29 Şubat 2012 Çarşamba

Olgun Bayan

Selam arkadaşlar ben Emre, üç ay önceydi arabam arızalanınca o gün iş yerine otobüsle gitmek zorunda kaldım. İş dönüşü yine otobüse bindim ve arka koltuklara doğru oturdum elimde de bir poşet vardı. Otobüs kalabalıktı benim olduğum yere 45-50 yaşlarında bir bayan geldi ve ben ona yer verdim. O da ayakta kaldınız poşetinizi ben tutayım, yere bırakın dedi. Bende bıraktım otobüs dolu olmasından ve virajlarda falan istemeden de olsa insan önündekine sürtüyor, benim aklim da önce art niyet yoktu. Fakat bayan sürtünmemden rahatsız olmayınca bende hiç istifimi bozmadım. Ama bu arada benim ki kalkmıştı ve bayanda bunun farkındaydı. Bu arada istemesem de ineceğim durağa gelmiştim. Fakat bayana bir türlü açılamıyordum, yere doğru eğildim poşetimi alırken eliyle poşeti gösterip kulağıma içine bak dedi. İnerken de beni iyice süzdü, poşetin içine baktığımda telefon numarası yazılı kağıdı buldum. Sonra ne oldu biliyor musunuz o bayanın yalanmadık yeri kalmadı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.