29 Şubat 2012 Çarşamba

Mutluluk

Merhaba, Bundan iki hafta önce internette emaillerimi kontrol ederken adresime bir emailin geldigini gördüm. Gelen emailde bir seks kulübüden geliyordu.    Bu klup yeni kurulmuş parasız üye olunuyor istediğin kişileri size hizmet vermek için gönderiyorlarmış, bende üye oldum. Bilgilerimi, telefon numaramı ve istediğim kişinin özelliklerini yazdım. Birkaç gün sonra bana email .    geldi. Aradığım özellikte iki kişinin olduğunu, bana secmemi ve cevap vermemi istediler. Bende birini sectim ve cevap verdim. Iki gün sonra o kişi ile buluşacağım saat ve yeri bildirdiler. Bende    hiç olmaz derken bir denemek için buluşma noktasına gittim. Birde ne göreyim, istedigim özelliklerden daha güzel afet bir hatun geldi.    Bir yere gittik oturduk birşeyler içtikten sonra hatunla arabama atladığım gibi benim evin yolunu tuttuk. Ben teybe slow bir parça    koydum, mutfaga gittim birer kadeh içki ve yanınada cerez alarak geldim. Vücudunu yalayarak...Evde dans etmeye kalktık. Dans ederken ufak ufak birbirimizi öpüyorduk. Ben yavaş yavaş üstünü soymaya başladım, oda benim .    üstümü soymaya başladı. O sütyen ve kilotla kaldı bende kilotla. Sütyenin üzerinden gögüslerini öpüyor dikilmiş gögüs uçlarını küçük ısırıklar konduruyordum. Yavaş yavaş vucudunu yalayarak sütyeni çıkarttım. Afetin gögüsleri dimdikti daha önce sanki ellenmemiş gibiydi. Yalamalarımla kilotuna indim. Üzerinden yalamaya başladım. Hiç kıl yoktu. Kilotun arasından dudaklarını yalayarak dilini ısırıyordum. Oda boş durmuyor benim vucudumu yalıyordu, benimki dimdik olmuştu. Bu arada dansımıza devam ediyorduk. Yavaşca masanın üstüne yatırdım. Kilotunu çıkararak şeftalisini yalıyor, oda tırnaklarını benim sırtıma geciriyordu. Bir anda suları gelmeye başladı. Tam o anda benim dimdik olan aletimi yavaşca icine    yerleştirdim. Ikimizde biranda sarsılarak boşaldık. Ben o hatunla sabaha kadar .    evin her bölümünde seviştim. Öbür sevişmelerimi daha sonra anlatacağım. Arkadaşlar    bu üye oldugum klup her cinse seks arkadaşı gönderiyormuş haberiniz olsun... Gönderen: Oytunc

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.