29 Şubat 2012 Çarşamba

Olgun Hastası

Başımdan geçen ve hayatımın akışını değiştiren olay ben orta okula giderken oldu-şu an 34 yaşındayım-aynın zamanda aile dostumuz olan münevver 47 yaşlarında balıketi acaip seksi bir bayandır.otururken bacaklarını dikizleyerek başlayan dürtülerimi daha fazla bastıramadım ve eşinin evde olmadığı bir gün    evlerine gittim kapıyı açan münevver sanki beni bekliyormuş gibi ağzında seksi bir gülümsemeyle beni buyur etti,üzerinde siyah bir tayt ve    askılı bluz vardı.birazsohbet ettikten sonra mutfak dolabını düzeltmem için beni çağırdı o önde ben arkada dolabı düzellttik tabi kaya gibi    olan aletim adeta kalçasınagirecekti elini atıp okşamaya başladı uzun zamandan baktığını yermisin dedi ve hemen fermuarımı açtıkor gibi olan aletimi amcığına aldı taytını indiripsikimi o sıcak ammına koyarken iniltileri mutfağı çınlatıyordu,bluzunu çıkarıp meme uçlarını dişledim bir iki gidip geldikten sonra menilerini memelerine boşalttım.temizlendikten sonra yatağa geçtik çırılçıplak olan vucudunun her noktasını emmeye başladımşimdide arkadan diyerek domaldı göt deliğini kremleyerek itelemeye başladımiteledikçe köküne kadar diye inleyen münevver o gün akşama kadar sikiştik daha sonralarıbaşka yere göç edene kadar deliler gibi    sikişiyorduk.o gün bu gün hep olgunlarla sevişmeye bayılırım.sadece benimle ilgilenecek dürüst olgun bayanlar ve olgun karı-kocalar bana yazabilirler.ahmet_handi@mynet.com

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.