29 Şubat 2012 Çarşamba

Öğretmenim Serap - ilk Deneyim

bu olay bundan yaklaşık 25 sene önçe oldu.daha 17 yaşında bir delikanlı idim.üst kattaki komşumuz ögretmen serap hanım yeni evli idi kocası askerde kendi yalnızdı.serap hanım mutfakda yemek yaparken mutfak camının biraz ilerisinde yol ve kaldırım vardı mahallenin genç delikanlıları kaldırımda oturur serap hanımı dikizlerdi.ben önceleri oralı olmadım.cünkü mahallede konuştuğum kız vardı.bir hafta sonu sabah evin önünde oturuyor o gün ne yapacagımı düşünüyordum birden bir el omuzuma dokundu.baktığımda serap hanımın kocası! şaşırdım demek askerden gelmişti. bana serap hanıma öğleden sonra misafir gelecegini bakkaldan bir şeyler alsa eve getirmemi rica etti olur dedim.bakkal eve bayagı uzakdı aldığı malzemeleri eve getirdim kapının zilini çaldım acan yoktu birkaç kez daha çaldım kapı açıldı ama ben şok oldum karşımda serap hanım külot sütyen elinde elektrik süpürgesi duruyordu hayatımda ilk defa böyle bir kadını cıplak görüyordum gözlerinden aşagı kadar süzdüm sonra tekrar baktığımda bana gülümsüyordu. kekeleyerek malzemeleri verdim. teşekkür etti.bende gittim o sene bu olaydan 3 ay sonra okulda 3 dersden sınıfda kaldım.annem serap hanıma rica etmiş bana ders calıştıracakdı serap hanımda olur demiş yaz ayı idi serap hanımın kocası askerden izinli geldiğinden tekrar askere gitmişti.akşam yemekden sonra serap hanımın evine gittim elimde defter kitap biraz ders calıştık sonra bana cay koydu getirdi cayı içerken 3 ay önçe o halin neydi kapıda 5 dakika beni inçeledin dedi utandım demek unutmamış diye düşündüm kız arkadaşın varmı dedi var dedim peki hiç cıplak kadın görmedinmi dedi sadece flimlerde dedim güldü zamanla alışırsın dedi.bir kaç gün sonra eve tekrar gittiğimde kapı az açık kalmıştı bende kapıyı açtım içeri girdim kapıyı kapattım salona odalara baktım kimse yoktu.birkaç kez seslendim cevap alamayınca herhalde evde yok dedim giderken banyo kapısı açıldı.beni görünçe irkildi.sen miydin beni korkuttun dedi sen geç otur ben duş alacam dedi olur dedim biraz sonra ben divanda otururken banyodan su sesi geliyordu.duramadım o vücudu tekrar izlemek istedim banyo kapısı aralıkdı yavaşca sokuldum aralıkda izlemeye başladım duş alması bitti havlu ile kurulanırken hemen salona geçtim divana oturdum az sonra havlu ile banyodan cıktı saçlarındaki nemi atmak için saçlarını eli ile havalandırıyordu. yanımdan gecti yatak odasına gitti. az sonra bana seslendi içeri girdim altında külot vardı sütyeninin kopçalarını takamıyordu bana takarmısın dedi olur dedim ve takdım bana dönüp nasılım dedi güzel dedim sadece o kadarmı dedi nefesim kesildi bayılacam dedim güldü iki elini boynuma doladı benim o halim hoşuna gidiyordu.bana iyiçe sokuldu vücudu bana değiyordu ne yapacagımı şaşırdım.hadi sarıl bana dedi ellerimi kalçalarına götürdüm iki elimle tutuyordum sanki dans eder gibi başını gögsümü yasladı korkunun yerini artık heyecan almış sikim dikilmeye başlamıştı.ellerimle kalçalarını okşamaya başladım devam et dedi elim külodunun içinde poposunu avuçladım okşuyordum kafasını kaldırdı gözlerime baktı ve dudaklarımdan öpmeye başladı içim bir tuhaf oldu artık bu alemde değildim.yavaşça yataga uzandık kendisini bana bırakmış gözlerini yummuştu önçe külodunu sonra sütyenini cıkardım dudaklarından başladım gögüslerini ve nihayet amını yalıyordum tıpkı sinemada seyrettiğimiz seks flimleri gibi o ise çarşafı avuçlamış inliyordu.iki bacagı ile kafamı öyle sıktı ki başımı cekmek zorunda kaldım yatakda sol tarafına döndü ağlamaya başladı ne oldu dedim beni mahvettin dedi gülmeye başladı ne olduğunu anlamadım korktum odadan cıkıyorken seslendi nereye gidiyorsun? durdum gel yanıma dedi yataga tekrar uzandım bana döndü bak buna organizm derler sen beni doruga ulaştırdın kocamla böyle olmadım artık sıra bende dedi sikimi avuşladı yalamaya ve emmeye başladı.ilk defa böyle bir duygu yaşıyordum sikim artık tekrar dikilmiş kazık gibi olmuştu.serap hanım kalkdı.eli ile sikimi tutarak üzerine oturdu artık milli olmuşdum.ileri geri hareket ediyordum.artık bütün korku ve heyacan gitmişdi. sanki kendimi panter gibi hissediyordum oturma vaziyeti alım kalcalarını okşayıp memelerini ağzımın içinde cekebildiğim kadar cekiyordum o ise hareketlerini arttırmış elleri ile başımı gögüsüne bastırıyordu.ikimizde inliyerek boşaldık. saat geç olmuştu.acele ile giyinerek evden cıktım sonraki günler sevişmelerimiz artarak devam etti ben artık gercek bir adam olmuşdum daha sonra dul arkadaşı ayşede bize katıldı.kocası askerden geldiğinde artık sevişemedik ama benim artık ona ihtiyacım yoktu ayşe hanım sayesinde cevrem cok güzel hanımlar ile doldu.ama serap hanım sayesinde hem derslerim düzeldi hemde içine kapanık olmayan hayat dolu bir insan oldum teşekkür ederim serap hanım seni asla unutmıyacam...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.