29 Şubat 2012 Çarşamba

Olgun mature kadini deli gibi sikti

Merhaba, Ben Mert, 30 yaşındayım. 170 boyunda 80 kiloyum, esmerim. Atletik sayılmayacak bir vücudum var yani biraz göbekliyim. Göbeğimin altında 10 santimlik küçük bir penisim var. Özel bir lisede fizik öğretmeniyim. Karım Merve ise 28 yaşında, 160 boyunda 55 kilo, kumral, yeşil gözlü. Saçları omuzlarından aşağılara uzanıyor ve dalgalı. 85-65-100 ölçülerinde, tam bir balık etli fıstık. Kocaman göğüsleri, ayva göbeği, koca latin kalçaları ile tüm erkekleri büyüler. O da bir hastanede hemşire olarak çalışıyor. 5 yıllık evliyiz ve çocuğumuz yok. Evlendiğimizde her yeni evli çift gibi balayına gitmek istedik. 5 yıldızlı bir otelde herşey dahil bir tatil ayarladım ve gittik. Gittiğimizde hemen odaya yerleştik ve havuza indik. Ona bikini giyebileceğini söylememe rağmen o büyük göğüsleri ve koca kalçaları yüzünden mayo giymeyi tercih etti. Havuzda her yaşta Rus, Alman çıtırlar neredeyse çırılçıplak güneşleniyorlardı. Merve\’yi, onları gördükten sonra, bikini için ikna etmem zor olmadı. Normal bir model tercih etmişti ama açık renkliydi. Kalçalarını ve göğüslerini tamamen örten bir modeldi, havuza girene kadar. Havuzdan çıktığında meme uçları ve hafif kıllı amı tamamen belli oluyordu. Merve kıpkırmızı kesilmişti, kimsenin ona aldırmadığını farkedene kadar. Sonra kendini çok seksi ve güzel hissettiğini ayrıca bikininin mayodan daha rahat olduğunu söyledi. O yaz tatili boyunca aldığımız bikinilerle salına salına rahatça dolaştı, güneşlendi, yüzdü. Kimse bakmıyordu bile… Ertesi yaz yeniden aynı yere tatile gitmeye karar verdik. Bu sırada ona çoktan aldığım, evde ve bazen çok ısrar edersem sokakta giydiği seksi çamaşırlara, elbiselere alışmıştı. Bikinisiyle havuza indiği ilk gün küçücük tangalarıyla güneşlenen Rus\’u, Alman\’ı, bir sürü turiste kimsenin dikkat etmediğini söyledim ona. Yine ikna etmem uzun sürmedi ve bir bikini dükkanına gidip bu kez tanga ve küçük sütyenden oluşan takımlar aldık. Yine kimse bakmıyordu ve o utanmıyordu artık… Son gün taksi gelene kadar öyle dolaşmayı sürdürmüştü. Bütün kış ona daha da seksi iç çamaşırları ve paranın alabileceği en küçük bikinileri aldım. Yaz geldiğinde valize artık onlardan başka bir şey koymaz olmuştu. Bu kez başka bir tatil köyüne gittik. İlk gün havuza indiğimizde yüksek topuklu terlikleri ve pareosu ile büyüleyici idi. Hangi bikinisini giydiğini merak ediyordum. Pareosunu çıkardığında bayıldığım beyaz teninde harika duran pembe bikinisini giydiğini gördüm. Saçları açıktı ve omuzlarını ve bikininin askılarını örtüyordu, oysa bikinisi meme uçlarını bile örtmüyordu. Koca memeleri sallandıkça bikiniden fırlayacak gibi duruyorlardı. Altı ise gerçekten nefes kesiciydi. Bir tül gibi ince olan ön kısmı amının siyah kıllarını örtmüyor, bacaklarının arasındaki o kara üçgende bir ip gibi kalıyordu. Arkasını dönüp havlusunu sererken öyle domalmıştı ki pembe tengasının ipinin göt deliğini bir hedef gibi ikiye ayırdığını görmüştüm. Bunun beni çıldırttığını öğrenmişti ama bilmediği şey o esnada tüm şanslı erkeklerin benimle aynı manzarayı görüp siklerini sıvazlamaya başlamış olmasıydı. 2 yıldan sonra utanma kalmamıştı Merve\’de, her yerini özgürce sergiliyordu. Muhtemelen getirdiği en kapalı bikinilerden biriydi bu giydiği, diğer günler için sabırsızlanıyordum şimdiden. Ben böyle delirirken farkettiğim bir şey daha vardı: Havuzdaki bütün erkekler üstsüz, neredeyse çıplak turistlere bakmazken karım Merve\’ye yiyecekmiş gibi bakıyor ve şortlarından dikildikleri belli olan siklerini düzeltmeye uğraşıyorlardı. Sanırım bunun nedeni Türkler\’i böyle görmeye alışık olmamalarıydı, özellikle evli olanları. Kıskanmama rağmen benim de sikim dikilmişti. Tabi ben düzeltmeye gerek duymuyordum, maalesef. Gece olup diskoya gittiğimizde seksi yazlık elbiselerinden birini giymişti. Mini eteği, tangası ama sütyen giymemişti. Dans ettikçe koca memeleri askılardan taşıyor dikkatli bakanlar meme uçlarını açıkça görüyordu. Evet, orospu karım artık utanmıyor, her yerini her zaman sergiliyordu, tatilde olmanın ve bizi kimsenin tanımamasının rahatlığıyla. Bu rahatlık karımı erkeklere daha fazla teşhir etme isteği uyandırmıştı bende. Yaptığı seksi danslarla bu hafta tüm erkeklerin onu düşleyerek 31 çekmesini garantilemişti ve bu fikir bile benim neredeyse boşalmama sebep oluyordu. Sabaha kadar memelerini, çıplak kalçalarını ya da tangasının arada kaybolduğu amını görmeyen kadın ya da erkek kalmamıştı otelde. Sabah uyandığımızda yine havuza gittik. At gibi karım 2 parça kumaşla, binmeye hazırdı yine… Biraz güneşlendik, tüm erkek ve kadınların bakışları altında. Yüzmeye karar verdik ve havuzun kenarına geldik. Ben önce davranıp atladım buz gibi sular biraz ateşimi almıştı, ta ki karım da atlayana kadar. Karım kollarını kaldırdığında göğüsleri sıkışmış kurtulmak istiyordu. Önce atlamak için dizlerini kırıp esnedi ve bir an içinde zıplayıverdi. O havada havuza doğru yoluna devam ederken bikinisinin üstü onunla aynı fikirde değildi. Havuza daldığında artık üzerinden tamamen çıkmıştı ve tüm erkekler donmuş kalmıştı. Suyun üzerine çıktığında önce gözgöze geldik, birşeylerin yanlış gittiğini düşünmüştü, sonra elimde tuttuğum şeyin bikinisinin üstü olduğunu farketti ve refleks olarak göğüslerini kapatıverdi. Havuz kenarına gelip suya atlaması ve suyun üzerine çıkıp üstsüz kalıvermesi 1 saniye bile sürmemişti ve şimdi sadece tangayla kalmıştı, tanga demek ne kadar doğruysa. Onun yanına giderken etraftaki erkeklerin ona baktığını ve daha da baktığını hissediyordum. İşte o an ateşimi söndürür diye girdiğim havuza boşalıvermiştim. Çok üzgün görünüyordu. Ona sorun olmadığını göğüslerini zaten zar zor örten bir parça kumaşın çıkmasıyla daha rahat edeceğini söyledim. Elimden bikiniyi alıp giydi, havuzdan çıkıp havlusuna sarıldı, \”Biraz yalnız kalmak istiyorum…\” diyerek odaya doğru yola çıktı. Hemen telefonumu alıp ona benim üzülmediğimi, kızmadığımı, hoşuma gittiğini hatta o an havuza boşaldığımı söylediğim bir mesaj çektim ona. Bir saat boyunca cevap gelmedi. Elinde 2 dondurma ile köşede belirene kadar ne yapacağımı şaşırdım. Pareosunu giymiş ve yanıma gelmişti, benimle bu konuyu konuşmak istediğini ama mesajı okuduğunda rahatladığını söyledi. \”Konuşacak birşey yok… Kimsenin bizi tanımadığı bu yerlerde, ben zaten, senelerdir senin daha açık, daha da açık giyinmeni istedim hep senden. Şimdi kazayla göğüslerin göründü diye neden üzüleyim. Ben zaten üstünü çıkartacağın anı hayal ediyordum.\” dedim. \”Ciddi misin?\” dedi. \”Evet!\” dedim, \”Hadi çıkar üzerindekileri sadece tangayla güneşlen.\” dediğimde \”Böyle diyeceğini anlamıştım, mesajdan sonra.\” diyerek pareosunu çıkardı. \”Ah seksi orospum!\” diyerek gülümsedim çünkü zaten sadece tanga giyip gelmişti. Gece yemekten sonra sadece tangasıyla karşımda dans ederek sikimi kaldırdı ve \”Orospu karını götten sikmek ister misin?\” diye sordu. Anal sekse başladığımızda kısa sürede boşaldım. Duş alıp giyindik ve yine diskoya indik. Bu kez yine mini bir yazlık elbise giymişti, bir farkla, o harika anal seksin neyin bedeli olduğunu da o zaman anlamıştım işte: Bu kez içine tanga bile giymemişti. Artık amını tamamen görmeyen erkek kalmamıştı otelde. Sabaha kadar danstan sonra ne kadar azmış olsam da sevişemeyecek kadar sarhoştuk. Hemen sızıverdik. Ertesi gün havuz başında üstsüz güneşlenen karımın telefonu çaldı. Karımın iş yerinden ailece görüştüğümüz hemşire arkadaşı Ayla ve doktor kocası Hüseyin arıyordu. Hangi tatil köyünde olduğumuzu sordular. Biz \”Neden?\” diye soramadan telefonu kapattılar. 2 saat sonra aynı otele yerleşmiş ve havuz başına gelmişlerdi bile. Hüseyin\’in gözleri yuvalarından fırlayacaktı neredeyse… Sarıldık, öpüştük ve yanımızdaki şezlonglara yerleştiler. Hüseyin karımı neredeyse yiyecek gibi bakarken Ayla ateş püskürüyordu kıskançlıktan. 170 cm boyunda, 50 kilo olan Ayla tam bir esmer çıtırdı. Siyah kıvırcık saçları, kara gözleri, küçücük, sıkı kalçaları, 1 gram fazlası olmayan vücudu ve insanın avcunu doldurmayacak, küçücük göğüsleri vardı. Belki bazıları bundan hoşlanırdı ama ben değil… Tüm gün hoş beşle geçtikten sonra odalarımıza geçtik. Yemeğe gitmek için onları aradığımızda gelmeyeceklerini söylediler. Neler olduğunu tahmin etmiş ve Merve\’yle tüm gece dedikodularını yapıp çok eğlenmiştik. Sabah havuza gittiğimizde Hüseyin oradaydı ama karısı Ayla yoktu. Karım biraz bozulmuştu. Nerede olduğunu sorduğumuzda \”Alışverişte!\” demişti. 1 saat sonra gelip yanıma oturdu ve pareosunu çıkardı. Dün akşam ki tartışmayı kimin kazandığı belli olmuştu. Neredeyse karımın ki kadar küçük bir bikini giyiyordu ama üstsüz dolaşma konusunda Hüseyin\’i ikna edemediği belliydi. Tüm inadına rağmen çekingenliğini üzerinden atamamıştı ve kıpkırmızı bir halde oturuyordu. Tüm gün Hüseyin gözlerini karımdan alamamıştı, ben de Hüseyin\’in karıma bakmasından aldığım zevki hiçbir şeye değişemiyordum, Ayla\’ya bile… Gün boyu havuza beraber girip çıktık onlarla. Hüseyin karıma asıldıkça, sarıldıkça, hatta gözümüzün önünde kalçalarını memelerini yanlışlıkla olmuş gibi elledikçe Ayla da kendini bana dayıyor, benim sadece onları izlediğimi gördükçe önüme geçiyor kalçalarını, amını bana sürttürüyor, elini sikime çarpmış gibi yapıyordu. Ne kadar küçük olduğunu farketmemiş olmasına imkan yoktu ama kıskançlığından hala beni etkilemeye çalışıyordu. Evet, sikim taş gibiydi ama Ayla yüzünden değil karım Merve ve Hüseyin\’in durumu yüzünden öyleydim. Duş alırken beni elleriyle boşalttıktan sonra yemek yemek için aşağı indik, sonra da diskoya gidecektik. Karım yine mini bir elbise, yüksek topuklu ayakkabılar giymişti, iç çamaşırsız. Yemek boyunca karım bir yandan, Ayla bir yandan bacaklarıma sürtünüyorlardı. Evet, karım artık tam bir orospuydu ama sadece benim orospum… Ben istemedikçe, ben izin vermedikçe hiçbir şey yapmayacaktı. Ayla onunla aşık atabileceğini sanıyordu. Zaten Ayla bütün gün öyle davrandıkça karım içinden kıs kıs gülüyordu. Yemekten sonra diskoya gittik. Hüseyin karıma dans teklif etti, dans etmeye başladılar, sevişircesine. Ayla da beni dansa kaldırdı ama insanlar 3 gündür kocasıyla dans eden, seksi hatunun, başkasının kollarında nasıl olduğunu izliyorlardı, Ayla ve beni değil. Gece bitip odaya döndüğümüzde karım tüm gün hissettiklerini anlattı bana. Amını, kalçalarını dürtükleyen koca yarağı, sulanmış amını, Hüseyin\’in avuçladığı memelerini. Sikim zaten taş gibiydi. Ayla\’ya da gülüyorduk, kıskançlıktan çıldırıyordu, neredeyse kendini bana siktirecekti. Ama karım ve ben birbirimize sormadan hiçbir şey yapmazdık, birbirimizin kabul etmediği hiçbir şeyi. Gecenin sürprizi en sondaydı: Karım dans ederken Hüseyin\’in önünün bir anda nasıl sırılsıklam olduğunu ve çadırının nasıl indiğini anlatırken önümde domalmış kendiyle oynuyordu. Ben 31 çekerek onun Hüseyin\’e değdirttiği kalçalarına boşaldım, tekrar tekrar… Tatilimiz bittiğinde Merve Ayla\’nın nefretini kazanmıştı ama önemsemiyordu. Nasılsa iş yerinde anlatamayacaktı. Ne diyebilirdi, \”Kocam tatil boyunca benimle değil Merve\’nin vücuduyla ilgilendi!\” mi? Ama Hüseyin tüm tatili herkese anlatacaktı, en azından karımın nasıl giyindiğini, nasıl dans ettiğini. Artık hastanenin tüm erkekleri karımın ne orospu olduğunu konuşacaklardı. Yoksa herşeyi kendine mi saklayacaktı? Tatil bitti ve yakında işe başlayacağız. Her şey o zaman belli olacak…

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.