu yaptık ve yemek yemeye dışarı çıktık yemeğimizi yedik bu sefer onun odasına girdik yine başladık sevişmeye o yüz üstü yatmış ben arkadan ona girerken sırtımda bir el hissettim o kadar çok korktumki bir anda irkildim döndüğümde 55 kilo da çıtı pıtı birisi bi bayan ayşe hanım, ne olduğunu anlamadım ilk önce sonra bana anlattılar evlilermiş ve aslında hem kendi hemde eşi için bir partner arıyorlarmış neyse başladık üçlü olarak sevişmeye ben kocasını yaparken bayanla sevişiyordum daha sonra bayanla beraber oldum eşi bizi izledi en sonunda dayanamadı ve üçünüz birlikte beraber olmaya başladık inanın çok güzeldi halen telde ve msn görüşüyoruz ama bir daha ne zaman olur bilemem ha bu arada bu yazacaklarımı onlara anlattım ve onaylarını aldım benimle gizlice beraber olmak isterseniz rumuzumu eklemeniz yeterli ilk önce gizlilik ve temizlik

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.