29 Şubat 2012 Çarşamba

Rüya Değilmiş

Deli gibi arzuladığım kadın? İşte burdasın. aslında çok şaşırdım. Hayal bile edemezdim bu anları yaşayacağımı. Ne yakışıklıyım ne de seksi bir vücudun var kızları cezbeden.. insanları tavlamak için hiç bir artı yönümün olduğunu düşünmem. Belki vardır ben bilemem.. Onun yakınında olmaktı bahanem, olmuştum işte. Battaniyenin altında dizlerinde yatıyordum ya bu . da yeter. Yattığım yerde yastığa kola vücuda sarılmak huyumdur, yapmıştım. Saçlarımı okşayan bir el vardı. Bu el beni uyutmuştu. Şimdi ise benim uyandıracak şekilde dudaklarımı okşuyordu. Kendimi zor tutuyordum. En sonunda karar verdim ve ne olursa olsun sonuna kadar gidecekti artık. Uyku sersemliğini bahane ettim. Ve o güzelim parmakları teker teker yalamaya başladım. Dilimi her yerinde gezdiriyordum o minicik ellerin. Bacaklarını öpüyordum çaktırmadan. Arkadaşlarım ise benim hala uyuduğumu sanıyordu. Ama bilincim yerine gelmişti. Uzun bir süre yaladıktan sonra artık baş başa kalmamız gerekliydi. Tuvaletim geldi be diyerek kalktım aslında yoktu. Sertleşmiş organım görünmesin diye de battaniyenin altından da çıkmadan alıp gittim.Sendeliyor gibi yapıp hadi gel beraber gidelim dedim. O da tabi dedi. Koridordan yürüdük ben tuvalete girdim ve çıktım. Anlamıştı bahane olduğunu. Artık sır perdesi kalkmıştı aramızda. Ellerini yıkıyordu lavaboda. Hafif bi şekilde hissetmesini sağladım beni arka tarafından. Omuzlarının üzerinden yanağını öptüm sıcak bir şekilde. Yüzünü bana döndü. Belinden kavrayıp dudaklarını bitirircesine tamamını ağzımın içine alarak öptüm. Dillerimiz zaten dudaklarımızdan önce kavuşmuştu. Çok tatlı sevişiyordu. Elini aşağıya attı ve benim malum organımı kırarcasına kıvırdı. Hafif bi ahh sesi çıkardım ama hoşuma da gitmişti. Sert olunmasını severim ama seviyeyi aşmadıkça. Belini daha sıkı kavradım ve aletimi hissetmesini sağladım. Kıyafetinin altından bile onun sıcaklığını . algılayabiliyordum. Duvara dayadım ve sevişmeye devam ettik. Ellerini bembeyaz duvara çekebildim en üst noktaya çektim. Gece boyunca beni azdıran bu kadar hayvanlaşmama sebep olan gömleğini düğmelerini hızla ama sakince çözerek açtım. Ve emmeye başladım. Yavaşça öperek indim ve pantolonunu indirdim. Dilimle dudaklarını deliğini yaladım o tatlı şeyin? Kılları yeni kesilmişti ve bu çok güzeldi. Deli gibi inliyordu. Çenemi geçirmiştim içine çünkü. Dişliyordum emip ısırıp yalıyordum. Dayanamadı sanırım. Deli oldu. Beni havaya kaldırdı. Karşı duvara sertçe ittirdi. Gelip düğmelerimi açtı. Esprili boxerımı aşağı doğru çekti. Bir anda ağzına aldı. Zaten tam kıvamındaydı. Ağzına layıktı. Son bi ayrıntı dedim ve kapıyı kilitlemeliydik artık. Unuttuğumuz işi yaptık. Elinde oynuyordu ve bütün takımlarımı dil darbelerinden geçiriyordu, emiyordu. Artık içinde hissetmek istediğini söylediğinde ben hala sabrımı koruyordum. Başını onun organının dudaklarına sürtünüyordum. Deli olmuştu. Gir içime diye haykırıyordu. Ben hala deliğinin etrafını dolaştırıyordum. Sonunda dayanamadı elini organıma attı ve deliğine dayayıp bir anda hepsini birden içine . alıverdi. İnlemeler başlamıştı. Sesini kesmek için çok uğraştım ama nafile? Git-gel ler ikimiz içinde büyük zevkti. Karşı duvara dayayıp, ellerimi kalçalarına dayadım. Aşağıdan yukarı doğru kalkıyordu her girişimde ve tabi ki iniyordu. Her girişin bir çıkışı var aynı yerden de olsa. Artık yüz ifadesi bana bir haber veriyordu geliyorum diye. Bende kendimi fazla zorlamadım. Homurdanarak boşaldı bende boşalmak için son birkaç git-gel i yaptım ve içinden çıkıp ağzına boşaldım

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.