29 Şubat 2012 Çarşamba

ormanda tecavüz

ben gökhan 21 yaşındayım bigün akrabalarla yaylaya gittik orad biknik yapıyoduk orda bzim komşunu kızı leylada vardı leyla çok sexsi birisiydi beni herzamn çıldırtıyodu biz ogün yaylada piknik yaparken mantar toplamaya gititk ormana aşgıya dogru birden leyla bana soru sordu sen biri ile yattınmı diye ben de birden şaşırdım acaba benimi deniyodu amma sonra anladım ki beni denemiyo beni kendine zorluyodu am leyalyı ben herzamn sikmek isterdim elime fırsatın tam zamnı oldunu anladım . leyla tabi bu teşfik olayından sonra birden dündü am ben azmıştım artık bu işin geri dünüşü yok kendi kendime dedim olum gökhan bekldigim fırsat eline geçti bunu degrlendir dedim kendi kendime sonra leylanın güzünün içine baktım oda istiyo ama kızlık gururu var buda güz önüne aldıgı için benden kaçıyodu piknik yerinden çok ozaklaşmıştık artık zamanı geldi leylya sordum istiyomusun oda hayı rdedi ama ben artık bu iş burda bitmek zorundaydı üstüne yürüdüm geri geri gidiyordu benonu totum o çıgırmaya başladı agzını totum eydim aşagı ve agaç vardı oraya getirdim o hala çırıyor yapma yapma diyodu ama ben sikmeye karar veriştim onu yatırdım agacın dibine önce hertarafını yalamaya başladım sonra eteklini aşagıya indirdim göt deliginden açı açı siktim ozamn güzüm hiçbişiyi görmüyodu o arda bizim köksal geldive biiz gürdi oda 19 yaşında gel dedim ikiiz kızı leylayı yalmaya başaldım köksal köpek sıkışı yaptı bende onların sikişini vidoya çektim anlcanız çok güzeldi herkeze terçih ederim herkezin östünde denemyin ok byyyyyyyy leyla gökhan köksal üçlü bi gurbuz artk her hafta leyla bize geliyo sıra sıra sikişiyoruz

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.