29 Şubat 2012 Çarşamba

Ofiste Çaycıya Am Verdim

Merhaba, adim Berrin. Ankarada oturuyorum. 31 yasinda, iki yildir dul ve yalniz basima yasayan bir kadinim. Ozel bir sirkette calisiyorum. Derginizle bizim sirketin caycisi sayesinde tanistim. Size bu tanismanin hikayesini ve basimdan gecen olayi anlatacagim. Bu arada hayalinizi genisletmek icin biraz kendimden soz edeyim. Oncelikle sarisin bir bayanim. 1.69 boyunda, 67 kiloyum. Erkekler nedense hep kalcalarima bakarlar. Demek ki kalcalarim cok guzel. Bu yuzden bende hep dar pantalon ve dar, kisa etekleri tercih ederim. Her kadinda oldugu gibi ruhumda teshircilik var. Erkeklerin bana yiyecekmis gibi bakmalarindan muthis tahrik oluyorum. Kisa bir sure evlilik yasadigim icin vucudum yipranmadi. Goguslerim cok iri degil ama tas gibi sert. Ayrica uzun bacaklarim da sutun gibi bicimlidir. Bir de dudaklarim cok cekici. Hayli etlidir diyebilirim. Simdi hikayeme gecebilirim. Sirketin caycisinin adi Hasan. Askerden yeni gelmis koc gibi bir delikanli. Vucudu kasli, yakisikli ve cekici bir erkek. Sizin anlayacaginiz Hasan daha ise ilk basladigi gunlerde onu gozume kestirmistim. Ayrica bekar olmasi da benim icin bir avantaj sayilirdi. Biz normalde cumartesi ve pazar gunleri calismayiz. Ama bazi arkadaslarla calistigimiz zamanlar da olur. O cumartesi gunu sirketteki bazi arkadaslarla isbasi yapmistik ve caycimiz Hasan da ise gelmek mecburiyetinde kalmisti. O gun altimda daracik ve kisa bir etek, ustumde ise ince bir bluz vardi ve ise gelene kadar bir suru erkek bana laf atmisti. Sizin anlayacaginiz o gun tam formundaydim. Bizim cayci Hasan bile bu giyinisimden etkilenmis, yarim saatte bir odama gelerek, -Emel abla bir arzun var mi?- diyerek caktirmadan bacaklarimi seyrediyordu. Ogleden sonra arkadaslarin cogu islerini bitirip birer, ikiser sirketten ayrilmaya basladilar. Bir ara canim sikildi ve sirketin icinde dolasirken cay ocaginin onunden geciyordum. Biraz laflamak icin iceri girdigimde Hasan ortada yoktu. Buzdolabindan soguk bir kola almak icin arkaya dolandigimda baktim Hasan arkasi donuk bir dergiyi karistiriyor. Usulca arkasina sokulup da dergiye baktigimda ciglik atmamak icin kendimi zor tutum. Zira iki tane yakisikli adam bir bayani aralarina almis eze eze duzuyorlardi. Cok heyecanlanmistim. Iste o anda Hasan basinda dikildigimin farkina varip dergiyi saklamaya calisinca, -Dur Hasan, dur. Su dergiye bir de ben bakayim- diyerek elinden aldim. Ben derginin sayfalarini cevirirken Hasan mahcup bir sekilde bana bakiyordu. Dergiyi rulo seklinde katlayip, -Hic konusma Hasan, az sonra seni buroma bekliyorum- diyerek oradan ayrildim… Az sonra Hasan buroma geldi. Hasani oturtup kapiyi icerden kilitleyerek yanina geldim. Hasan sessizce oturuyordu. Onceden dergide iki sikis pozisyonunu gozume kestirmistim. Birinde kadin altta, erkek ustte; digerinde ise kadin ustte erkek altta sikisiyorlardi. Hasana bu pozisyonlari gostererek, -Hangisini tercih ederdin- diye sordum. Hasan onune bakinca, -Hadi utanma soyle- diye israr ettim. Hasan, kadinin ustte oldugu pozisyonu gosterip tekrar bakislarini yere cevirdi. Once etegimi, sonra da seksi kulotumu cikartip Hasanin tam karsisinda durarak amimi agzina dayayip, -Hadi basla yalamaya- dedim. Hasan tam bir sok durumundaydi. Basindan tutup dudaklarini amima bastirarak, -Hadi ya utanma. Bak sana bedavadan am veriyorum. Hadi, hadi yala Hasan- dedim. Hasan birden pencelerini kalcalarima atti ve amcigimi cig cig yercesine yalayip, dilini amcigimin derinliklerine sokmaya basladi. Ayakta titriyor, Hasan amcigimi sapur supur yaladikca, -Iiiiihh, iiiiiihhh, oooooohhh!.. Sok dilini Hasan, daha derinlere sok. Aaaah, oooooohhh!.. Devam et, lutfen devam et. Oooooohhh!- diye cigliklar atiyordum… Hasan beni bu sekilde pembe bulutlarin uzerine ucurdu. Simdi de ben Hasani ucurmaliydim. Koltukta oturan Hasanin yaragini cikardim ve kemik gibi sertlesmis olan bu hasmetli yaragi, -Mmmh, mmmmhh, mmmmmhhh!- diye yalayip, sonra da kafasini, govdesini agzimin icine alarak emmeye basladim. Hasan kesik kesik inliyor, bir yandan da saclarimi, yanaklarimi oksuyordu. Sonunda Hasani buronun ortasinda sirtustu yere uzattim ve ata binen jokeyler gibi yuzum Hasana donuk olarak kucagina ciktim. Hasanin yuzu kipkirmiziydi ve heyecandan titriyordu. Hasanin elimden tasan kalin ve hayli uzun olan yaragini kokunden kavradim ve sonra da sulanmis amcgimin dudaklari arasina yerlestirip, -Iste dergideki gibi sevdigin pozisyondayiz Hasan. Dumen bende!- diyerek Hasanin koca yaraginin uzerine kalcalarimi calkalaya calkalaya oturmaya basladim. Kalin ¤¤¤¤¤ icime girdikce hem zevki, hem de aciyi ayni anda hissediyor, bir yandan da, -Iiiiihh, aaaaaahhh, ooooooohhh!.. Kalin geldi, cok kalin geldi… Aaaah, aaaaaaahh!- diye ciglik atiyordum. Tam bu sirada Hasan kalcalarimdan kavrayip hizla beni kucagina cekiverdi. Iste o an amcigim parcalandi sandim. Zira koca ¤¤¤¤¤ kokune kadar amcigima girmis ve muthis bir aci vermisti. Ama az sonra Hasan alttan pompalamaya basladiginda, -Kokleee, geciiirrrr… Oooooh, ooooooohh!.. Kalip gibi yerlestirdin Hasan, kalip gibi… Aaaaah, ooooooohh!- diye cigliklar ata ata orgazm oldum. Bu tatli ve hos sikisten sonra cayci Hasani sik sik evime alip sikismeye basladik. Hasanla olan iliskimiz halen suruyor ve bu delinkanliyi cok seviyorum… V-pills Türkiye

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.