29 Şubat 2012 Çarşamba

Sahilde Seks Hikayeleri

selam adım berk bir gun sahilde yuruyuş yaparken saatin gecekaranlık bastıgı bir zamanbiraz dinlenmek icin sahildeki taşlardan birine oturayım diyerek etrafıma bakıyordum bu arada yaşım 26 uzun boylu atletik bir fizige sahibim yaşı 40 cıvarı bakımlı bir beyin tlfda konuşur gibi yapıp bana gulumsedigini gordum bende pek oralı olmadım acıkcası yalnız donup donup bana bakıyorbirden kayboldu cesaretlenim peşinden gittim birde ne goreyim o gulumseyen birini bulmuş yaragını agzına almış sakso cekiyorda beni gormuyorlardı tabi karanlık bastıgı icin o yerde cok kuytu bir yer farketmediler beni bende onları izlemeye başladım. bu arada benim 20 lik diklenemeye başladı adam o kadar işini guzel yapıyordu cesaret aldım bende katılacaktım iceriye daldım tam toparlanacaklarda izin vermedim devam edin bir 5dk adamın yaragını yaladı bende ismi volkan olan gayı arkasına gecip gotunu okşamaya başladım cok guzel gotu vardı ama ben agzına vermek istiyordum ismi ali olana dedim ali dur benimkini biraz agzına alsın alide tamam deyince agzına verdim alide arkasına gecip 17 lik yaragını gotune soktu bende agzına veriyordum oyle profosyonelce yalıyorduki ben dayanamadım boşalacam dedim agzından cıkartmak istedi ben kafasını tutum zorla sankim butun menulerimi agzına boşaldım hepsini yuttu bu alide boşaldı yalnız ali dışarıya boşaldı ben birazdaga sakso yaptırdım yaragım gene diklendi bu sefer gotune sokmaya calıştım kafası giriyor ama acıyor diyordu volkan acıyor dedikce ben daha fazla git gel yapıyordum bu sefer gotunun derinliklerine boşaldım alide agzına boşaldı ve ordan mutlu ayrıldık berk

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.