29 Şubat 2012 Çarşamba

Netten Tanıştığım dul hikayesi

Merhaba arkadaşlar ben size daha önce farklı hikayelerle sizlerle olmuştum. Şimdi size burada yazdığım hikayelerden etkilenen bir dul bayanın benimle buluşmasını yazacağım. Olay marmariste geçmiştir. Kendim üniversite öğrencisiyim. Yaz tatailinde yurt dışından memeleketine geldi. Daha önce netten defalarca birbirimize sex show yaptık müthiş bir malı vardı. Amı poposu harikaydı. O da benim sikimi bir an önce içine almak istediğini söylerdi. Netice de bir ytaz tatilinde türkiyeye geldi. Bende maramrise yakın bir yerde oturduğum için bunu davet ettim. O da uçağa binip geldi. Önce ewe götürdüm ancak ev sahipleri olaydan şüphelenir diye sabahleyin ehmen bir otel kiraladık.Gerçekten netten göründüğü kadar narin ve zarifti. İlk gecede bir bara gittik. Su içer giib bira içiyordu. Kendinden baya geçtikten sonra otele gitmek istediğni söyledi. Bende alıp otele götürdüm. Serap kendinden baya geçmiş olmalı ki geldi kucağıma oturdu.benimle ne zaman yatacaksın diye sordu bende hemen dedim. Ve yatağa uzattım alttan bir tanga giyiyordu çektim çıkardım. O amı bütün ihtişamıyla gözümün önündeydi artık.. önce biraz yaladım harika bir şeydi yanıyordu resmen kocasıszlık böle bir şey olmalıydı. Biraz rutuitan sonra amına girmye başladım önce sikimi yalamak istemedi ama sonra tadını alınca yiyecek gibiydi. Amını poposunu yaklaşık yarım saat siktikten sonra bende epyce yorulmuştum ve gelmek üzereydim sakın dedi içime boşalma ben bir çocuk sahibi daha olmak istemiyorum dedi. bu böyle 3 gün devam etti. Biribirimizden doyduk. Ama ben onu şimdi daha çok özledim. Maceralarımız netten devam ediyor. Ve önümüzdeki yazı dört gözle bekliyorum. Benimle nette show yapacak bayanlara sesleniyorum.Okulda Sex Hikayeler

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.