29 Şubat 2012 Çarşamba

Otobüste kalçalarının arasına bastırdım

Merhabalar... Her okuduğum hikayede yaşanılanların gerçek olduğunu yazarlar ama ben yok artık bu kadar olmaz der inanmazdım. Fakat başıma öyle bir olay geldi ki artık her okuduğum hikayeye gerçek gözü ile bakıyorum.Neyse, öncelikle kendimden bahsedeyim. 30 yaşında, 1.78 boyunda, eli yüzü düzgün, daima kızların dikkatini çekebilen birisiyim. Adım Özgür. Başıma bundan 2 ay kadar önce bir olay geldi. Ben hergün işe gidip gelirken hemen hemen aynı saatlerde aynı otobüsle yolculuk etmekteyim. Bir gün işyerinde yapmam gerekenler olduğu için evden kırk dakika önce çıktım. Otobüs geldiğinde mesai saati olduğu için çok kalabalıktı. Ortalara doğru zor ilerledim. Tam önümde vücuduna yapışan tek parça elbisesi ile inanılmaz seksi bir bayan vardı. Kendimi kalabalıkta ona dokunmamak için geri çekiyor ama parfümünün kokusunu içime çekerken kendimi ona biraz daha yaklaştırıyordum. En sonunda otobüsün sallanmasını fırsat bilerek arkadan hafifçe kalçasına yaslandım. Hiç tepki vermiyordu. Bundan cesaret alarak dahada yaslandım. Aletim taş gibi olmuş ve kalçasının arasından o na baskı yapıyordu. Ok yaydan çıkmıştı, resmen çıldırmıştım, dayanamayarak elimi gizlice kalçasına dokundurmaya ve hafifçe okşamaya başladım. O kadar büyük bir zevk aldım ki o anda içimden elbisesini sıyırıp onu sikmek geliyordu. Hiç bitmesini istemediğim bu dakikalar...onun ineceği durağa gelmesiyle son buldu. Bende iş yerine gidip tuvalette kendimi rahatlatana kadar taş gibi olmuş sikimi saklamak zorunda kaldım. O gün aklımda hep o vardı. İşte, evde ve yatarken hep o nu hayal ettim. Ertesi sabah yine onunla aynı otobüse denk gelmek için kırk dakika erken çıktım evden. Ve yine kalabalık, yine o ve muhteşem vücudu gözlerimin önündeydi. Kalabalığın içinden sıyrılarak kendimi onun arkasında buldum. Yine mükemmeldi. Kalkmış sikimle sanki teninin bütün kıvrımlarını hissederek sürtünüyordum. Yine elimle okşamaya başladım. Ama birden yüzünü bana döndü. Önce korktum, elim aşağıda hareketsiz duruyordu. Ama o nun ileri geri hareketleri ile vücudu elime yapışıyordu. Elimin üzerinde incecik elbisesinden amının sıcaklığını çok rahat hissedebiliyordum. İnanılmaz ama çok kısaydı. Sadece 2 durak kalmıştı onun inmesine. Bir an cesaretimi topladım ve elimle amını avuçladım. Onu okşarken bacaklarını kıvırıyor ve kendini kasıyordu. Zevk aldığı her halinden belliydi. Ama ineceği durak gelmiş ve inmek zorundaydı. Fakat hiç kapıya doğru yürümedi ve aldığı zevki yaşamaya devam etti. Daha sonra bana doğru yaklaşarak bu gün işe gitmek istemiyorum dedi. Bu sözünden sonra dünyalar benim oldu. Hemen ilk durakta elinden tutup indirdim otobüsten. Önce tanıştık, adı Ayça idi. O na öncelikle nezaketten kahvaltı yapalım dedim o da belki nezaketten kabul etti. Bu arada bende müdürümü arayıp hasta olduğumu söyledim. Kahvaltı sırasında aklım o nun muhteşem vücudunda olduğu için dakikalar geçmek bilmiyordu. Sonunda kalkıp benim evimin yolunu tuttuk. Kapıdan içeri girdiğimiz anda onu belinden kavrayıp tüm vücudunu okşayarak dudaklarına yapıştım. Dillerimiz birbirine dolanıp deli gibi öpüşürken üzerindeki elbiseyi tamemen yukarı sıyırdım. Bu arada bende pantalonumu ve kilodumu çıkardım. Dim dik olmuş sikim bacaklarının arasında bir yılan gibi dolaşıyordu.Kalçalarını okşayarak kilodunu çıkardım ve daha sonra südyenini çıkarırken sikimin kafası amının ıslak dudakları arasında yerini bulmuştu bile. Üzerime doğru zıplayıp bacaklarını belime doğru doladı. Sikimi arkadan elleriyle düzelterek içine doğru almaya başladı. Ben ayakta kendimi duvara doğru yasladım. O aldığı zevkle inleyerek sikim içindeyken kucağımda zıplamaya başladı. Yere sırt üstü yatırdım ve bacaklarını omzuma alarak sikmeye başladım. Zevkten sulanmış amından vıcık vıcık sesler geliyordu. Bu ikimizide inanılmaz heyecanlandırdı ve ikimizde inleyerek aynı anda boşaldık. Daha sonra yatakta ve banyoda akşama kadar üç kere daha birlikte olduk. İnanılmaz mükemmel bir zevk almıştım yaşadıklarımdan. Daha sonra evine gitti ve bir ay boyunca otobüste ve evde bu fantazilerimiz devam etti. En son onun iş yerinden bir arkadaşı ile ilişki yaşamam ve onun bunu öğrenmesi ile fantezilerimiz son buldu. Ama şu anda hayla arkadaşı Lale ile inanılmaz şeyler yaşamaktayım. Onları da bir sonraki yazımda anlatacağım. Ama ilgilenenlere görüşmek dileğiyle.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.