29 Şubat 2012 Çarşamba

otobüsteki çiftle yaşadıklarım

Merhaba İsmim ali Yazdan kalma bir gündü bir alış veriş merkezinde gezdikten sonra akşam üstü belediye otobüsünde yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. Otobüslerdeki Ford olaylarını okur bazılarına inanır bazen de hadi canım olurmu falan derdim ama oluyormuş.Neyse otobüs duraklardan yolcu almaya başlamış ve içerisi dolmaya insanlar birbirinin üstüne çıkacak duruma gelmeye başlamıştı.Ben otobüsün orta kısmında bir yerlerdeydim. Önümde birkaç adam sohbet ediyorlardı. Sonra bir durakta daha durduk ve artık iyice balık istifi gibi olmuştuk. Orta kapıdan da yolcu aldı şoför arkamda yumuşak bir şeylerin banma dokunduğunu hissettiğimde hafifçe arkama doğru bakınca türbanlı çok hoş bir bayanın bir beyle sohbet ettiğini gördüm neyse kalabalıktandır diyip umursamadım ama onlar hem sohbetlerini ediyor hemde kadın göğüslerini sırtıma yasladıkça yaslıyordu. Ve ben bu arkamdaki dokunuştan tahrik olmaya başlamış dikkatimi arkadaki konuşmaya vermiştim. Kadın yanındaki adama teşekkür ederim kocacığım bana bunları aldığın için dediğinde yanındakinin kocası olduğunu anlamış ve birazda tırsmıştım. Neyse bir süre sonra bir duraktan daha yolcu almak otobüs durunca şoför birazdaha ilerleyin dedi ama ilerleyecek yer yoktu kadın bir hamle yapıp önüme geçti kocası da onun yanında ama hafif arkasındaydı. Kadının üstünde uzunca bir krem rengi etek kalçalarını kapatan bir kısa ince uzun pardesü gibi bir şey vardı ve ben birkaç dakika sonra kadının kalçalarını dayamaya başlamıştım. Ama kadın hiç umursamıyordu ben çok korkuyordum ama kadın kalçalarını sürtmeye başlayınca bende kalkmış olan skimi ona dayamaya başlamayı düşünürken yanındaki kocası aklıma geldi ve hemen geriye doğru çekilmeye çalıştım azda olsa biraz bir boşluk oldu aramızda ama kadın bu kez kendini geriye doğru getirdi ve yine kalçaları skime temas etmeye ve beni tahrik etmeye başladı . Bu arada kocasının kulağına bir şey söyledi ve adam bir hamleyle aramızdan çekilip benim tam arkama geçti ve kadın öyle oynatıyordu ki artık ne yapacağımı bilmiyordum tam bu sırada bir elin pantolonun üstünden sikimi okşadığını anladım önüme bakınca bir şaşkınlık daha yaşadım çünkü bunu yapan kadın değil kocasıydı ve skimi okşuyordu ben artık her şeyi oluruna bıraktım ve bende kadının kalçalarını hafifi hafif okşamaya başladım bu arada kocasında fermuarımı hafifçe açtı ve elini içeri sokup külotumun yanından skimle oynamaya başladı ben artık delirmek üzereydim adam skimi sıkıyor oynuyor ben de kadının götünü avuçluyor sıkıyorum ama sikmeme imkan yoktu çünkü o kadar cesur değildim. Neyse bir süre sonra adam skimdeki hareketlerini hızlandırdı ve beni elleriyle boşalttı sanıyorum menilerim ellerinde kaldı. Ve elini çekti. Kapıya yakın duran birine düğmeye basar mısınız dedi. Ben kadına bir şey yapamamanın acısını yaşarken adam kulağıma sessizce cep telini ver dedi ben de kağıt kalem olmadığını söyleyince o zaman cebini ver dedi bende makineyi verdim bir şey yaptı makineyi geri verdi ve yine sessizce sende istersen in dedi . Ve bende inmeye karar verdim. Onlar önde ben arkada giderken aklıma tel geldi ve bakınca son aranan numarada tanımadığım bir numarayla karşılaştım hemen numarayı çevirince önümde ilerleyen adamın teli çaldı. Adam teli açınca kiminle görüşüyorum diye sorunca cevap aynen şuydu ellerini dölledigim götünü parmakladığın çiftle dedi ve uzatmadan bizi takip et apartmanın önüne gelince de 5 dakika bekle ve yukarı dairemize gel daire no : 9 dedi ve teli kapadı. 10 dakika kadar yürüdükten sonra bir apartmana girdiler ve bende kapıda bir sigara yakıp oyalandım ve 5 dakika sonra dedikleri daireye çıktım kapıyı açtım otobüsteki adam kapıyı açtı ve beni buyur etti.ç Orta seviyeli bir evdi salona geçtik adam isminin hakan olduğundan falan diye bahsetti tanışma faslı sürerken kadın girdi içeriye ilk defa tam anlamıyla yüzünü görmüş ve mest olmuştum üstünde hala aynı elbiseler vardı yalnız o uzun kalçalarını örten elbisesini çıkarmıştı. Bordo türbanlı krem badi ve krem etekli harika bir kadındı. İri memeleri badisinden taşacaktı sanki hele kalçaları dışa doğru çıkıktı. Neyse onunla da tanıştık ismi şuleymiş çok konuşamıyordum. Hakan çok samimi davranıyordu şule ne içersin dediğinde sadece su siyebildim önümden mutfağa geçerken kalçalarına bakıyordum hakan batığımı anlamış ve evet bende kalçalarına hastayım dediğinde kendime geldim ve utandım hakan utanmamamı b8unun en büyük fantezileri olduğunu ancak ilk defa yaptıklarını söylediğinde su gelmiş ve ben bir dikişte içmiştim . Şule yanıma oturdu hiçbir şey demeden dudaklarıma yapıştı bende artık kendime gelmiştim ve artık öpüşmüyor dillerimizi yiyorduk elimi ehem o otobüste okşadığım kalçalarına bacaklarına attım ve hem öpüşüyor hemde okşuyordum bu arada hakan yanımıza geldi ve diz çöküp fermuarımı açtı ve skimi emmeye başladı harikaydı karısı dudaklarımı kocası skimi emiyordu. Tam o sırada ikisi de ayağa kalktı ve sen otur biz üstümüzü değiştirip geleli M dediklerinde bende şule sen türbanını çıkarma dedim oda olur canım diyip gittiler ve 5 dakika sonra içeri ye geldiklerinde şulenin üstünde kısa tül ateş kırmızısı bir gecelik ve altında da tangası vardı oda aynı renkti ve sütyen yoktu başında ki türbanı hiç açmamıştı hakanda ise siyah bir tanga vardı hemen şule gelip yine dudaklarıma yaptı ve hakanda aynı yeri alıp skimi emmeye başladı . Şuleyi kanepeye uzatıp kulak memelerini boynunu koltuk altını iri memelerini emmeye başlamıştım. Meme uçları fındık kadardı ve harikaydı ben emdikçe sanki uzuyordu ufak ufak ısırmaya başladığımda şule işte bu emme ısır beni demişti ve bende arık şulenin memelerini emiyor ısırıyordum ısırdığım yerler kızarıyordu aşağılara doğru indim ve ayva göbeğinin üstünde dilimi gezdirdikten sonra külotunun üstünden amını emmeye kasıklarını yalamaya başladım .Bu arada hakanda skimi emi Yor beni okşuyordu Şulenin tongasını çıkardım . Etki kılsız dudakları iri bir amı vardı hemen amını emmeye dilimi içine sokabildiğim kadar sokmaya başladım. Şule kıvranıyor eliyle başımı bastırıyordu. Amına vakum yapıyor iç dudaklarını dışa çıkarıyor yeniden bırakıyordum ama açılıp kapanıyordu. Şule arık sik ne olur sok dayanamıyorum diyordu ama sikmek için daha erkendi bu yüzden ben ayağa kalktım ve şuleye em diye emir verince skimi önce başını sonra tamamını azgına boşaldım çok iri olmasa da 15-16 cm lik bir yaragım var ve bu kadın tamamını azgına alıyordu kocası da alttan taşaklarımı emiyordu harika bir duyguydu sonra şuleyi kanepeye domaltıp skimi arkanda amına sürtüyor şuleyi daha da kudurtuyordum şule sok dedikçe sokmamak için çabalıyordum yalvar bana dediğimde şule yalvarırım sik beni amım senindir sok amıma doyur beni yaraga ben senin orospunum sik orospunu diyince hiç beklenmedik bir şey yaptım ve deliğin azgında olan skimi birden tamamını soktum şuleden öyle bir ohhhh sesi çıktı ki sanki yıllardır yarama aç kalmıştı. Neyse ben yine aynı şekilde hızlı hızlı şuleye pompalıyordum kocası hakanda boş durmuyor bazen kalçalarımı okşuyor bazen şulenin memelerini emiyor bazen de taşaklarımı oynuyordu. Bende bir yandan ski Yor bir yandan da şulenin götüyle oynuyordum neyse bir süre böyle siktikten sonra yere yatırdım ve bacaklarını havaya dikip geriye doğru ittim ve hakana tut bacaklarını dedim haklan da karısının bacaklarını tuttu ve ben o pozisyonda sikmeye başladım bu arada şule de baş ucunda duran kocasının skiyle oynuyordu ilk defa hakanın skine o zaman baktım 10 cm falandı ama çok kalındı şule hem yarak emiyor hemde yiyordu sanıyorum ikinci kez boşalmıştı ama doymuyordu.Sik beni dağıt amımı sert sik acıt canımı lafları beni daha da delirtiyor ve daha hızlı pompalıyordum. Şuleyi yeniden domalttım ve artık boşalmak üzereydim ben geliyorum dediğimde hemen içinden çıktım ve şule ile kocası hakan aç kurt gibi skime saldırdı ilk önce şulenin azgına sonrada hakanın ağzına verdim ve hakan vakumlayarak içimdeki tüm dölleri çekip bitirdi.Birer sığara yakıp olduğumuz yerde oturduk hiç konuşmuyorduk şule siğara içmiyordu ve o ben buradan içecem diyip skimle onuyor emiyor onu yeniden kaldırmaya çalışıyordu bende hem sigaramı içiyor hem de hakanın götüyle kalçalarıyla oynuyordum bu arada haklan nasıl begendinmi ali dedi bende harikasınız karını sikmek çok harikaydı dediğimde ohhh sik karımı dağıt karımın amını biz artık seniniz dediğinde şule yavaş yavaş skimi kaldırmayı başarmıştı ve bende hale hakanın götüyle oynuyordum. İnanın hakanın götü o kadar harikaydı ki kısız ve taş gibi kalçaları vardı ben onun götüyle oynarken oda yere uzanmış skimi emen karısının kalçalarını ayaklarıyla okşuyordu .Şule skimi artık iyice kaldırmıştı ve ayağa kalkıp skimin üstüne birden oturdu kasıkları kasıklarıma değiyordu ben hala hakanlı okşuyordum oda hafif ayağa kalkıp arkasını dönünce ,ne istediğini anladım ve bende hakanın o ufacık göt deliğini emmeye dilimi içine sokamaya başladım bazen emiyor bazen de parmaklıyordum şule de harikasın sen yaragını yerim senin aşkım canım sikicim diye naralar atıyordu şuleyi üstümden indirdim ve hakana gel bakalım dediğimde önümde domaldı ve ben skimi şulenin azgında ıslattım hakan ne olur yavaş ol ilk defa siktiriyorum götümü kremle dediğinde krem istemez diyip sikimi şulenin azgından çıkardım ve hakanın götünü biraz tükürükledim ve skimin başlını dayadım ve hafif ittim ama girmiyordu hakan yalvarırım krem sür diyordu ama nafile krem sürmeye niyetim yoktu skimin başını deliğine dayadım bir elimle de alttan hakanı sardım ve birden basınca başı girdi hakan kurtulmak için öne doğru hamle yaptı ama çok sıkı sarılmıştım ve yaragımın başı götünün içine girmişti ama hakan çok acıyor ali ne olur çıkar dediğinde karısı şulede konuşma lan orospu çocuğu sen beni götten sikerken çıkardın mı skini bas hakancığım dediğinde skimin tamamını götüne sokmuştum hakan öyle bir bagırdıki sanıyorum apartmanda mutlaka duymuşlarıdır. Yandım anam çıkar diyordu skimin tamamı içindeydi hakanı okşuyordum şulede alttan halkanın taşaklarıyla oynuyor skini emiyordu hakan biraz gevşemişti ve ben skimi başına kadar çıkardım ve yeniden üstüne tükürüp bir daha soktum götü çok dardı öyle ki girip çıkmakta zorlanıyordum.Bir kaç girip çıkmamdan sonra baktım ki kremsiz olmayacak şuleden krem istedim oda hemen getirdi skime bolca sürdüm hakanın götüne de sürmeye başladım hafif kanıyordu ama kim takar onun götüne de bolca sürdüm ve bu kez daha rahat girdi artık ben soktukça hakan da keyfe gelmiş sok aşkım sik beni karın yap karımı siktigin gibi sik diyordu bende bir kaç sefer daha pompaladım sonra yere uzandım ve hakanda gelip skimin üstüne oturdu ayakta duran şulede hakanın azgına amını vermiş yalatıyordu hakan skimin üstünde başına kadar çıkıyor ve birden oturuyordu bir süre de böyle devam ettikten sonra hakanı yere yatırdım ve bacaklarını omzuma alıp yeniden götüne girdim şulede hakanın ağzının üstüne oturmuş amını yalatmaya devam ediyordu bir süre sonra şulede kasılmalar başladı ve boşaldı bende gelmek üzereydim ve tamamını hakanın göt deliğine boşalttım ve üstüne yığıldım ben hakanın üstünde skim götünde iniyordu ve şulede hala hakan emdiriyordu . Ayağa kalkıp kanepe ye oturdum ikisi de yedeydiler. Şule en büyük hayallerinin bu olduğunu onları çok mutlu ettiğimden fanla bahsediyordu. Banyo yapmak istediğimi söyledim şule bana banyonun yerini gösterdi ve ben banyoya girdim soğuk suyla bir duş aldım aklım başıma gelmişti . Yabancı bir evde bir karı kocayı sikmiştim ve harikaydı . Tam yıkanmam bitti çıkıyordum ki onlarda duşa girdiler ve hiçbir şey demeden hakan skime şulede dudaklarıma yaptı yeniden başlıyorduk hakan skimin tamamını agzına almış kaldırıyordu tabi kalkması sanıyoırum 10dakika kadar sürdü çünkü ilk defa 3. kere yapacaktım bende şuleyi yalıyor emiyordum boynunda memelerinde ısırılmadık yer bırakmamıştım. Yaragım artık kalkmıştı hakan bu kezde karısını emiyordu bende şuleyi küvete domaltıp arkadan amına hızla girdim ben sokmaya başlayınca da acıt canımı aşkım erkeğim dağıt beni diyordu bu arada parmağımla da götünü yokluyordum ucacık pembe bir deliği vardı skimi amından çıkarıp götüne sürtmeye başladığımda şule ne olur hakanı siktigin gibi yapma krem sür dediğinde ben skimi götüne dayamıştım ve birden başlını soktum şulede kaçmaya denedi ama kocası hakan onu tutmuş ve sok karımın götüne hadi durma dediğinde bende tamamını bir basışta soktum ve öylece kaldım şule ne olur çıkar çok acıyor yalvarırım acıyor diyordu ama kim takar ki alttan amını avuçladım ve amıyla oynuyordum amıyla oynayınca kendini saldı ve bende artık girip çıkmaya başladım harikaydı götü girip çıkıyor amınıda parmaklıyordum sonra içinden çıktım ve yere yattım şulede gelip skime oturdu iyice eğil dedim oda egilincede hakan sende gir götüne dedim oda hemen götüne soktu şimdi ben amından oda götünden sikiyordu ve şule arada tost olmuş kendinden geçmiş skin erkeklerim sokun amıma götüme dağıtın beni fahişe yapın daha çok erkekle sikiştirin beni diye laflar söylüyordu hakanda ohhh karıcığım seni siktirmek harika sen benim orospu karımsın gibi laflar söylüyordu sonra hakanla yer değiştirdik ve bu kez o amına ben götüne soktum şule bu arada orgazm üstüne orgazm yaşıyordu artık gelmek üzereydim ve tamamını şulenin götüne soktum alide amına soktu.ve ikimizde boşaldık . Mail adresim ismimcuma@ hot Hepimiz duş alıp çıktık .Saat gece 4 falandı ben müsaade istedim ve oradan ayrıldım . İlişkimiz 7 ay kadar sürdü sonra hakan çalıştığı firma sebebiyle yurtdışına gitmek zorunda kaldı ve tabi ki karısı şuleyi de götürdü. Artık onlarla bazen telde bazen de msn de seks yapıyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.