29 Şubat 2012 Çarşamba

orman aşkım

bn eda 14 yaşndaym ama 13 buçuk yaşndayken 17 yaşndaki 1oglana ilk görüşte aşık olmuştm gözüm ondan başkasnı gôrmüyodu neyse çocukla birbirmzi kesyoduk konuşmaya falan bşladk snra o çocugun arkadaşnı çagrdm we onun manitası warmı dedim oda war dedi we gtti snra aşık oldugum çocuk bnm yanıma koşarak geldi we manitam yoq o yalan sylüyo dedi we nolduki dedi bnd adrenalin istyrm dedim oda anlamadm dedi bnd macera macera dedim we güldm gözlernin îçine nyse snra çkmaya bşladk...Aradan 1kaç saat gçti we bn adrenalin istyorum dedim oda sn ormana dogru gt bn gelym dedi nyse ormana geldk snra konuşmaya bşladk snra 1adrenaln yapalm gel hadı dedi we deliler gbi öpüşmeye bşladk snra bn onu soydm oda bni soydu hawa sogktu hm donuyz hm öpùşüyz...Snra boynumu yaladi we smsıkı sarldk we bni yere yatrdı üstüme çktı nefesni hissediyodum.Snra 69 pozisyonu aldk we amımı ısrdı we bn onun sikini ısrdm çok tatlısn dedim sus konuşma yicm sni dedi...Amımın üstnde diş izleri wardı snradan bn acıdı dedim we darack amcığımi öptü we dilini delğme soktu v somurdu snra sikimi brz yala da koly grsn dedi we 30dk boyunca sikini yaladmm we işte başlyodk...We soktu amıma we bn çığlık attm agzmı kapattı we öptü.,5-6 posta koydu bna snra defalarca boşaldk am suyumu içtïWe o da agzma we götüme bosaldı snra bn agzmla yarragnı temzledm...Snra her yermi ısrdı çok bagrdm...Ondan snrada yaladı bni snra inleyerek boşaldk...Hr pazar günü ormanda SİKİŞÏYORUZ artk .GÖNDEREN: EDA

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.