29 Şubat 2012 Çarşamba

Okulda Sex

Selam ben halıl ben 18 yasında bır gencım benım bır kızkardesım vardı adı nuray 17 yasında super bır fızıgı    vardır .benı her zaman tahrık ederdı ben de cok etkılenırdım bu yuzden hep onu hayel ederdım goguslerını helede gotunu bır    gun evde tek basımaydım annem dul bır kadın 32 yasların da etıne dolgun bır kadındır ananem eve geldı annem banyo    yapacam dedı tamam dedım ben de tv ızlıyordum annem cıktı sutyen ve kılot vardı bana oglum gelırmısın dedı ben de    tamam dedım masaj yaparmısın dedı ben de basladıdım sıttında sonra kalcalarına geldı sıra annem hadı yap dedı oksuyorken sıkım tam dım dık oldu annemın gotunu actım yaladım annem zevkten gıdıyordu annemı domaltım daracık gote gecırdımannem oluyordu amına verdım her gun    sıkıyorumGönderen: yasin

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.