29 Şubat 2012 Çarşamba

otelin aşcısını devasa aletini yediğim gece

Marmarisde tatil yaparken kaldığım otelde bir gece discoda cok fena icmistik. Tüm personel bir araya gelip deliler gibi eglenmistik.Tuvalete gidecektim birden karsima hoslandigim ve mutfakta calisan bir alman genci cikti. Ben dans etmekten nefes nefese kalmistim ve ikimiz de disconun karsisinda bulunan tuvaletlerin önünde cakilip kaldik. Gözlerimiz birbirimize kenetlendi. Dekolte giyinmistim ve gögüslerimin yarisi acikti. Hizli nefes aliyordum ve birden cocuk bana sehvetli bakarak öpmeye basladi. Ben ise burda olmaz dedim ve onu merdivenlerin altindaki bosluga cektim. Yerler mermerden ve tertemizdi orada ikimiz soyunmadan ilk postayi attik. Ayagimdaki pantalonumu siyirdi ve kendisi de sikini cikardi. Inanilmaz iri ve büyüktü. Arkama gecti ve arkadan amimia soktu o devasa yaragini. Gözlerim disariya firlayacak gibi oldu. Bir de köklememisti bile. Ama asiri heyecandan ve uygunsuz yerden olmali ki ikimiz de bir kac vurustan sonra bosaldik. Hemen toparlanip sarmas dolas onun odasının yolunu tuttuk. Beraber dusa girdik. Ikimiz de terliydik ve cok seksi bir dus aldik. O bana sabunu sürdü ve elleriyle sabun masaji yapti tüm vücuduma. Kaygan olan sabun bana müthis zevk veriyordu. Amimi sabunladi ve trasli olmam onu da cok heyecanlandirdi ve bu kaymak gibi amin karsinsinda ilgisiz kalmadi ve sabunla bana güzel bir am masaji cekti. Zevkten inlemeye baslamistim. O beni ise duvara yasladi ve bacaklarimi ayirip beline dolayip kucagina aldi beni. Amima ne icin sabun sürdügünü yaraginla amimi kökleyince anladim. Gercekten cok büyüktü ve ben onu almakla bayagi zorlandim, Ama sabun olayi kayganlastiriyordu. Beni duvara yapistiriyordu her vurusunda. Her vurusunda o da ben de inliyorduk. Ben cok darim ve bunu gercekten tadini cikaranlar oluyor. Yani yaragi kücük olanlar bile benden müthis zevk aliyor. Dusun altinda uzun bir süre sikti beni. Sonra beni kucagindan indirmeden islak islak kanapeye dogru yürüdü. Yaragi hala sis bir vaziyette amimdaydi. Yavasca oturdu ve beni kucaginda sikmeye devam etti, Gögüs uclarimi emmeye basladi ben ise üzerinde kalcalarimi oryantal gibi kiviriyordum ve ona müthis zevkler yasatiyordum. Ellerinle götümü avuclayip duruyordu ve ben onun yaragina am masaji cekmeye basladim. Amimi iyice kasdim ve aniden gevsettim cocuk ciglik atti. Ne yapiyorsun dedi. Ben sirittim. Bunu hint kadinlari yapiyor. Nasil begendinmi dedim. Sen müthis bir sikicisin dedi bana. Böylesini yasamadim daha dedi. Ben devam ettim. Hic kimildamiyorduk. Sadece amimi kasip, kaslarimla yaragini emer gibi hareket ettiriyordum. Kolay bir is degil bunu yapmak ve kisa zamanda zorlanmaktan nefes nefese kaldim. Onun inlemeleri ve benim sert soluk alisim duyuluyordu sadece. Durlakladim birden gözlerini bana dikti ve aniden harekete gecip onu hizli ve sert bir sekilde sikmeye basladim. O an ikimiz de koptuk. Bagira bagira bosladi icime ben ise onunla beraber geldim. Bu müthis sikisi bir daha tekrarlamak icin cok kostu pesimden ama ben bir gecelik yasadiklarimi ikinci geceye uzatmam. Sonra otelden ayrildim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.