29 Şubat 2012 Çarşamba

Muhteşem Şoför

Mrb. bu sitedeki hikayeleri okumadan önce hep bana otobüste birilerinin sürtünmesini hayal ederdim. ama bi türlü kalabalık otobüse denk gelmemiştim.buradaki hikayeleri okuduktan sonra bu isteğim iyice arttı. ama sürekli boş otobüslere denk geliyordum. artık delirecektim. bir gün bi işim vardı dışarıda evden resmen otobüste sürtünmek için çıkmıştım hiç giymediğim yıllardır gardrobumda duran incecik sifon eteğimi üzerime askılı tişörtümü giydim. önce gitmem gereken yere gidecektim ve geri dönerken dolu bi otobüs bulacaktım. dolmuşla gitmem gerekiyordu önce dolmuşa bindim şoför çok genç ve tatlıydı. gözümü alamıyorum ve bana sürekli bakış attığının farkındaydım her neyse dolmuştan indim işimi hallettim. otobüs durağına gitmek için dolmuşa bindim. bir de ne göreyim aynı soför. bu sefer artık beni yicek gibi bakıyordu bi ara dışarı bakarken dalmışım. dolmuşta kimse kalmamış. dolmuşun durduğu hissettim şoför yanıma geldi ve çok tatlısın dedi. beni öpmeye başladı. o kadar ateşliydi ki önce karşı çıksam da dayanamadım ben de öpmeye başladım. bir de baktım elini amıma atmıs sıkıyor. çok hoşuma gidiyordu ve deli gibi öpüşüyorduk. memelerimi yalamasını istedim penceredeki perdeleri kapattı ve beni yatrdı. çok feci inliyordum. çok zevk alıyordum. sikini çıkardı başladım yalamaya. sürekli birbirimizi okşuyorduk. seni sikmek istiyorum dedi olmaz dedim. prezarvatif var güzelim korka dedi. bakireyim dedim .  " sexhikayelerr.blogspot.com "  ozaman arkkadan ver dedi zor da olsa kabul ettim. götüm çok acıyordu o koca siki girmemişti prezevatifi taktı ve gel ben bozayım seni dedi öyle azmıştım ki gözüm hiç bişey görmedi onu yatırdım ben çıktım üstüne önceleri çok acıdı cok bağırdım am acı yerini zevke bıraktı deli gibi sikiştik ve benden kan geldi sonra toparlanmak zorunda kladık beni evime kdar bırktı son kez dudağına bir öpücü kondurdum ve indim . şimdi onun hayaliyle azıyırum. öpüldünüz azgın beyler

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.