29 Şubat 2012 Çarşamba

Otobüste götünü sikime dayadı

Ben öncelikle sizlere kendimi taktim edeyim benim hikayem kısa ve sıcak dyumsuz bir anlar şaşamıştık bn ankarada oturup halen orada ikamet etmekteyim hikayem bn iş icin biryere gitmek üzere otobüse binmiştim ve otobüste tıklım tıklım doluydu o ara birinin bana baktını farkettim güzel ve alımmı birkadındı bnde ona karşılık vererek yavaşca bir kafa sallamıştım oda göz kırptı tabiki bnde bu olayın üzerine ceraretimi toplayıp o bayanın ardına sokuldum ve araba ilerlerken ani firen yapmasıyla bn bayana arkadan yerleştirmem bir oldu özür felan diledim önemi yok dedi sonra götünü benim sikime dayamaya başlamıştı benim sikim yavaştan yavaştan kalkmaya başlamıştı bende durmadan itekliyordun beni büyük bir heyecan kaplamıştı 1.2 1.2 derken benim pantolonda bir ıslaklık oldu ewet bn boşalmıştım belimden aşşa bir sıcaklık gelmişti adeta sanki sıcak su dökercesine ve gidecem yere yaklaşmıştım hatta geçtim nedense inmedim ve o bayanın inmesini beklemiştim evet o bayan inmeden bana takip et beni dermişcesine gözüyle işaretetti ve durakta indi bende ardından indim konuşarak güven parka oturduk uzun uzun konuştuk ismi sema imiş 28 yaşında üstelikte kocasından 4 yıl önce boşanmış bu konuşmanın ardından beni evine davetetti yanlız yaşadını söledi bende kabul edip ordan bir taksi cevirip bindik mamakta bir dayrede oturuyormuş evin önüne gelmiştik beni bir heycan bürümüş birtürlü heyecanımı yenemiyordum merdivenleri birbir cıkarken kalbim yerinden cıkacakmış gibi oluyordu ve sonunda evine girmiştik kapıyı kilitledi kanepeye oturduk ne icersindedi farketmez dedim ve onun üzerine dolaptan ikitane bira cıkartıp geldi yanıma oturdu biryandan biramızı içiyor ve biryandanda elimle baçaklarını sıvaşlamaya başlamıştım biramız bittince öpüşmeye başladık ve ben üzerindekileri cıkatmaya başladım tabiki oda benimkileri ikimizde çırıl cıplak kaldık ve ben memelerini azıma almış elimlede amını yoklamayabaşlamıştım oda saçlarımı okşuyor omuzlarımı ufak ufak ısırık atıyordu semayı kanepeye yatırıp amını yalamaya başladım biryandanda götüne parmagımla gitgel yapıyordum sonra semada benim sikimi yalamaya başladı daşaklarıma kadar emiyordu ömrüm hayatımda böyle delice sakso yapan kıza yeni denk gelmiştim bende semanın saçlasından tutup dibine kadar sokuyodum sema yatak odasına gecmemizi sölemişti ve geçtik semayı sırt üstü yataga yatırdım kırleti belinin altına koydum amı olan güzelligiyle mantargibi dışarı cıktı sikimi amına dayamaya başladım zorlanıyordum sokmakta dar bir amı vardı uzun zamandır sikişmedi belli oluyordu sema kırem sürdü sikime sonra zorlukla soktum ve sokmamla semanın inlemesi bir olmuştu dibine kadar köklemeye başladım sema zevk cılıkları atıyordu biryandanda memelerini azıma almıştım sonra semayı yüzünün üzerine yatırıp tekrar kıremleterek götüne sokmaya başladım amından daha dar olan götü sokup cıkartıkca dışarı doru honü gibi cıkıyordu sema inliyor zevk cılıkları atıyordı elleriyle kayrolayı cırmalıyordu adeta sonra semayla 69 pozisyonunu aldık ben onun alttan amını ve götünü yalarken oda sikimi dibinden kopatcasına emiyordu ve ben boşalcamı haber verdim olsun dedi ve sewma emmeye devam ediyordu semanın azına solmıştım ewet semayla sonra duşa beraber girdik ordada bir kere daha sevişerek küfette sikiştikten sonra cıktık kahve hazırladı içerken telefan gelmişti semanın uzun zamandır mastır yapması için haber bekliyomuştu mastır yapmak için amerikaya gidecekti oda o güne denk gelmişti doktordu kendisi semada bende bu habere cok üzüldük ogünden sonra semayla cak nadir tlf konuşmamız geçti. benim bu hikayemi okudunuz için teşekkür ederim...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.