29 Şubat 2012 Çarşamba

Refakatçi Kızın Koca Götü

slm benim adım faruk sağlık memuruyum. çalıştığım hastanede dahiliye servisindeyim. yatan hastaların yanlarında refaketçiler olur. bir yaz günü yine astımdan dolayı yatan bir teyzenin yanında çok seksi ve koca götlü 24 yaşlarında güzel bir bayan vardı adını sonradan öğrendiğim bu bayanın adı aysu idi. aysu bir gün yatan hastalar için çıkan yemekten dolayı hizmetli personelle tartışıyordu. ben yanına gidip olayı yatıştırmaya çalıştım. o esnada göz göze geldik. bana sıkıntıyı anlattı. bende yardımcı olmaya çalıştım. böylelikle arkadaşlığımız başladı. bir kaç gün böyle devam etti bir gün ben nöbetçiyken gene böyle odada yalnızdım kendisi yanıma geldi sıkıldığını söyledi . beraber sohbet etmeye başladık iyice sohbeti koyulaştırdık o sırada dayanamadan çok güzel olduğunu söyleyip dudaklarına gömüldüm. hiç tepki vermedi böyle devam etti ardından elimi taytından aşağı salı verdim. altta siyah bir tanga giymişti. iyice kalçalarını ovaladım. o benim onu önden sikeceğimi zannediyordu. ama ben göte takılmıştım 20 cmlik kalın yarağı görünce şok oldu. iyice yaladı. bende amını yalamaya başladım. seni götten sikeceğim dediğimde korkarak irkilip hayır dedi. ben ise kararlıydım. iyice kremliyip göte girmeye çalıştım o ise olmaz diye bağırıyordu.ses çıkarmamısı söyleyip iyice abandım. sonra onu götten 2 kere siktim. kaldığı bir hafta boyunca nöbetlerimi sıklaştırıp 3 kere daya siktim. ve unutamayacağım bir hatıra oldu.hitman24@mynet.com refakatçi koca götlü kızlar beklerim

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.