29 Şubat 2012 Çarşamba

Otobüste Sikildim.

Ben henüz 18 yaşındayım, liseyi bu sene bitirdim veüniversiteye kayıt yapmaya hazırlanıyorum. Herkesin çıtır diye tabir ettiğihenüz tazecik bir kızım. Yaklaşık 1,69 boylarında esmer 45-50 kg,ağırlığında siyah düz saçlı bir kızım. Bazen aynada kendime baktığımdagenellemenin ne kadar üstünde bir kız olduğumu görebiliyorum. Her neysebelediye otobüsünde başımdan geçen bir hikayeyi sizlerle paylaşmak istiyorum.Ankara Keçiören  oturuyorum ve üniversite hazırlık kursuna Kızılaydershanesine gidiyordum. Dershane öğleden sonra idi ve çıkış bir hayli geçsaatlere kalıyordu. Burada yaşayanlar bilirler Cumartesi günleri heledershane çıkış zamanı akşamları otobüslerin ne kadar dolu olduğunu.Otobüs zaten dolu gelir ve herkes durakta o dolu otobüse hücüm eder. Yinebir cumartesi günü dershane çıkışı Keçiören otobüsünü duraktabekliyorduk. Hava yağmurlu durak tıklım tıklımdı. Otobüs geldi ve doluydu.Bilirsiniz ukarus marka otobüsleri kağnı gibi gider ama çok fazla yolcu alır.Önden binmeye çalıştım ama imkansızdı ve şoför orta ve arka kapıyı açtıbende arkadan bindim. Üzerimde kabanım vardı, içimde ise diz üstündebir etek giymiştim. Dizime kadar olan bir çorap vardı bacaklarımda. Neyseotobüse arkadan bindim ve zorlukla en arka köşeye gidebildim. Benimarkamdan da birçok kişi bindi otobüse ve artık herkes birbirininüzerindeydi sanki. Benim yüzüm otobüsün arkasına bakar bir vaziyette idi veyanımda sağımda solumda erkekler vardı.Ben onlarla temas etmemeyeçalışıyordum ama nafile köşeye öyle bir sıkışmıştım ki neredeyse yüzüm otobüsünarka camına yapışmıştı. Otobüs hareket etti ama trafik çok kalabalık veyağmur olduğu için kağnı gibi yol alıyorduk.Hareket ile birlikte biri sağ biri sol tarafımda olmak üzerekalçalarıma aşırı baskı hissetmeye başladım. Baskı belli bir süre sonra bellinoktalarda sanki dürter gibi his duymamı sağlamaya başladı. Belli kiarkamdaki iki erkek erkekliklerini kaldırmış ve götüme dayamayabaşlamışlardı. Önceleri kalçalarımın yan taraflarına gelen erkek organları birininhamlesiyle değişti ve adam tam arkama dayandı. Erkekliği çok kalkmıştıve neredeyse götümü delecek gibi tam hedefine baskı yapıyordu. Otobüsündur kalk hareketleri ile beraber o sertlik hedefe doğru gidiyor vegeliyordu. Engel olmayı düşündüm fakat her yanım erkekti ve kımıldayacakyer yoktu. Katlanmaya karar verdim yapacak başka bir şey yoktu. Arkamdakiadam gidip gelirken her iki tarafımdan da baskılar artmıştı yani üçkişi götümün her yanına dayamıştı organlarını. Bir ara bir el hissettimsol tarafımda ben ses çıkartmayınca cesaretlendi herhalde ve götümüellemeye sıkmaya başladı. Ne yalan söyleyeyim o üç adam haricinde kimsegörmüyordu bu olanları ve yapacak fazla bir şeyimde yoktu ve yavaş yavaşzevk bile almaya başlamıştım. Ben engel olmadığım için elleme gittikçehoyratlaşmaya kabalaşmaya başlamıştı. Adam neredeyse kıçımı parçalayacaksandım. Tam o anda ikinci bir el bu kez daha cesaretli bir eldi bu,yavaş yavaş eteğimi kaldırmaya ve elini çıplak götüme değdirmeye başladı.Kızarmıştım ama kimse görmüyordu. Bağırmak engellemek istiyordum amabir yandan da içimdeki ses bırak diyordu. ikilem içinde içimden gelenarzuların rüzgarına bıraktım kendimi. Daha önce birkaç kez öpüştüm oramıburamı sıkıştırdılar ama hiç kimseyle beraberliğim olmadı. Tek cinseldeneyimim mastürbasyondu. Otobüste üç adamın götüme yaptıkları baskılarellemeleri sıkmaları çok hoşuma gitmeye başlamıştı. Herhalde o üç adamartık birbirlerinden cesaret alıp tüm hareketlerini serbest bırakmışlarve üçü beraber hareket etmeye başlamışlardı.Artık iki el de götümdeydi ve mıncıklıyorlar ve sıkıyorlardı. Arada birkilodumu sıyırmaya çalışıyorlar ama bir türlü beceremiyorlardı. Olmazdemeyin oluyor, banada anlatsalar inanmazdım ama eteğim arka tarafımdaniyice yukarı çekilmişti artık ve götüm külotlu bir şekilde artıktamamıyla meydandaydı. Sonradan el olmadığını anladığım bir şey ellerinharicinde götüme sürtmeye başladı, adam resmen aletini çıkarmış ve götümedeğdiriyordu. inanamıyordum ama bende artık o kadar zevk almayabaşlamıştım ki ne yaparlarsa yapsınlar ses çıkarmıyordum. Hatta bende kıçımısağa sola oynatmaya ve adamın aletinin daha iyi temas etmesi için geriyedoğru hareket etmeye başlamıştım. Ellerin haricinde üç adamındaaletleride artık kalçalarımdaydı. Olan oldu ve tam arkamdaki adam kilodumu yanasıyırdı. Artık amım ve götümde açıktaydı ve arkamdaki adam tam arayagirmişti sürtünüp duruyordu. Sağımdaki adam belimin yanından sağ elinigöğüslerime doğru hareket ettirdi ve sağ göğsümü sıkmaya başladı. Bir elgöğsümde üç tane alet ikisi götümün kıyınaklarında biri götüme ve amımasürtüyor bu duruma fazla dayanamadım ve boşalmıştım. Mastürbasyondançok farklıydı o kadar tahrik olup etkilenmişim ki nasıl boşaldığımıanlatamam. Titriyordum ve dizlerim tutmuyordu belimdeki el beni tutmasaayakta bile kalamazdım. Çığlık atmamak için dudaklarımı öyle bir sıktım kikopabilirlerdi sanki. Benim boşalmam adamların beni bırakacağı anlamınagelmiyordu tabi.Solumdaki adam zorla elimi tuttu ve aletini elime uzattı. Önce almakistemedim fakat aletini elimin içine bırakıp üstten ileri geri hareketyaptırmaya başladı. Elimde adamın aleti daha da irileşmeye başlamıştı.ilk kez bir erkeğin organını ellerimle tutuyordum ve herhalde bayağıbüyük bir alete rastlamıştım. Gerçi ellerim küçüktür ama adamın aletininsadece ucunu tutmuşum. Kafamı alt tarafa doğru çevirdim baktım kigözlerime inanamadım. Adamın aleti gerçekten büyüktü ve dediğim gibi sadeceucunu kavrayabilmiştim. Alet elimde ileri geri hareket ederken adamsırtıma dayandı ben tamamıyla cama yapıştım ve kulağımın dibinde ahlayaohlaya boşalttı kendini. Avucumun içi ve parmaklarımın ucu yapış yapışolmuştu. ilk kez döl görüyor ve elimde yapışkanlığını ve ıslaklığınıhissediyordum. Arkamdaki adam yavaş yavaş belimden iyice beni tutmuş götümünbiraz daha arkaya ve yukarıya doğru kalkmasını sağlamaya çalışıyordu.Galiba adam aletini sokacak diye içimden geçirirken göt deliğime doğruamımında ıslattığı bir parmak darbesi geldi. irkildim ve biraz canımyandı kaçmaya çalıştım. Fakat adam beni öyle bir sarmıştı ki belimdenkaçmam imkansızdı. Bağırıp beni bırakmalarını sağlayabilirdim ama bu kadaryaşanan şeyden sonra artık ben rezil olurum diye yine sustum veolacakları bekledim. Adam orta parmağını amımda dolaştırarak tekrar ıslattı veoldukça kaba bir hareketle göt deliğime o parmağını sokuverdi. Çokacıyordu neredeyse ağlamak üzereydim kasıyordum kendimi. Adam fısıldayarakkendini serbest bırak dedi kastıkça götün dahada acır diyordu. Kendimiserbest bırakmaya çalıştım ve kayganlığında etkisiyle götümdeki oparmak acıtmıyordu ilk zamanlardaki gibi. Düşünebiliyormusunuz ya adamınbiri otobüsün içinde götüme parmağını sokmuştu. Ben saf saf bundanfazlasını yapamazlar diye düşünürken o parmak götümden çıktı ve adam aleti ilegötümü zorlamaya başladı.Kısık bir sesle yapmayın lütfen diye yalvardım fakat adam bana ne desebeğenirsiniz.Yavrum sus ve götünü geriye at çok zevk alacaksın söz veriyorum dedi.Sağımdaki adamda bu arada boş durmuyor göğsümü sıkıyor aletini halakalçalarıma sürtüyordu ve o da aletini elime verdi. O aletide sağ elimlekavradım ve ilki gibi ileri geri hareket ettirmeye başladım. Bunudaböyle boşaltmalıyım diye düşünüyordum yoksa arkamdaki aletten sonra sıra bualete gelecekti. Göt deliğimdeki baskı git gide fazlalaşıyordu. Adamamımdan akan sıvıları göt deliğime ve sanırım aletine sürüyordu. Zorladızorladı adamın aleti bir türlü girmiyordu götüme. Doğaldır henüzbakireyim ne amım nede götüm daha alet görmemişti. Adam aletini sokamayıncatekrar orta parmağını soktu ve daha geniş hareketlerle göt deliğimisanırım açmaya çalışıyordu. Birden yine irkildim çünkü göt deliğimde artıktek parmak değil iki parmak vardı. Adam ikisini de sokunca tamamyırtıldı dedim kendi kendime çünkü gerçekten çok acıyordu. Bir süre sonraikinci parmağada alıştı göt deliğim ve adam hala sıvı üreten amımdansıvıları alıp götümün içine etrafına sürüyordu. Aletini ıslattıktan sonrayine göt deliğime aletini dayadı ve bu kez daha fazla zorlamaya başladı.Åžimdi tam anlamıyla otobüsün arka camına yapışmıştım aslakımıldayamıyordum ve bir iki saniye sonra alet götümü yararak deliğime girmişti.Başka bir yerde olsaydı atacağım çığlık her yerden duyulurdu ama kendimisıkabildiğim kadar sıktım ta ki göt deliğim adamın aletine alışıncayakadar. Adamda dolmuş ve iki dakika sürmedi gidiş gelişi göt deliğiminiçine boşalttı bütün döllerini. Bazı arkadaşlarım anal seksi denemişlerdive deneyimlerini paylaşmışlardı benimle, ben asla diyordum götümdensiktirtmem hiç kimseye. Önce insanın tuvaleti gelir gibi oluyor aletiçerideyken ama sonra alışıyor delik ve inanılmaz bir zevk dalgası başlıyorinsanın içinde. Ama alet öyle bir yarıyor ki o deliği sanki boğazındançıkacakmış gibi hissediyorsun. Neyse anal seksi yaşayanlar biliyorlarzaten. Korktuğum başıma geldi ve sağımdaki adam boşalmadığı için sırayao geçti.Arkamdaki adam ile yer değiştirdiler ve daha önce sağımda olan adam tamarkamda yerini aldı. 30 saniye öncesi ellerimde olan adamın aleti bukez göt deliğimi zorlamaya başladı. Bu adamın aleti belli ki daha geniştiçünkü arka arkaya girdimi anlaşılıyor hangisinin büyük ve geniş olduğu.Anlaşıldığı gibi adam aletini sokmuştu götüme artık ve o da gidipgelmeye başladı. Bu adam biraz daha fazla dayandı ve yaklaşık beş dakikasonra o da boşaldı götüme. Aletler götümden çıktıktan sonra döllerbacağımdan akmaya başlamıştı.Solumdaki adam tekrar sertleşmiş ve bu kezbaskıya o başladı ama baskı götümde değil amımdaydı. Adama bakireyim dedimgötten sikeceksen sik ama amıma dokunma. Adam tamam dedi ama yine deamımı zorluyordu aletiyle. Adamın aleti amıma sürterken bende çok fazla hazalmaya başladım ve ikinci kez hemen hemen aynı şiddette boşaldım. Hemamımın oluşturduğu sıvılar hemde boşalmanın getirdiği sıvılarla vıcıkvıcık olmuştu amım. Adam hem amıma hem götüme yaptığı baskı vesürtünmeyle tamamıyla kaldırmıştı artık aletini. Ben buda götüme boşalır nasılsadiye düşünürken amımın ağzında adamın aletinin başını hissetmeyebaşladım. Adam dur diyordum ama adam dinlemiyordu.Son kez dur lütfen dedimTamam dedi.Aradan 15 saniye geçti geçmedi adamın aleti büyük bir zorlamayla amımagiriverdi. Amımım çok kaygan olduğu için adamın aleti neredeyse hiçzorlanmadan girmişti. Ama bekaretim gitmişti ve canım çok yanmıştı. Artıkne bağıracak nede kaçacak gücüm kalmıştı. Bacaklarımdan kanlardamlıyordu ki adam mendil ile gelen kanları temizliyordu. Bir süre daha gidipgeldikten sonra Adam aletini içimden çıkardı ve götüme bacaklarımaboşalttı döllerini ve yeni bir mendil çıkarıp akan dölleri ve hala gelenkanları temizledi. Son Adamın aletini amımda hissedip acı geçtikten sonraüçüncü kez boşaldım. Ama ilk ikisi kadar kuvvetli ve zevkli değildi.Neyse otobüs artık Karşıyaka ya girmişti ve bende iskelenin oradainecektim. Ama o kadar halsiz düştüm ki, götüme iki amıma bir yarrak yedimve hepsi yaklaşık 45 dakika içinde olup bitivermişti. Eve zar zorvardıktan sonra doğrudan banyoya gittim, baktığımda hala hem amımdan hemdegötümden döller akıyordu. iyice temizlendikten sonra yemeğe oturdum vesonrası düşünmeye başladım. Nasıl oldu diye? Ben yaklaşık bir saatlikotobüs yolculuğunda hem bekaretimi kaybetmiştim hem de götten sikilmiştim.Artık iki deliğimde açıktı. Bu olayı uzun süre aklımdan çıkaramadım hemkızmış hem heyecanlanmış hem korkmuş hemde çok tahrik olmuştum. Buolanları düşüne düşüne neredeyse bütün bahar aylarında ve yaz başlangıcındakendimi tatmin ettim durdum. Bu olaydan sonra otobüslerde yinefordçular oldu ve kalçalarımı zorladılar.Ama bu olaydaki gibi bir otobüsmacerası hiç yasamadım .Çünkü sadece bir tane kızlığım vardı...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.