29 Şubat 2012 Çarşamba

Mutfakçı dul yarrağa hasret kalmış

Merhabalar bu sizlerle paylaşacağım ikinci sex anım olacak. İlkinde söylediğim gibi yine söylüyorum isteyen inansın isteyen inanmasın ama anlatacaklarım tamamen gercektir... Ben esmer kilolu bir erkeğim, istanbulda saniyede bir lokanta işletiyorduk yanımızda çalışan adalet adında bir mutfakçımız vardı. Eşini 5 sene önce kaybetmiş aslında yüzüne baksınız yolda kafanızı cevirir yolunuza devam edersiniz ancak abartmadan söylüyorum bir cocuk doğurmasına rağmen taş gibi kalcaları ve göğüsleri vardı...Neyse hikayeme başlayayım günlerden cumartesiydi dükkandan beraber cıktık aynı istikamete gidiyorduk ancak o benden önce iniyordu münübüs tıklım tıklım zor binmişsiz hemen önümde adalet vardı ilk önceleri fark etmedim ancak kalcaları tam önüme yapışık devamlı oynatıyordu dedim münübüsün etkisiyle oluyordur günahını almayayım ama dikkat ettim baya baya kalcalarını bana sunuyordu zaten az sonra niyeti belli oldu kulağıma bizim kız bugun dayısında kalacak istersen sana bir kahve ısmarlayabilirim dedi bende olur dedim münübüsten beraber indik evine dogru yürümeye basladık bana evini gösterdi ve ben simdi eve girecegim on veya onbeş dakkika sonra sen gel beraber girerken gözükmeyelim dedi dikkat et dedi...15 dakika sonra evine gittim kapı acıktı hemen iceri daldım baktım mutfakta sen otur keyfine bak bende kahveleri yapıyorum dedi öyle bir geldiki elinde tepsi üzerinde ince şeffaf siyah bir gecelik inanın icinde sadece dantelli beyaz bir kilot vardı nutkum tutuldu buyur hayatım diyerek kahveyi verdi yanıma oturdu oturunca geceliği baldırlarına kadar açıldı kahveden bir yudum aldım sadece ve dudaklarına yapıştım bu ne acele hayatım gece bizim dedim hemen evi aradım bu gece arkadaşımda kalacagımı söyledim..kahveleri bitirdik gel benimle diyerek elimden tutup yatak odasına gectik 5 sene sonra buraya ilk giren erkek sensin kıymetini bil dedi ve geceligi cıkartıp yataga uzandı...Hemen üzerimi soyunup bende yanına uzandım tekarar dudaklarımız birleşti ama adalet öpüşmüyor resmen dudaklarımı emiyordu boyunlarını kulak memelerini yalayarak göğüslerine geldim uclarını dudaklarımın arasına alıp emmeye başladım göğüs ucçları zevkten okadar büyüdüki emmeye doyamıyordum ufaktan gögüslerini bırakırak dudaklarımı vucudundan çekmeden yalayarak göbegine oradan şeftalisine doğru yol almaya basladım dantelli küloduna gelinde koklayarak bacak aralarını yalamaya başladım elimle külodunu tutup bacaklarını yalarken külodunuda cıkardım sonra tutup yüz üstü yataga yatırdım sırtını oksuyor dilimle vucudunun arka kısmınıda kesfidiyordum hayran oldugum kalcalarına gelip kaba etlerini oksamaya sıkmaya basladım tekrar sırt üstü cevirip şeftalisine başımı gömüp en sevdiğim şeyi yani yalamaya başladım başladı inlemeye belki en az 3 kere o pozisyonda boşaldıgını biliyorum sen ben yataga uzanıp adaleti üzerimi aldım o benim aletimi ağzına aldığında dayanmadım ne varsa ağzına boşaldım üzerimden kalkıp banyoya gitti geldi elinde ıslak mendil benim aleti temizledi ve tekrar ağzına aldı öyle güzel sakso o günden sonra inanın kimseye çektiremedim...Benim alet yeniden demir gibi olmuştu kalkıp üzerime oturdu ve üzerimde zıplamaya başladı öyle güzel çığlıklar atyorduki ohh çok güzel 5 sene bekledim ben bunun icin diyordu sonra durdurdum adaleti onu yataga yatırıp ben bacaklarının arasındaki yeri aldım ve okadar ani yükledimki attığı çığlığı hala unutamıyorum hayvan maffettin beni süpersin devam et diyordu finale doğru gelmek üzereyken durdum ve yüzüstü cevirip yatağın ucuna kadar getirip arka deliğini zorlamaya başladım hic tepki vermedi sadece yavaş lütfen yavaş rahmetli eşim bile yapmadı beni oradan dedi bende ksımet banaymıs ozaman güzelim deyip birde yüklendim bir çığlık daha koptu ben hic kımıldamadım 1 dakika sonra falan ufaktan gelip gitmye basladım arada kalcalarını tokatlıyordum ohh cok güzel devam et askım doldur icimi diyordu dayanmayıp ikinci patlamamı arka deliğine yapmıstım ogün sabah ilk ısıklarına kadar birlikte olduk ilişkimiz 3 sene sürdü fırsat buldukca hep seviştik sonra biz lokantayı bırakınca ayrılmak zorunda kaldık.. daha cok anım var zamanla sizlerle paylasacağım okuyan herkese teşekkürler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.