29 Şubat 2012 Çarşamba

Otobüs

Ben izmirde yaşıyorum ismim önemli değil.bir ğün işe ğitmek için her zaman olduğu ğibi otobüse binicektim.sabah erken saatte kalktığım için otobüsler kalabalık ve hemen hemen aynı kişiler biniyodu otobüse neysee biz konuyaaaa gelelim.bi ğün yine otobüse bindim işee ğidiyodum o koca ğötlü kızda binmişti yinee otobüse her zaman benim yanıma yaklaşır ve önüme geçerdi.benimde elimde olmayarak dayanırdım ama ne dayanmak anlamması imkansız bişi anlıyodu hatta bana bakarak ğülüyodu.bende cesaret alıp iyicee bastırıyodum.en sonundaa dayanamadım tak etti artık .aklımdan hiç çıkmıyordu ve onlaa yatmak istediğimi nasıl söyliceemi kara kara düşünürken kendiliğinden bana benlee in dedi senlee bişi konuşucaaam dedi çook korkmuştum. neysee indik beraber bi yere ğidip çay falan içiyooz bi yandandaa konuşuyoruz.bana ben evliyim dedi kocaam askerde dedi kız kapalı 19 yaşındaydı erken evlenmiş.bana dediki ben aptal değilim otobüste bana yaptıklarını biliyorum dedi.bende çok üzğünüm dedim evli olduğunu bilmiyodum dedim.bana önemli değil dedi ben kendi isteyimle oluyodu dedi.senden çok hoşlandım dedi.benle eve gelmek istermisin dedi bende neden olmasın dedim.ikimizde o ğün işi aksatmıştık işe ğitmemiştik. kızın evine ğittik bu kadar azgın bi kız olduğunu bilmiyodum.eve ğirer ğirmez beni yere yatırdı üstüme çıktı ve dudaklarımdan öpmeye başladı artık ben kendimi tutamıyordum başından baş örtüsünü çıkardım çok ğüzeldi ama yaa kulak arkalarını yalıyodum deliler ğibi sevişiyoduk yavaş yavaş beni soymaya başladı ve bende onu soymaya başladım .benim 22 cm liği yalamaya başladı zevkten ölüyordum çünki bu benim ilk deneyimim olucaktı hatta ilk defa bi kıza bu kadar yakın oluyodum.artık ikimizde çırıl çıplaktık o bi yandan benim malafatı yalıyodu bende bi yandan kalçalarını sıkıyoor onu çileden çıkartıyodum.sonraa ben onun 5 dakka amını yaladım.tam sikmeye başlıyodum ki bana dur dedi.bekle az bi içeri gidip geliyorum.neysee geldi elinde geciktirici dedi bu anın hiç bitmesini istemiyorum dedi bana . sonraa onu yataga domalttım daracık amı amına sokuyodum ğidip geliyodum bana sen benim her şeyimsin diyodu ben de o öle dedikçee dahada hızlanıyodum.zevkten ölüp bitiyoduk ben bi türlü boşalamıyodum şu geciktirici yüzünden.baktım olacaak ğibi değil kucamaa oturtum artık bendee ferman kalmamıştı kendi ğidip geliyodu .ohhhhh offfffff diyee inliyodu bu da tabi ayrı bi zevk veriyoodu inliyoodu.. kucamdaa siktikten sonraa kendi kendimee nu daa olmadı dedim aldım bunu banyoyaa ğötürdüm çamaşır makinasına yasladım buna verirmisin vermezzmisin çıldırtmıştım.en son finale erdik amına boşalmıştım.artık hep sikiyodum taki kocası gelene kadar.onada sen den oldu dedi ğittiğinde ben hamileydim dedi.ordan yırttık

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.