29 Şubat 2012 Çarşamba

Otobüsde sikilmek isteyen sevgilim

Merhaba,ben Tolga, 35 yaşındayım, İstanbulda yaşıyorum. Netde takıldığım bir site sayesinde bir çok seks maceram oldu. Tülayla bu sitede tanıştık.Tülay dul ve benim yaşlarımda, hafif kilolu bir bayandı.İlk başlarda aklımda Tülayla sevişebileceğim fikri yoktu.Bir gün yazışırken çok azdığımı, ve içimde seks yapma arzusunun olduğunu yazıverdim.Tülay, cevap olarak benimde dedi.Bu cevap beni fazlasıyla mutlu etmişti.Tülayın telefon numarasına aldım ve telefondanda mesajlaşmaya başladık.Her türlü fantazimizi anlatıyor, birlikte sevişeceğimiz günü sabırsızlıkla bekliyorduk. Bir süre sonra işim dolayısıyla şehir dışına çıkmam gerekti, tülaya benimle gelip gelemiyeceğini sordum.Gelirim cevabını alınca, otobüs firmasından 2 kişilik yer aldım.Tülayla ilk otobüs yolculuğunda tanışacaktık.Böylesi daha heycanlı olacak diye düşünüyordum. Yolculuk zamanı geldi çattı...İkimizde farklı yerlerden binecektik.Önce ben bindim ve yaklaşık 30 dakika sonra tülayın bineceği yere gelmiştik.Hemen aşağı inip merhaba dedim ve kısa bir sohbetin ardından yerlerimize geçmiştik.Tülay tahminimden de kiloluydu.Başladık derin bir sohbete.Konuşacak konu çoktu. Otobüste...en arkayı tercih etmiştim bilinçli olarak.Yanımızda iki bayan oturuyordu.Tülayı orda azdırıp rahatlatacaktım amanasıl.Yakalanıp,rezil olma riski çok fazlaydı.Hava kararmıştı, fakat yolcuların uyku moduna geçmesini beklemek zorundaydım. Amacım tülayı oracıkta boşaltmakk ve değişik bir fantaziyi gerçekleştirmekti.Göz ucuyla yanımızda oturanların uyup uyumadığını sık sık kontrol ediyor,bir an önce uyumalarını istiyordum.Nihayet belli bir süre sonra yanımızdaki çift dahil,otobüsün büyük bir kısmı uykuya dalmıştı.Tülay yapacaklarımı tahmin etmiş olacak ki oda uyumamış,bekliyordu.Ben tülaya dahada sokularakdudaklarından öpmeye başladım,tülayda istediğim şekilde karşılık veriyordu.Tülayın bacaklarını okşuyor,boynunu yalıyordum.Tülay yavaş yavaş kendinden geçmeye,gözlerini kapayarak aldığı zevkin tadını çıkarmaya başlamıştı...Pantolonun üstünden amını okşamaya başlayınca aldığı zevk iyice artmış,dudaklarını ısırmaya başlamıştı. Pantolunun fermuarını açıp elimi kilodundan içeri sokup amını avuçlamıştım sonunda.Tülayın amı zaten vıcık vıcık olmuştu.Parmaklarımla klitoristini okşayarak uçurmya başlamıştım tülayı.Boşalması çok uzun sürmeyecekti anlaşılan.Bir yandan etrafı gözetliyordum yakalanmamak için.Yakalanma korkusuyla birlikte çok heycanlı olmaya başlamıştı bu fantazi.Benim elim hala tülayın amında, zevk sularıyla iyice ıslanmıştı.Tülayı gözlerini kapatmış, dudaklarını ısırıp emiyordu.Elimle yaptığım okşamayı dahada hızlandırınca tülay iyice kendinden geçip,bacaklarını kasmaya başladı...Benim halimde çok kötüydü. Sikim kazık gibi olmuş, pantolonu zorluyordu.Bu arada tülayın kasılması iyice artmış, bacaklarını kapatmıştı.Gözlerini açıp bana gülümsediğinde boşalmış olduğunu anladım.Beni dudaklarımdan öpüp,kulağıma harikaydı sevgilim diye fısıldadı.Şimdi sıra ondaydı,eliyle sikimi okşamaya başlamıştı ama ben fırsat vermeyerek,kulağına ben senin amına girmek istiyorum,yarına kadar sabrederim dedim.Oda sikini amımda çok istiyorum diyerek elini çekti. Birbirimize sarılarak uykuya daldık.Çok zevkli bir yolculuk olmuştu ikimizi çinde...Tülayla daha sonra sabaha kadar ki sevişmemizi merak edenler beni takip edin. - 18hikayeler.blogspot.com 'dan ayrılmayın ! Herkese bol seks dolu günler diliyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.