29 Şubat 2012 Çarşamba

patronun kızı

slm ben ankaradan ertuğrul 24 yaşındayım bu olay 2 hafta önce geçti başımdan ben muhasebe bürosunda çalışıyorum sadece patorn ve ben varım başka eleman yok patronumun 18 yaşında esmer çıtı pıtı bir kızı vardı eylül isminde çok utangaçtı arada bi gelirdi dersane çıkışlarında babasıla beraber giderlerdi eve bi kaçkere geldi babası yoktu karşıma oturup hayran hayran bakardı bana biirgün dikkatimi çekti okadar değişik bakıyoduki dayanamdım sordum neden bakıyosun öle diye gülerek hiiiç demişti orda anlamıtım hoşlandını yanına gittim şakasına hoşlanıyonmu kız benden diyip kafasını okşadımgüldü o sıra babası gldi gittiler aradan bi kaç hafta geçti yine gelmişti ama babası iç için şehir dışındaydı gelince baban yok nye geldin nasıl gitcen dedim giderim yoruldum oturum biraz dedi tamam dedim yine karşıma geçti bakmaya başladı üstünde beyaz bir gömlek daracık tayıt vardı öle bakarken gömleğinin dümesinin açıkoldunu farkettim göğüsleri okadar tatlıydki aklıma fenalık geldi kendi kendime bunu sikmem lazım diyodum ama nasıl sonunda dayanamadık yine bakıp duruyodu yanına gittim sikim okadar dikilmiştiki pantolandan farkedilyodu bi ara gözlerinin orama kaydını gördüm şakalaşmaya başladık sen benden hoşşlanıyosun demi dedim evet dedi fırsat bu fırsat diyip yapıştım dudna öle çırğınıyodiki dudamı ısırdı geri çekti napıyon sen diye eylül uğrşma senin sikmeden bırkmam diyip kucakladım çıtı pıtıydı zaten koltuğa yatırdım heryerini emmeye başladım artık oda dayanmadı karşılık vermeye başladı nasıl olsa kimse yoktu gelcek istedim gibisekebilirdim deye tadını çıkara çıkara yalıyodum sonunda komple soyunduk benimkini görünce oneeeeeeeeeee diye tepki gösterdi  "sexhikayelerr.blogspot.com"  güldüm yalamaj istermisin dedim bilmiyomki dedi ben öğretirim diyip azına dayadım ole tatlı emiyoduki anlatamam iyce azmıştım amını yalamaya başladımtazecikti öle kıvranıyoduki anlatamam ilkiydim daha vucudu tir tir titriyodu artık patlaycaktın sokmam lazımdı amına sürtürmeye başladım sok diyodu ama cesaret edemedim bakireydi olmaz bakiresin dedim yalvaryodu sik nolr diye götünden sikmeye karar verdim domaltıp parmamla genişletmeye çalıştım daracıktı tükmklüyerek ucunu soktum öle bi bağırdıki anlatama sus lan orospu diyip kafasına vurdum yavaş yavaş gido geltikçe alıştı iyice öle kıvırıyoduki götünü küçük orospum benim iyi kökledim azmıştım birden patldım içine üstüne yığıldım oysa zevkten kvranıyodu bida sik diye alışmıştı iyice ogün 3 kere siktim onu artık devamlı yapoyuruz kararlaştırdık amınada gircem... bu arada bu olydan bi ay öncede anasını sikmiştim aile boyu :

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.