29 Şubat 2012 Çarşamba

OTOBÜSTEKİ TÜRBANLI

selam bven istenbulda yalnız yaşayan biriyim,bir akşam iş dönüşünde daha önce alışveriş yaptığım bir mağazada çalışan bi arkadaşla karşılaştım otobüste havadan sudan konuşurken bana dediki ya buranın kadınları resmen kudurmuş özelliklede kapalı olanlar işi dolayısıyla akşama kadar bir çok kişi ile muhattap oluyordu bana senin yokmu buralarda birisi filan dedi bende ne işim var ya filan dedim ve indim otobüsten.aradan bikaçgün geçmişti yine otobüste eve dönerken bir türbanlı kadın annesi ve yanında kızıyla otobüse bindiler annesine yer verdiler o oturdu kadınsa benim yanıma geldi durdu bir süre sonra otobüsün hareketlerinden dolayı kadınla bi temasımız oldu daha sonrada kadının kalçalarını resmen bacağımda hissettim o anda aklıma arkadaşın dedikleri geldi ama emin olamıyordum kalabalıktan dolayıdır fılan dıyordum ama yınede dayanamadım bi ara hafiften yan döndüm kadın sağ tarafımda duruyordu kalçaları tam onüme gelmişti bu duruşumda biraz sonra bu kez kalçalarını tam önümde hissettim o anda hopmustum bende hafiften dayanmaya başladım aletim uyanmış kazık gibi olmuştu hatuna şöyle bi baktım 1.65 boylarında dolgun kalçalı iri göğüslü hoş bir bayandı altında jean üzerinde uzun bi tunik vardı ama yinede o muhteşem kalçası ortadaydı ve benim önümde duruyordu bi ara yüzüne baktığımda alt dudağını ısırdığını gördüm aletimi hissettiğini düşündüm hemen el çantamdan kartımı çıkarıp elimden kimse görmeden alabilecek bi şekilde tuttum oda çaktırmadan aldı ve hemen jean ın arka cebine sokuşturuverdi ben bi durak sonra indim ama beter olmuştum kendimi eve zor attım hemen banyoya koşup o muhteşem kalçalarını hayal ederk boşaldım

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.