29 Şubat 2012 Çarşamba

Orospu Serpilin Anıları

Cengiz 2 günden beri yok.Günlüğüme geçtiğimiz Cuma gününden itibaren başlamak istiyorum.Cuma günü gündüz Cengiz henüz iş yerinde yola çıkmamıştı. Ben ise evdeli günlük işlerimi bitirdikten sonra bilgisayarın başına geçtim. Önce Nesrin' le biraz sohbet ettik. Ona özellikle söylemedim Cengizin olmadığını. Bana gelmek isteyebilirdi. Nedense istemedim bunu.Saat 3 gibi Tolga internete girdi. Beni görünce sohbet etmeye başladı:- Abla naber?- İyilik canım senden naber?- Benden de iyilik. Süperim :)- Ooo ne kadar güzel. Hayırdır?- Çünkü yarın gece çok güzel olacak!- Anlamadım. Ne çok güzel olacak?- İyi düşün abla! Bana düğün gecesi bir söz verdin... Ve bu sözünü ilk fırsatta gerçekleştirecektin. İşte sana ilk fırsat. Enişte bey evde olmayacak...O an anladım ve hatırladım... İstediğini yapmadan bu çocuk beni bırakmayacaktı. İşimi sağlama almak için konuşmaya devam ettim.- Tolga, ama sende bana söz verdin. Bu gerçekten son olacak.- Evet. Kesinlikle son olacak.- Kabul etmekten başka çarem yok o zaman...- Unutma. Seni aynı düğününde ki gibi istiyorum...- Peki...O gece uyuyana kadar kocamla telefonlaştık.Cumartesi günü bir gariptim. Heyecan, pişmanlık, üzüntü, merak... Bütün duygularım karıştı.Bütün günüm aynı şeylerle geçti. Akşam üzeri saat 5 gibi banyoya girdim. Zaten bakımlı ve tertemiz olan kadınlığımı traş ettim, bacaklarımı, koltuk altlarımı kontrol ettim ve 45 dakika kadar suyun altında kaldım. Bornozumu alıp yatak odasına geçtim. Önce her yerime ayrı parfümler sıktım. Sonra giyinmeye başladım. Beyaz jartiyer takımımı giydim. Sonra dolabı açıp gelinliğimi özel kılıfından çıkardım ve giydim. Aksesuarlarını taktım.Sıra saçlarıma geldi. Yukarıda toplayıp topuz yaptım ve gelinliğin tokalarından taktım.Aşırı heyecan bastı. Mutfağa gidip kendime bir cin tonik hazırlayarak yatak odasına geri döndüm. Tualet masasına oturarak makyaj yapmaya başladım. Hafif bir allık sürdüm. Sonra gözlerimin etrafına kalem çektim ve koyu bir ruj sürdüm. Artık tam düğün gecemdeki gibi olmuştum. Bu gece yeni evlenecek gibi heyecanlıydım. Kalkıp biten bardağımı doldurup salona geçtim ve düşünmeye başladım. Kendimi erkek kardeşime hazırlamış onu bekliyordum. Kadınlığıma giren ikinci kişi olacaktı. Bu değişiklik bir anda çok tahrik edici geldi bana ama hemen ardından kocamı düşününce içim burkuldu.Saat 8 e yaklaşırken ben 3. dublemi bitirmiştim. Oldukça rahatlamıştım. Kalkıp 4. kez doldurdum bardağımı. Bardağımı yarılamıştım ki kapı çaldı. Kalbim duracaktı...Kalktım kapıya gittim ve açtım. Karşımda erkek kardeşim Tolga duruyordu. İçeri girdi. Kapıyı kapattı. O da bir damat gibi takım elbise giymişti. Çok yakışıklı duruyordu. İçeri girdiğinden beri hiç konuşmamıştık. Salona geçtik. Ben önde yürüyordum. Salonun orta yerine gelmiştik ki beni elimden tuttu ve kendine çevirdi. Bir kaç saniye daha süzdü beni ve dudaklarıma yapıştı. Parçalar gibi öpüyordu. Rujum onada bulaşmıştı. Bir kaç dakika bu şekilde beni öptükten sonra pantolonunun fermuarını açtı ve omuzlarımdan bastırarak yere çömelmemi sağladı. Gözlerimin önünde erkekliği duruyordu. Hafifçe yukarı bakıyordu. Başımı bastırdığında bir elimle tutarak ağzıma aldım. Aman allahım taştan da sert olmuştu. Uzun süredir uzak kaldığım bu organı yalamaya emmeye başladım. O başımdan bastırıyor, bense kalçalarından tutunarak onu kendime bastırıyordum. İkimizde inliyorduk. Hala tek kelime etmemiştik. Odada ağzımın şapırtıları ve onun inlemelerinden başka ses yoktu. Yine içimde ki fahişe ortaya çıkmıştı ve ağzımın, dudaklarımın, dilimin ve ellerimin bütün maharetini konuşturuyordum. iç beklemediğim bir anda aniden ağzımın içine patladı. Özellikle 2. ve 3. fışkırması çok kuvvetliydi. Boşalması bitince dudaklarımdan çeneme doğru sızan menileri yalarken yüzüne bakıyordum. O da benim...Sonra omuzlarımdan tutup beni ayağa kaldırdı ve kucağına aldı. Hızlı adımlarla yatak odasına götürdü. Yatağa yatırdı ve ilk konuşmamızı yaptık:- Sen bu gece benim karımsın!- Evet...- Her dediğimi yapacaksın!- Evet yapacağım.- Şimdi sadece külodunu çıkar. Diğer herşeyin kalsın üzerinde.- Peki...Dediğini yaparak külodumu çıkardım. Jartiyer takımım, gelinliğim, ayakkabılarım üzerimdeydi. O sırada kendiside soyundu. Yıllardır ezbere bildiğim vücudu yine ama son kez karşımdaydı. Bu gece bende doymalıydım bu adama... Bir daha keşke ona şunu da yapsaydım diyebileceğim hiç bir şey kalmamalıydı...Çırılçıplak bir vaziyette yatağa gelip, gelin bacaklaliğimi yukarı sıyırdı ve bacaklarımı araladı. Bir süre kadınlığımı seyretti. Sanki içinden "İşte artık benimsin" diyordu. Aniden yüzünü yapıştırıp yalamaya başladı. İnleme ve çığlık atma sırası bende diye düşünürken bıraktı ve doğruldu. Sanırım bunu sadece beni daha fazla ıslatmak için yapmıştı. Kollarını iki yanıma koyarak destek aldı. Gözlerimin içine bakıyordu. Erkekliği kadınlığımın kapısında bekliyordu. Yavaşça itti. Başının yarısı girmişti. O şekilde fazla girmeden git gel yapmaya başladı. Elimden olmayarak bacaklarımı dahada aralayarak hafif kırdım. Altında, bir an evvel girmesi için kıvranıyordum. Birden hepsini birden kökledi. Kızlığım yeni bozuluyor gibi farkında olmadan bağırdım. Kasıklarımız birbirine yapışmış halde durdu. Hiç hareket etmiyor yüzüme bakıyordu. Beklemediğim bir şey söyledi:- Nasıl geçirdim amına?- Ohh evet... Sonunda istediğini yaptın...- Evet çok istiyordum.- Geçirdin. Haydi şimdide sik bakalım.- Acelen ne? Bütün gece benimsin.- Beni bütün gece mi sikeceksin?- İstemezmisin?- Sen istersen bende isterim. Bu gece kocamsın...Son cümlem çok hoşuna gitmiş olacak ki sokup çıkarmaya başladı. Ben inlemeye başlayınca dudaklarıma yumuldu... Bende karşılık veriyordum. Bir yandan da bacaklarımı beline dolamış daha çok bastırıyordum kendime.- Ohhh Tolga harikasın. Harikasın...- Boşalacağın zaman haber ver.- Çok yaklaştım ben. Az kaldı. Ya sen?- Sen ne zaman dersen akıtırım amına.- Bu gün çok formundasın?- Seni sabaha kadar sikmek için ilaç aldım...- Oohhh geliyorum haydi akıııt. Akıııt.- Pekiiii. Alll allll uuugghhh2. seferini kadınlığımın en dibine çarpa çarpa fışkırttı. O boşalırken kasıklarımı sıkıyor erkekliğine kadınlığımın içindeyken masaj yapıyordum... Son atışına kadar boşaldıktan sonra içimden çıktı.Bir kaç dakika dinlendikten sonra kalktım 2 bardak cin tonik ve 2 sigara alıp döndüm. Tolga yatıyordu. Soyunmaya başladım. O da seyrediyordu. Çırıl çıplak kalınca her iki sigarayıda yaktım ve bir tanesini ona verdim. İçkisinide aldı. Benim de bir elimde sigara bir elimde içki vardı. Erkekliği ben gelene kadar yine dimdik olmuştu. Dikkatlice gittim. Kadınlığıma hizalayarak üzerine oturmaya başladım. Dibimi bulduğunda durdum. İçkimden bir yudum, sigaramdan bir nefes aldım. O da aynısını yaptı. Oturup kalkmaya başladım. Zaman zaman duruyor içkimi içiyordum. O ise padişahlar gibi keyif yapıyordu. 3-4 dakika sonra hızlandım ve daha fazla dayanamayarak çığlıklar içinde boşaldım. Tolga boşalmamıştı. Kasılmalarım bitince kalktım ve gardropu açarak vibratörümü alıp yeniden yatağa döndüm. Tolga sessizce beni izliyordu. Üzerine ters uzanıp 69 pozisyonunu aldım. Kadınlığımı ağzına yapıştırıp, bende onu emmeye başladım. Elimdeki vibratörü ise onun erkekliğinin hemen yanına koymuş bir elimle tutuyor, bir onu bir Tolga' yı ağzıma alıyordum. Bu bende iki erkekle birden beraber olmamı hayal ettiriyordu. Tolga emmelerim sayesinde kıvranıyor, gözlerinin hemen önünde olan arkamı parmaklıyordu. Çıldırıyordum... Benim de yalamalarım şiddetlenmiş, neredeyse koparacaktım. Her yerini okşuyor, kalçalarını avuçluyordum. Başımı daha da aşağılara indirip yumurtalıklarını yalamaya başladım. Bir süre sonra yalamalarımı daha da aşağıya kaydırdım. Kardeşimin arka deliğine dil atıyor okşuyordum. Garip inlemeler çıkıyordu dudaklarından... Dilimi daha da çok bastırdım ve orta parmağımla üzerinde daireler çizmeye başladım. Neden bilmiyorum ama bu çok hoşuma gitmişti. O sırada Tolganında beni yalamaları ve arkamı parmaklaması hoyratlaşmıştı. Arkamdan canım yanıyordu. O anda beni ilk kez arkamdan becerirken duyduğum acıyı hatırladım. O acı ve hissi ona da yaşatmak istedim bu final gecesinde... Yaladıkça açılan deliğe vibratörü dayadım ve beraber yalamaya başladım. Artık arkasını vibratöre alıştırmak için yalıyordum. Yavaşça itmeye başladım. Vibratör yalamalarımdan sırısıklam olmuştu. Artık dilimin orada görevi bitmişti. Hafifçe iteklemeye devam ederek ben yeniden Tolga' nın erkekliğine sarıldım ve ağzıma gömdüm. O da beni deliler gibi yalamaya ve arkamı parmaklamaya devam ediyordu. Belli bir noktadan sonra vibratörü daha sert ve kararlı itmeye başladım. Tolga bağırıyor durmamı söylüyordu. Ama ben onun her çığlığında erkekliğini daha sert emiyor, dilimi bir kamçı gibi kullanıyordum. Vibratörün yarıdan fazlası girdikten sonra sokup çıkarmaya başladım. Her sokmamda biraz daha fazla giriyordu içeriye. Kısa bir süre sonra sonuna kadar girmişti. Evet... Artık bende Tolga' yı beceriyordum...O benim ağzımda ve arkamda, ben onun ağzında ve arkasında sanırım 3-4 dakika kadar daha devam ettik. Vibratörü sokup çıkarırken bir yandanda çeviriyordum. Tolga artık zevkten kıvranıyor, resmen uluyordu. Kısa bir süre sonra "Dayanamıyorum buna geliyorum" diye bağırdı. Ben zaten kaç defa boşaldığımı unutmuştum. O benim ağzıma fışkırtırken bende kadınlığımı ağzına yapıştırmış bastırıyordum.O gece sabah olmadan beni 2 kere arkamdan 2 kerede önümden becerdi...Sabah olduğunda ikimizinde resmen haşatı çıkmıştı. Geldiği gibi konuşmadan gitti. Kapıdan çıkmadan beni orada yere diz çöktürüp son kez ağzıma akıttı... V-pills Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.