29 Şubat 2012 Çarşamba

Ne Buluyordu

Annem 45 yaşında, 180 boyunda, oldukça kilolu bir bayandı. Babam öldükten 3 yılsonra annem kendisinden oldukça büyük kısa boylu çok zayıf bir adamla evlendi. Ben dahil kimse bu adamda ne bulduğunu anlamadık. Bu adam sana hiç yakışıyormu diyenlere sürekli olarak siz anlamazsınız diyordu. Ben şehir dışında oturduğum için pek de bu konu ile ilgilenmiyordum. Bu yaz tatilinde annemle üvey bababam    beni ziyarete geldiler. Be onlara evimdeki misafir odasını verdim. Adam çok sakin az konuşan efendi bir beydi. Akşam yemeğinden sonra yorgun oldukların söyleyerek odalarına çekildiler. Bir süre sonra aklıma cince bir fikir geldi. Daha önce arkadaşları izlemek için misafir odasına .    gizlice koyduğum kameradan onları izlemeye karar verdim. Bana yorgun olduklarını söyleyenler pek de yorgun görünmüyorlardı. Annem beyaz bir mini gecelik giymiş, altında da siyah tanga dantelli bir kilotu vardı. Üvey babam soyununca annemin onda ne bulduğunu anladım. Adamın penisi neredeyse kolum kadar vardı. Annemin cüssesinde biri için de ancak bu gerekir diye düşündüm. Annem çok geçmeden diz çökerek adamın sikini    ağzına aldı. Ama başı bile ağzına zorla giriyordu. Adamin siki kalktıça daha da devleşiyordu. Adam anneme domalamsını söyledi. Kocaman penisini anneme arkadan dayadı. Annemden acı ile karışık derin bir inleme sesi geldi. O küçücük sıska adam büyük bir güçle pompalıyordu.    Annem daha hızlı daha hızlı diyerek adamı zevke getiriyordu. Bu arada ben sikimi elime alıp masturbasyon yapmaya başladım. Adam annemi siktikçe sanki ben sikiyormuş gibi zevk alıyordum. Bir süre sonra dayanamayıp boşaldım ama adam hala köklüyordu. Neredeyse bu iş yarım    saat sürdü. Adam tam patlarken annme dev gibi siki ağzına alıp bütün menileri ağzının içine boşalttı. Adam sırt üstü yere yatarken annemin ağzının kenerından meniler akıyordu. İşte o zaman annemin bu adamda ne bulduğunu anladım. Dev gibi sullu bir yarrak...    Gönderen: Kayar

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.