29 Şubat 2012 Çarşamba

Ofiste Seks Muhtesemmis..

Herkese merhaba, benim ismin İlknur 28 yaşında 4 senelik evli bir kadınım. Ben kocamla evlenmeden önce, İstanbul da yaşamıyordum, evlendikten sonra taşındık İstanbul a, Kocam olacak adamla, kasabada yaşıyorduk. O sıralar odan çok hoşlanıyor ve sürekli onu istiyordum. Köyde fazla bir tercih hakkınız yok tabii, erdem de köyün önde gelen ailelerinden birinin oğluydu. Dolayısı ilede köydeki kızların gözü üzerindeydi. Erdemle bir gün düğünde kısa bir konuşma fırsatı buldum, o andan itibaren erdemle yeni bir ilişkiye başlamış ve gizli gizli buluşur olmuştuk.Ayrılacağımız için üzülmeye başlamıştım ki bir sürpriz oldu ve gelip beni istediler. Kocamın çocuğu olmuyordu. Evlendikten birkaç ay sonra ailece İstanbul’a yerleştik. Kayınpederim, kereste ticareti üzerine bir işyeri açmıştı. Kasabada da bir fabrikaları vardı ama orayı akrabalarına bıraktılar. Kocamla önceleri çok iyiydik. Fakat birkaç yıl geçip çocuğumuz olmayınca, çevremizde dedikodular artmaya başladı. Birkaç ayrı hastaneye göründük, sorun bende değildi. Ancak yine de eşimin ailesi bana tavır almaya başladı. Kocam bir taraftan tedavi olurken, ailesinin etkisiyle bana ilgisiz davranmaya başladı. Eskiden baş başa yemeğe çıkar, alışveriş merkezlerine gidip eğlenirdik. Son iki senede bunların hiç biri olmamaya başladı. Erdem, kendini tamamen işlerine verince çok sıkılmaya başladım. Bazen ayrılmayı düşünüyordum ama boşanıp memlekete dönmek de istemiyordum. Oradaki insanların hakkımda ne düşüneceğini az çok tahmin edebiliyordum. Kocam evlatlık alır, bir şey yapar kendini temize çıkarırdı ama kasabadakiler hakkımda dedikodu yapardı.Eşimin ofisi bir iş hanındaydı, bana da orada bir iş bulmasını istedim, önce paraya ihtiyacım olmadığını o yüzden çalışmama karşı çıktığını belirtti ama sonra insafa gelip bir arkadaşının yanında çalışmama izin verdi. Kocamın arkadaşı Şener iyi bir insandı, aynı zamanda hemşeri-mizdi. Kocam ona her şeyini anlatırdı. O da bana bir ağabey gibi davranmaya başlamıştı. Birkaç ay çalıştıktan sonra handa çevre yapmaya başladım. Bitişik ofiste çalışan Yasemin ile iyi arkadaş olmuştuk. Öğle yemeğine birlikte çıkıyor birlikte dönüyorduk. Yasemin’in patronu Murat 40 yaşlarında uzun boylu bir emlakcıydı. Kocamla ve patronum Şener’le hiç arası yoktu. Daha önce handa bir seçim olmuş, onlar da karşı tarafta yer almışlar, o yüzden geçinemiyorlardı. Bir de aralarında siyasi görüş farkı vardı. Eşim başka partiyi destekliyordu.Ama çok iyi bir insan olduğunu biliyordum, Yasemin de patronunu çok seviyordu. Geçtiğimiz yaz Yasemin iki haftalığına izine çıktı. Murat, sürekli ofiste duramıyordu, benden geleni gideni not almamı istemişti. Tesadüfen o dönemde patronum da yurt dışında olduğundan iki ofise de bakabiliyordum. Birkaç gün normal geçti. Bir akşamüstü ofiste yalnız oturuyordum, Murat kapıdan selam verdi ben de içeri davet ettim. Patronun henüz dönmediğini söyleyince davetimi kabul etti. Birlikte çay kahve içtik, sohbet etmeye başladık. O kadar güzel konuşuyor ve bakıyordu ki ona karşı içimde farklı duygular uyanmasına neden oldu.Gece gündüz onu düşünmeye başladım. Sabah görünce içimi bir huzur kaplıyor akşam da hüzünle ayrılıyordum oradan. Yasemin’in dönmesine bir iki gün vardı. Patronum bir akşam erken çıkmıştı. Anahtarları bende olduğundan Murat’ın ofisine geçip toz almaya başladım. Ben ortalığı temizlerken Murat geldi. Bana Hiç gerek yoktu Yasemin gelince hallederdi dedi. Ben de elime yapışmayacağını hem arkadaşıma temiz teslim etmek istediğimi söyledim. O da eline bir bez alıp bana yardım etmeye başladı. Onun ofisi daha iç tarafta ve dışarıdan görünmüyordu. Aniden aramızda hızlı bir elektriklenme yaşandı ve öpüşmeye başladık. Bir an kendime gelip Bir gelen olacak rezil olacağız dedim. Ayağıyla kapıyı itti ve beni öpmeye devam etti. Artık tamamen kontrolden çıktık, beni masasına oturttu, eteğimi yukarı sıyırıp bacak arama eğildi. Külotumu yana çekip oral seks yapmaya başladı. Kocam asla öyle şey yapmazdı, iyice kendimden geçip inlemeye başladım. Sonra kendi pantolonunu aşağı indirip bacak arasında yerini aldı. Masanın kenarlarını sımsıkı tutmuş, bağırmamak için kendimi sıkıyordum. Ben iki kez orgazma ulaştıktan sonra o da rahatladı ve geri çekildi. Hemen kendimi toparlayıp kendi yerime geçtim. Daha sonra Yasemin geldi ve biz hiçbir şey yaşanmamış gibi hayatımıza devam ettik. Bazen onu görünce içim gidiyor ama korkudan bir şey söyleyemiyorum. Anladım ki sadece kocamdan intikam almak için beni kullandı. Bir şeyler hissetse hiç konuşmazmıydı? Ofisde yaşanan bu seks hikayeleri sadece bu kadar değil daha sonra zaman bulur bulmaz daha başka yaşadığım ofis seks hikayeleri de var onlarıda paylaşıcam..!

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.